Haha dat hoop ik ook San, ik ga met vrienden naar de Efteling op zaterdag. Misschien dan zondag maar eventjes lekker in de tuin liggen. Pony heeft vrij in het weekend. Ze is toch te jong om meer dan 3x in de week vol te houden.
Sorry hoor! Maar dit vind ik zo'n super goed initiatief dat ik hem wel weer een schopje wil geven! Alsjeblieft neem mij niet kwalijk! Ik denk dat ik echt niet de enige ben! Heb laatst nog personen verteld dat ik of de avatar zo leuk vond of paardje!
En wat ik ook zo leuk vond.. paar daagjes geleden kreeg ik een pb dat iemand mijn paardje zo leuk vond! Gaaf he!
Ik ga wel eens op profielen kijken en naar aanleiding stuur ik dan wel eens een leuk, geintresseerd pb'tje, krijg ik wel eens zelf, en dat is echt heel leuk
Krijg meestal geen reacties op spontane pb's van bv "gefeliciteerd!" enzo, maar als je gaat reageren op een specifieke post van iemand of iets leuks zegt over dat je hun profiel zo fijn vond om te lezen krijg je altijd wel een leuk pb-gesprekje.
ben op het moment niet zo bezig met Bokt mooi maken want ik zit heel erg medelijden met mezelf te hebben. Nu bijna een week...