Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Weet je waar zo een groot team behoefte aan heeft, begeleiding door een professional zeker omdat er nogal wat medische en psychische onderwerpen op bokt voorbij komen..
Frantic schreef:of zelfs hoe ze hun **** moeten scheren, met streep of helemaal zonder.... Daar moet ook eens flink de bezem doorheen door dat soort idiote topics ( of van de week, mijn telefoon gaat, moet ik opnemen? ik ken het nummer niet.... die mogen ze gummen en een ow naar TS wegens forumvervuiling..)
papagroom schreef:Lia_ schreef:Er zitten hier ook genoeg volwassenen die hun hele hebben en houden op het net slingeren, van suïcidale echtgenoten, tot een oproep voor een meeting bij de sexshop...
Misschien een idee om een vowassen afdeling te maken.
Dan kunnen de regels daar wat soepeler worden gehanteerd
lejo schreef:Heb dit topic eens door zitten lezen en het enige wat ik hieruit opmaak is dat een heleboel volwassen mensen zich vreselijk druk maken over iets dat op een forum gebeurt. What's the big deal, zie het in perspectief. Je mag niet meer op een forum komen, so what, er toch nog veel meer in het leven.
Mensen zeggen dingen over je die niet waar zijn. Je weet zelf beter, de mensen die jou kennen weten beter.
Wees de wijste, laat mensen kletsen, ga er niet tegenin en bewijs de mensen die er wel toe doen in het echte leven het tegendeel. Dan loopt het ook niet uit de hand.
Tis vreselijk jammer dat er dingen gebeuren die in de ogen van een heleboel mensen niet rechtvaardig zijn, maar internet en zeker forums blijven iets heel subjectiefs. Als iets online staat is het niet per definitie waar en het is heel moeilijk om dingen over te brengen zoals je ze bedoelt.
Leg het naast je neer, zet je pc uit, ga lekker paardrijden, naar buiten de sneeuw in en kerstvieren met mensen die je in het echte leven kent!
Ik lees graag topics op bokt waar ik iets van kan leren. wiki vind ik prachtig worden.
Dit vond ik een uit menselijk oogpunt hele interessante, hoop dat iemand iets met de wijze raad doet, zij PC uitzet en net als ik weer lekker aan de kertvoorbereidingen en aan het werk gaat.
succes om dit een in de hand te houden topic te houden!![]()
Tieneke schreef:Uiteindelijk is er al een jongerenafdeling: YR. Dus eigenlijk is de rest al een volwassenenafdeling... Maar daar echt regels op gaan zetten, van jij moet daar en jij moet daar en niet anders, op basis van de ingevulde leeftijd... Uiteindelijk geeft iemand bij z'n leeftijd een getalletje naar keuze in.
Cer schreef:Ik vraag me af in hoeverre het invloed heeft als de mensen die hier 'geen plezier' meer hebben, weg zouden blijven. Wat de rest van de gebruikers daaraan mist?
Heb je die 'verplichting' richting bepaalde leden?
Overigens blijkt ook hier steeds weer dat je het nooit op 1 lijn krijgt. Over ieder onderwerp verschillen de meningen...
Cer schreef:Ik vraag me af in hoeverre het invloed heeft als de mensen die hier 'geen plezier' meer hebben, weg zouden blijven. Wat de rest van de gebruikers daaraan mist?
Heb je die 'verplichting' richting bepaalde leden?
Overigens blijkt ook hier steeds weer dat je het nooit op 1 lijn krijgt. Over ieder onderwerp verschillen de meningen...