Pebble schreef:love_western schreef:Dus me zusje neemt geen stoel omdat toevallig hier morgen de stoelen worden opgehaalt en dat we nieuwe stoelen krijgen Hahaha Slimmhaha idd Maar ze wou vanmmiddag al de grote draaistoel meenemen en toen daarna kreeg ik een geniale ingeving (dankzij bokt ook )
M_D_H schreef:oh...ik ben in alle commotie bijna vergeten dat ons ook een grap te wachten staat Haha daar draait het hele topic om
M_D_H schreef:oh...ik ben in alle commotie bijna vergeten dat ons ook een grap te wachten staat haha ik ook al
love_western schreef:haha idd Maar ze wou vanmmiddag al de grote draaistoel meenemen en toen daarna kreeg ik een geniale ingeving (dankzij bokt ook )Haha
Asyaa schreef:Ligt het aan mij of leggen de mods nu wel heel erg de nadruk op kleurtjes? hmm idd maar ik vind ze wel zwak
Lontje schreef: Had er iemand iets over kleurtjes? De lente is gearriveerd dus veeeeeeel kleurtjes op komst maar de zwarten heersen
love_western schreef:Asyaa schreef:Ligt het aan mij of leggen de mods nu wel heel erg de nadruk op kleurtjes? hmm idd maar ik vind ze wel zwak Wat de kleurtjes?
Asyaa schreef:Ligt het aan mij of leggen de mods nu wel heel erg de nadruk op kleurtjes? Ja inderdaad.. en niet meer op de
Pebble schreef:love_western schreef:hmm idd maar ik vind ze wel zwak Wat de kleurtjes? jah!in hun eentje durfen ze niks te posten. Maar zodra ze met meerdere zijn wel