Euhm, ik ben altijd wel in voor een beetje goeie gein, maar ik denk wel dat het zaak is om te weten wanneer die gein ook weer genoeg uitgemolken is. De insteek van dit topic was 1 bladzijde met een paar tems om vervolgens e.e.a. te kunnen laten zien in een volgende nieuwsbrief oid, aan het eind van blz 1 een slotje en voila.
Dat het ZO rap zou gaan allemaal had ik niet verwacht, maar nogmaals: zolang het een beetje leuk blijft kan ik wat goeie gein écht wel waarderen en ik heb hard zitten lachen hier.
Vandaag zijn er echter toch ook weer een aantal TEMs gekomen en hoewel dat niet erg is kan het dat wel zijn omdat serieuze TEMs dan gewooweg niet meer opvallen. De totale hoeveelheid tems is denk ik wel boven de 100 gekomen.
Nogmaals: helemaal niet erg, maar het moet niet uitgemolken gaan worden.
Dat is ook de reden dat ik in deze toch kies voor een slotje, ik ben gewoon inmiddels een beetje bang dat de HK-mods bedolven gaan worden onder de TEMs als ik het daarheen verplaats.
Allemaal bedankt voor jullie medewerking, lol, en mocht je e.e.a. te laat lezen en je wilt nog steeds een onschuldige TEM proberen; TEM dan de openingspost. Dan blijft het aan deze kant overzichtelijk en is iedereen blij.