Strenger optreden tegen afz**ken van andere bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: Strenger optreden tegen afz**ken van andere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:20

Gulpje schreef:
Precies! Soms heb ik het idee dat er teveel tijd wordt besteed aan ruzie-maken en zoeken dan aan de paarden. Waar het hier toch echt om schijnt te gaan....

Maar als je het dan een onzinnige discussie vindt en liever tijd besteed aan je paard waarom reageer je dan hier en ga je niet met je paard bezig?

Jouw posten tot nu toe dragen niet echt bij tot de discussie. Je ventileert hier je mening op een manier waar juist deze discussie over gaat en geeft verder geen openingen om een discussie aan te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:22

amondi schreef:
katiavl schreef:
Eumh, ik denk dat we een beetje volwassener zijn dan dit publiek schandpaal gedrag amondi.
Dit vind ik echt triest...

Dan heb je het misschien nog niet door... [naam] heeft dit topic geopend omdat ik commentaar en advies had op een topic van Nancy waarin ze zich voordeed als iemand die wil afvallen op een dieet van croissanten, hagelslag en suikerwater.
edit@@@voor de duidelijkheid:
Ik heb zeker niks tegen dit topic en of tegen [naam], alleen heeft ze de verkeerde aan de schandpaal willen nagelen!

Aller maar dan ook allerlaatste keer Amondi. Dit topic gaat NIET over die ene reactie van jou tegen Nancy. Ajb zeg... Ik denk dat jij hier 1 van de mensen bent die zich dingen vréselijk persoonlijk opvat en er op door blijft gaan.

Over Nancy nog een laatste keer voor wie het opmerkte op de vorige pagina, ik heb haar nooit willen 'beschermen', wat is dat voor onzin, haar topic was gewoon een voorbeeld, had net zo goed van Sinterklaas kunnen zijn. En nee ik ga niet eerst al iemands berichten doorlopen om te kijken of diegene 'slecht' is of niet, het ging enkel om deze situatie, en ik had wel ff met dr te doen ja. Ken het meisje verder niet, maar ik kan me dondersgoed voorstellen hoe 't kind zich voelt.

Zo, das eruit, nu geen gezeur meer over Nancy graag, hoop dat 't nu goed duidelijk is? Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-11-08 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

amondi schreef:
katiavl schreef:
Eumh, ik denk dat we een beetje volwassener zijn dan dit publiek schandpaal gedrag amondi.
Dit vind ik echt triest...

Dan heb je het misschien nog niet door... Juul heeft dit topic geopend omdat ik commentaar en advies had op een topic van Nancy waarin ze zich voordeed als iemand die wil afvallen op een dieet van croissanten, hagelslag en suikerwater.
edit@@@voor de duidelijkheid:
Ik heb zeker niks tegen dit topic en of tegen Juul, alleen heeft ze de verkeerde aan de schandpaal willen nagelen!

volgens mij ging dit topic niet echt over dat topic van die nancy, maar gewoon over afzeiken in het algemeen...

ThePast03

Gulpje schreef:
Ik had het misschien anders kunnen formuleren dat is waar. Maar het verbaast me wel echt, sorry....

Het verbaasde mij ook, zeker als je kijkt om wat voor een topic deze discussie is gestart.
Er zijn blijkbaar mensen die het zich wel aantrekken en niet (zoals jij en ik blijkbaar) uitstekend kunnen relativeren en kunnen zeggen: het is maar een forum.

Maar dat neemt niet weg dat er op een gegeven moment best een leuke discussie gaande was hier. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:24

ThePast03 schreef:
Gulpje schreef:
Ik had het misschien anders kunnen formuleren dat is waar. Maar het verbaast me wel echt, sorry....

Het verbaasde mij ook, zeker als je kijkt om wat voor een topic deze discussie is gestart.
Er zijn blijkbaar mensen die het zich wel aantrekken en niet (zoals jij en ik blijkbaar) uitstekend kunnen relativeren en kunnen zeggen: het is maar een forum.

Maar dat neemt niet weg dat er op een gegeven moment best een leuke discussie gaande was hier. Knipoog

Ook voor jou nog even, dit topic is niet gestart om het topic van Nancy.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:24

ThePast03 schreef:
Gulpje schreef:
Precies! Soms heb ik het idee dat er teveel tijd wordt besteed aan ruzie-maken en zoeken dan aan de paarden. Waar het hier toch echt om schijnt te gaan....

Maar als je het dan een onzinnige discussie vindt en liever tijd besteed aan je paard waarom reageer je dan hier en ga je niet met je paard bezig?

Jouw posten tot nu toe dragen niet echt bij tot de discussie. Je ventileert hier je mening op een manier waar juist deze discussie over gaat en geeft verder geen openingen om een discussie aan te gaan.

Waar zeg ik dan dat ik het een onzinnige discussie vind? Volgens mij heb ik dat nergens gezegd Lachen
En als ik mijn mening (hoe stom en vervelend ook in jouw ogen) wil uiten dan mag iik dat toch ook doen? Bokt is erg leuk en gezellig, maar ik vind persoonlijk wel dat er heel veel wordt ruziegezocht door mensen die ws niet veel beters te doen hebben. En je ziet tevens zeer vaak dezelfden als er ergens een 'rel' uitbreekt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:25

Menino schreef:
volgens mij ging dit topic niet echt over dat topic van die nancy, maar gewoon over afzeiken in het algemeen...

Of het nu wel of niet over haar ging, het was heel leerzaam om te lezen dat iemand die hier wel degelijk in dit topic klaagt over het feit dat ze wordt afgezeken er niet voor terugdeinst om een jonge meid compleet de grond in te boren. Gewoon voor de lol....

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:26

ThePast03 schreef:

Ik ga over 10 minuten....jawel naar mijn PAARD! Dus jullie kunnen de discussie weer gezellig voortzetten Clown

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:27

Gulpje schreef:
Waar zeg ik dan dat ik het een onzinnige discussie vind? Volgens mij heb ik dat nergens gezegd Lachen
En als ik mijn mening (hoe stom en vervelend ook in jouw ogen) wil uiten dan mag iik dat toch ook doen? Bokt is erg leuk en gezellig, maar ik vind persoonlijk wel dat er heel veel wordt ruziegezocht door mensen die ws niet veel beters te doen hebben. En je ziet tevens zeer vaak dezelfden als er ergens een 'rel' uitbreekt.

Je eerste post geeft aan dat je het tijdverspilling vindt, tijdverspilling is toch onzinnig?

Ik heb nergens gezegd dat ik jouw mening stom en vervelend vind, wel dat het anders had gekund maar dat heb je zelf al toegegeven dus daar hebben we het niet meer over.

Verder is hier helemaal geen sprake van een rel maar van een doodnormale discussie die tot nu toe ook heel netjes verliep imo.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:31

Ik moet eerlijk toegeven dat ik vaak wel mee lees als er gereld word, soms lig ik ook wel eens in een deuk om vaak droge opmerkingen die dan gemaakt worden, is dat zo verkeerd dn?

Ik ga zelf niet mee rellen, lees op een veilige afstand mee.
Wat mij het aller meeste stoort zijn de mensen die het vaak voor ts opnemen.
Vb pas geleden was er een topic over puppies, uiteindelijk werd er onderhandeld op het topic, ik reageerde daarop met volgens mij mag je geen honden te koop aanbieden op bokt, ts reageerde heel sportief, het ging mij er om dat het jammer zou zijn als haar topic gesloten werd en zij begreep dit ook, nou de reacties van bokkers, ik was een zeikwijf enz, kreeg allemaal hatelijke mails in mijn pm, nou nou wat een felle tntes allemaal zeg, ik trek me er niets van aan verder vind het best komisch en zielig voor dat soort mensen, dat je niet eens op een normale mnaier je mening kunt vertellen.

Overigs gaat deze discussie weer die kant op, iedereen weet het beter, luister toch eens naar elkaars mening, kunnen we alleen maar van leren ipv je mening opdringen aan elkaar.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:34

ThePast03 schreef:
Gulpje schreef:

Je eerste post geeft aan dat je het tijdverspilling vindt, tijdverspilling is toch onzinnig?

Ik heb nergens gezegd dat ik jouw mening stom en vervelend vind, wel dat het anders had gekund maar dat heb je zelf al toegegeven dus daar hebben we het niet meer over.

Verder is hier helemaal geen sprake van een rel maar van een doodnormale discussie die tot nu toe ook heel netjes verliep imo.

Nou dat bedoel ik, waarom ze fel op elkaar, jammer en andere liggen in een deuk achter de computer omdat jullie een meningsverschil hebbe, dit is een forum het is de bedoeling dat je hier discusseerd, dus gelukkig hoeven we niet allemaal dezelfde menig te hebben, saaie boel zou dat worden zeg.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:40

Dat is toch precies wat ThePast03 doet? disussieren over een meningsverschil met Gulpje.....

Dat betekent toch meteen dat ze niet over zich heen hoeft te laten lopen? Maar juist, wat tegengas geven en aan Gulpje laten zien dat ze zichzelf tegenspreekt?

Wat wil je dan?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:48

berpie schreef:
Nou dat bedoel ik, waarom ze fel op elkaar, jammer en andere liggen in een deuk achter de computer omdat jullie een meningsverschil hebbe, dit is een forum het is de bedoeling dat je hier discusseerd, dus gelukkig hoeven we niet allemaal dezelfde menig te hebben, saaie boel zou dat worden zeg.

Nou dacht niet dat ik hier fel reageerde. Knipoog
Maar kan natuurlijk zijn dat jij daar wat anders onder verstaat dan ik.

Volgens mij leggen zijn Gulpje en ik er verder ook gewoon uitgekomen zonder dat er ruzie of een rel ontstaan is?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:30

ik vind dat juist lekker als mensen wat feller zijn, zolang het niet persoonlijk is vind ik het heerlijk om lekker met elkaar in de clinch te liggen......... daarvoor kan ik het als persoon best met iemand heel goed vinden hoor, door een goede discussie is er geen persoonlijk ongenoegen van mijn kant Lachen

Ik neem het ook nooit persoonlijk. In een discussie kan je best heel fel zijn, zelfs nog wel gemeen......... of flauwe opmerkingen maken, dat kan best......... en als de "tegenpartij" dat ook doet is het alleen maar beter............

zolang je maar respect blijft houden, en op kunt blijven brengen......

Ik heb met Arabesk bijzonder heftige discussies van tijd tot tijd....... en dan gaan we echt wel grof tegen elkaar in....... Maar ik vind het wel een geweldig leuk mens, en ik kan niets anders dan bewondering opbrengen voor de manier waarop zij achter haar mening staat EN blijft staan....... dat is haar overtuiging, en dat ik daar anders over denk is mijn overtuiging.....

maar daarom hoef ik niet iemand raar of gek te vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:37

Kijk, en het niet met iemand eens zijn is heel wat anders dan afzeiken. Maar het overkomt mij wel eens dat ik te horen kriig dat ik afzeik terwijl ik gewoon een andere visie heb..... en het dus geen afzeiken is. Dat is i.m.o. meer schelden en koeieneren....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:39

Een goed voorbeeld van iemand echt afzeiken vind ik nu in het Anda topic waarin iemand schrijft dat een meisje van 13 jaar opgehangen zou moeten worden.
Komt niet vaak voor dat ik verdrietig word van wat mensen op het internet plaatsen maar hier word ik wel verdrietig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:40

?! Bloos! Waaat? Heb je een linkje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:46

ThePast03, daar sla je de spijker op de kop, dát is afzeiken!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:49

en als ik dat soort topics lees, of dat soort bokkers volg........... dan kunnen mensen het toch wel met mee eens zijn dat ik bij sommige "problemen" van bokkers het gevoel krijg dat ik mijn klompen aan moet trekken?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:53

ThePast03 schreef:
Een goed voorbeeld van iemand echt afzeiken vind ik nu in het Anda topic waarin iemand schrijft dat een meisje van 13 jaar opgehangen zou moeten worden.
Komt niet vaak voor dat ik verdrietig word van wat mensen op het internet plaatsen maar hier word ik wel verdrietig van.

Ik ook, maar er staan wel allemaal mooi verbouwde tegenreacties op dat stukje. En dat vind ik dan weer schitterend bokkers konden evengoed een reactie in het zelfde straatje plaatsen. Zou dit topic dan effect hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:57

Ik heb getemt in dat topic, die opmerkingen over maar even iemand ophangen, dat is afzeikerij van het ergste soort Boos!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:00

het betreffende topic zit op slot....ik praat het absoluut niet goed,maar ik begrijp wel de emotionele reacties hier....als je de foto's zag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:00

Hoop ook maar even dat daar een bannetje op volgt, lijkt me toch wel terecht..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:01

geerke schreef:
het betreffende topic zit op slot....ik praat het absoluut niet goed,maar ik begrijp wel de emotionele reacties hier....als je de foto's zag....

Jij kan serieus begrijpen dat iemand een 13-jarige doodwenst? Een kind wat helemaal niet gevraagd heeft om in zo'n situatie terecht te komen en daar ook nog eens volkomen machteloos in staat?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:02

katiavl schreef:
ThePast03 schreef:

Ik ook, maar er staan wel allemaal mooi verbouwde tegenreacties op dat stukje. En dat vind ik dan weer schitterend bokkers konden evengoed een reactie in het zelfde straatje plaatsen. Zou dit topic dan effect hebben Haha!

heeft niet zoveel te maken met dit topic........... maar meer met intresse in de persoon waar het om gaat......

en als je nou het leven van dit "doelwit" plaatst naast het leven van een eerder besproken persoon........

dan kan je misschien wel begrijpen dat het soms moeilijk is om je "in te houden" Lachen

Deze 13 jarige heeft het echt bar! heel bar........... en ik weet een ding zeker dat als er iemand tegen haar zegt "joh, ga jij eens hulp zoeken want je raakt het spoor bijster" dat zij zegt........ "heppie een telefoonnummer????"