Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:17

Even een paar opmerkingen:
- (Onnodige) vragen kunnen voorkomen worden door je advertentie 'waterdicht' te maken en de vragen algemeen in het topic te beantwoorden
- Voor de gedane biedingen kijk je naar het tijdstip en zo kan je prima lijsten bijhouden

Voor de rest vind ik sommige opmerking wel heel erg overdreven hier, alsof de wereld vergaat. Geef het tenminste de voordeel van twijfel en probeer het uit, alvorens je Bart voor alles en nog wat gaat uitmaken. :n

Ik zie er al een klein voordeel in, ik krijg nu eindelijk reactie van Bokkers die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in mijn producten en niet diegene die vragen/bieden en vervolgens niets meer van zich laten horen. Want wil je een product echt dan zal je imo ook wat meer moeite kunnen doen, hier dus in de zin van een pb te sturen.

En wat daar als opmerking kwam: zelf bieden heeft geen zin meer. Dit ligt in de hand van de aanbieder, door de lijsten openbaar te zetten en een eindtijdstip in te lassen blijft het overzichtelijk. En als je te laat bent, dat blijf je houden met zowel een open systeem als een gesloten systeem.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:32

Magda:

Ik ben het wel met je eens hoor, maar vaak heb je toch te maken met verkopers die niet alles vermelden.
Maten van bijvoorbeeld een bitje worden vaak vergeten. :)
Dan ben ik wel geneigd om in het topic even snel te vragen hoe en wat, maar als ik overal apart een PB voor moet sturen, ben ik al snel geneigd te denken: 'Laat maar zitten, kijk wel op marktplaats.'
Net als bieden. In het topic bieden vind ik echt leuk om te doen, lekker in de gaten houden of je niet overboden worden en dergelijke, maar via de PB.. :n
Krijg je elke keer dat je overboden wordt voor de zekerheid een PB van de TS dat je overboden bent..
Meh, bedankt, maar nee, bedankt.

Het valt me wel op dat er veel minder views zijn op de verkooppagina's sinds het nieuwe systeem.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:42

Ik vind het ook echt heel irritant.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 00:17

Ik heb niet alles gelezen, maar vraag me 1 ding af. Hoe kunnen webshops en mensen dingen verloten (dus een topic openen waar mensen hun naam achterlaten) terwijl er dus niet meer gereageerd kan worden op Commercieel? :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 00:22

ik vind het ook echt vet irritant :n
ik stuurde al veel prive berichten, maar even snel iets vragen, of bieden etc...
dat kan nu niet meer :n
en je moet ook maar afwachten of de ts wel zo vaak haar mailbox opent...
ik zie bokt toch als een stukje vrije tijd etc...
als ik nu een topic open op ea en ik moet steeds gaan kijken wie wat vraagt etc...
vind ik niet echt heel plezierig :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 08:34

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 09:46

@Nini_roosje : topics bleven allang niet meer bovenaan door het aantal reacties :)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 09:53

Ik heb het allemaal even aangekeken. Eerst kijken hoe het werkt en dan pas oordelen.

Maar ik vind die nieuwe EA echt 10X niks. Je krijgt totaal geen reacties meer op je advertentie (via PB) en verkoopt veel en veel minder dan voorheen. En dat is niet alleen bij mij, maar bij iedereen die ik gesproken heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:34

Ik krijg ook echt het idee dat er niet naar de bokkers geluisterd wordt :o

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:34

nini_roosje ik neem aan dat je bedoelt bij actieve berichten? :)

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:46

HorseTopShop schreef:
Ik heb het allemaal even aangekeken. Eerst kijken hoe het werkt en dan pas oordelen.

Maar ik vind die nieuwe EA echt 10X niks. Je krijgt totaal geen reacties meer op je advertentie (via PB) en verkoopt veel en veel minder dan voorheen. En dat is niet alleen bij mij, maar bij iedereen die ik gesproken heb.

Dat vind ik heel knap, dat je dit al binnen 1 week kan zeggen ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:55

Een week is vrij lang, er is in de week niks veranderd, dus dat lijkt me lang genoeg om een mening te vormen.

En met alle respect naar Bart, maar hij zegt dat het gewoon niet anders kan. Dan vraag ik me ontzettend af waarom deze tussenversie nodig is. En al is hij nodig, is hij dan nu al nodig? Ruim voordat het nieuwe systeem zijn intrede doet? Waarom kan het echt niet anders?
Je zou zeggen, waarom een tussenversie als niemand hier iets mee opschiet?
Klant is koning, wij moeten het gebruiken. Vinden wij het allemaal niks, blijven we weg. Ik vind het ontzettend jammer maar ook ik zal geen gebruik meer maken van EA en dat vind ik ook ontzettend zonde omdat het een mooi principe kost en het jullie veel werk heeft gekost. Maar gebruikersvriendelijkheie gaat bij mij dan toch voor.
En ik snap ook dat dit minder werk voor jullie is en dat dat prettiger voor het team is, maar hier meldt zich een heel team aan! Probeer het daar eens mee! :) Niet geschoten altijd mis. Misschien willen die modden en gaat dat prima en kunnen jullie op je gemak met EA aan de slag. Beide partijen blij.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:12

Kaisa schreef:
HorseTopShop schreef:

Dat vind ik heel knap, dat je dit al binnen 1 week kan zeggen ;)

Hoezo knap? Je kunt toch het verschil zien van 1 week voor het nieuwe systeem en 1 week na het nieuwe systeem?
Ik plaats bijna elke week een topic en heb dan altijd veel reacties. Nu 1 week verder met het nieuwe systeem heb ik geen enkele reactie. Dus ja, ik kan zeggen dat ik het nieuwe systeem helemaal niks vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:15

lovey_ou schreef:
nini_roosje ik neem aan dat je bedoelt bij actieve berichten? :)

Die bedoel ik ja :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:27

Misschien is het al gezegd maar ik vindt het volgende een groot nadeel.

Heb de laatse tijd meerdere malen wat geboden, kreeg dan berichtjes van andere bokkers die me vertelden niks te kopen ivm de boel bedonderen. Vindt ik erg fijn. Is nu niet meer mogelijk.

Ik vindt deze manier erg nadelig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:35

Wilawander schreef:
Misschien is het al gezegd maar ik vindt het volgende een groot nadeel.

Heb de laatse tijd meerdere malen wat geboden, kreeg dan berichtjes van andere bokkers die me vertelden niks te kopen ivm de boel bedonderen. Vindt ik erg fijn. Is nu niet meer mogelijk.

Ik vindt deze manier erg nadelig.

Idd ook dat.

Ik vind het echt 3 keer niks

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:36

Ik vind eigenlijk dat we nog steeds recht hebben op muffins. :Y)

Dit is geen probleemoplossing maar probleemvergroting. Achteruitgang. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:40

upendo schreef:
Ik vind eigenlijk dat we nog steeds recht hebben op muffins. :Y)

Dit is geen probleemoplossing maar probleemvergroting. Achteruitgang. :j

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:42

Ik vind het ook erg jammer dat we niks horen van MODS of Bart... over hoe en wat... Wat ik neem aan dat ze ook zien dat dit niet werkt. :+

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:42

Wat me ook nog opvalt. Ik heb meerdere mensen een PB gestuurt met een bod enz. Krijg helemaal geen antwoord.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:43

Ik vind het helemaal niets, de spullen die ik nog te koop heb gooi ik wel op MP.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:43

Olympia meldde zich hier vorige pagina wel. Dus er wordt naar mijn idee wel meegelezen..

Maar ik denk dat het dit keer -weer- de kwestie is van afwachten tot EA af is en dan hopen dat het beter wordt...

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:44

lovey_ou schreef:
En het is natuurlijk ook hartstikke leuk om pb's te krijgen met de gehele advertentie erin! :j

Dat is echt heel erg irritant.

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:44

Ook krijg je steeds dezelfde vragen via PB.. In het topic kon je dan ook lezen wat de biedingen en vragen van anderen waren en dan kon je dat gewoon doorlezen.. ;)

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:45

upendo schreef:
Olympia meldde zich hier vorige pagina wel. Dus er wordt naar mijn idee wel meegelezen..

Maar ik denk dat het dit keer -weer- de kwestie is van afwachten tot EA af is en dan hopen dat het beter wordt...

Okee. Dan heb ik niks gezegd ;)