Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:38

Bramasole schreef:
Ja, daar was dus het topic van jou wel handig voor geweest FS.

Maar ik denk dat je je moet afvragen of wat je opschrijft ook zo direct tegen mensen zou zeggen (bijv. je baas). In het "echte leven" zeggen mensen vaak niet de dingen die ze op internet plaatsen, of iniedergeval niet op dezelfde wijze. Als je zaken zou opschrijven zoals je ze zou zeggen (irl) zou je al veel minder weerstand opwekken. Vergeet niet, weerstand heb je zo opgewekt maar er weer vanaf komen duurt ietsje langer :) .

Mijn topic was hetzelfde topic als het andere topic en omdat het een 2e topic betrof om die rede gesloten. Het wel of niet daar mee eens zijn heeft geen enkele zin, doet er niks aan veranderen. Dus gewoon verder gaan zoals gewoonlijk.
Het geen u schrijft is een goed punt, dat probeer ik wel te doen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:39

Fiffill schreef:
Dat is inderdaad een lastige grens FS, maar als je er aan denkt dat je schrijft zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden kan er weinig misgaan...

Schijnbaar wel, anders was almdit geen hier en daar geschreven wordt niet geplaatst?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:44

FaberSmid schreef:
Bramasole schreef:
Ja, daar was dus het topic van jou wel handig voor geweest FS.

Maar ik denk dat je je moet afvragen of wat je opschrijft ook zo direct tegen mensen zou zeggen (bijv. je baas). In het "echte leven" zeggen mensen vaak niet de dingen die ze op internet plaatsen, of iniedergeval niet op dezelfde wijze. Als je zaken zou opschrijven zoals je ze zou zeggen (irl) zou je al veel minder weerstand opwekken. Vergeet niet, weerstand heb je zo opgewekt maar er weer vanaf komen duurt ietsje langer :) .

Mijn topic was hetzelfde topic als het andere topic en omdat het een 2e topic betrof om die rede gesloten. Het wel of niet daar mee eens zijn heeft geen enkele zin, doet er niks aan veranderen. Dus gewoon verder gaan zoals gewoonlijk.
Het geen u schrijft is een goed punt, dat probeer ik wel te doen.

Ik blijf erbij dat ik het niet overeen vond komen maar dan kun je als Ts-er twee dingen doen:
1. Je geeft het aan en laat het daarna rusten, (ongeacht wat de Mods er mee doen) want je bent hier vrijwillig.
2. Je geeft het wel of niet aan en blijf verbaasd/boos etc. om het feit dat je reactie/topic is verwijderd.

Als je al incalculeert dat er fouten gemaakt kunnen worden en Modden mensen werk is, dan geeft het toch niet dat er eens iets mis gaat. Het is maar een forum en er gaat wel eens iets fout en ja... er zal wel eens ten onrechte een reactie worden verwijderd maar dat is toch niet het einde van de wereld ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:47

Fiffill schreef:
Ik moet zeggen dat sommige reacties ook wel écht grof zijn, ik vraag me dan altijd af of de poster zoiets ook recht in je gezicht zou durven zeggen.

Verwijderen is inderdaad geen oplossing, het probleem ligt bij de posters zelf. Maar of die snel zullen inzien dat hun reactie niet door de beugel gaat...

Wat mij opvalt aan dit topic dat de persoonlijke aanvallen niet van de lucht zijn en ze deze keer wél allemaal blijven staan, ik vraag mij af wat hier de achterliggende gedachte achter is.
Wordt hier flink over de grens gediscussieerd als je het mij vraagt. Op een ander forumonderdeel worden dit soort berichten vrij snel verwijderd.

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:47

Ayasha schreef:
en die van frantic wel?
Heb nog geen een normaal bericht van haar gezien in dit topic. Wie de bal kaatst.....

Ik vond het wel normale berichten hoor het is maar hoe je het leest. 8-)

Ayasha
Blogger

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:48

Het is dat er al een mod-opmerking staat, anders zou ik er eens een paar op een rij'tje gezet hebben. Daar valt weinig mis aan te lezen. ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:50

Ik vind dit topic ook nog reuzenetjes, ik heb ze wel eens voor minder voorbij zien komen. :)
Ach, ik denk dat de bokkers hier zelf ook nogal eens met 2 maten meten. :) Ik vind dat je best eerlijk mag zijn tegenover elkaar, alleen het is wel de manier waarop...
Dat scheelt al een jas denk ik zo.

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:51

Ayasha schreef:
Het is dat er al een mod-opmerking staat, anders zou ik er eens een paar op een rij'tje gezet hebben. Daar valt weinig mis aan te lezen. ;)

Dat vind jij :+

Ik heb wel van meer bokkers erge persoonlijke aanvallen gezien alleen dan zetten ze niet de naam neer van degene die ze bedoelen. En dat vind ik dus schijnheilig. Liever recht voor zn raap dan om de pot heen draaien :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:55

"ik heb wel eens erger gezien", zo'n kansloos argument vind ik dat altijd..... :) Als de maatschappij draaiende gehouden werd op basis van "ik heb erger gezien" zouden we er nog een stuk slechter aan toe zijn.

En ja, dat vind ik, bokkers moeten een keer gaan leren dat er op dit grote forum nog mensen zijn die enkel en alleen voor zichzelf spreken. :+ Verder ga ik niet meer in op de discussie over of de berichten al dan niet aanvallend zijn. :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:58

Doel je op mijn post Ayasha?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:59

neen MB :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:00

Oke! :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:43

Zeker op de mijne :D

Dus dat mag je niet meer zeggen dat je wel erger gezien hebt. :O

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:55

"Ik heb wel erger gezien" is zo'n dooddoener, ik kan m'n hond wel doodschoppen en zeggen "ik heb wel erger gezien"... dat maakt nog niet goed dat ik m'n hond heb doodgeschopt. Dan kan ik alles wel fout gaan doen en zeggen "ik heb wel erger gezien", zo'n kansloos argument is dat.

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:01

Dat vindt jij kansloos.
En wat voor voorbeeld je nu geeft is natuurlijk een dooddoender.
Je kan natuurlijk ook alles uit zn verband rukken of verkeerd lezen.
Maar ach dat zijn we gewend van sommige bokkers }>

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:03

Ik geloof dat ik deze maar moet quoten:
Ayasha schreef:
En ja, dat vind ik, bokkers moeten een keer gaan leren dat er op dit grote forum nog mensen zijn die enkel en alleen voor zichzelf spreken. :+

Dus ja, dat vind ik. En mijn voorbeeld is idd een dooddoener maar die komen vaak genoeg voorbij op Bokt. ;)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:05

En wil je daarmee zeggen dat ik dat niet doe?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:08

Bedoel je dat wat er in die quote staat? Ja, jij komt meteen met "dat vindt jij". Dat vind ik inderdaad, ik spreek gewoon voor mezelf alleen hoef ik niet altijd "ik vind" erbij te zeggen, ik ga nu eenmaal niet voor een ander spreken (tenzij ik het erbij zet ;) ) maar dat lijkt mij vrij logisch.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 18-07-10 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:10

Tsss dat is wel slakken op laag water zoeken zeg.
Maar ach :roll:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:12

Het viel gewoon even op zo 2 keer achter elkaar, maar ik bedoel dus dat ik voor mezelf spreek. ;) Dus ik vind het, jij mag wat anders vinden, uiteraard. :)
Het is niks persoonlijks tegen jou (ik ken je niet eens), maar omdat je het twee keer zo kort achter elkaar opmerkte.

(Overigens een heel mooie combinatie van spreekwoorden heb je daar :D )

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:28

bonnefooi schreef:

Waren de spijkers op :D ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:29

bonnefooi schreef:
Ik heb wel van meer bokkers erge persoonlijke aanvallen gezien alleen dan zetten ze niet de naam neer van degene die ze bedoelen. En dat vind ik dus schijnheilig. Liever recht voor zn raap dan om de pot heen draaien :D

bonnefooi schreef:
Dat vindt jij kansloos.
En wat voor voorbeeld je nu geeft is natuurlijk een dooddoender.
Je kan natuurlijk ook alles uit zn verband rukken of verkeerd lezen.
Maar ach dat zijn we gewend van sommige bokkers }>

Vreemd........ Ken je het pot en ketel verhaal? :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:29

Iedereen spreekt toch voor zichzelf?
Tenminste ik wel. :+

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:30

Bramasole schreef:
bonnefooi schreef:

Waren de spijkers op :D ?

De spijkers zijn gebruikt tijdens de verbouwing 8-)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:31

Ayasha schreef:
Vreemd........ Ken je het pot en ketel verhaal? :)

Ja jij? :j