- (Onnodige) vragen kunnen voorkomen worden door je advertentie 'waterdicht' te maken en de vragen algemeen in het topic te beantwoorden
- Voor de gedane biedingen kijk je naar het tijdstip en zo kan je prima lijsten bijhouden
Voor de rest vind ik sommige opmerking wel heel erg overdreven hier, alsof de wereld vergaat. Geef het tenminste de voordeel van twijfel en probeer het uit, alvorens je Bart voor alles en nog wat gaat uitmaken.

Ik zie er al een klein voordeel in, ik krijg nu eindelijk reactie van Bokkers die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in mijn producten en niet diegene die vragen/bieden en vervolgens niets meer van zich laten horen. Want wil je een product echt dan zal je imo ook wat meer moeite kunnen doen, hier dus in de zin van een pb te sturen.
En wat daar als opmerking kwam: zelf bieden heeft geen zin meer. Dit ligt in de hand van de aanbieder, door de lijsten openbaar te zetten en een eindtijdstip in te lassen blijft het overzichtelijk. En als je te laat bent, dat blijf je houden met zowel een open systeem als een gesloten systeem.