En geïnsinueerd wordt er via PB ook al meer dan genoeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:Ik denk ook wel dat het een stukje beter kan, en dat er meer bokkers over bepaalde onderdelen ontevreden zijn. Maar ik denk ook dat het aantal mensen dat de mods echt een zooitje ongeregeld vindt die aan vriendjespolitiek doen, mensen handen boven het hoofd houden en die ook de mids een hypocriet meeloperclubje vinden toch vooral de mensen zijn die op FZ vaak hoog van de toren schreeuwen.
odetteke schreef:Sterker nog, ik kan pb's laten zien waarin slimmerik verteld heimelijk verliefd te zijn op onze beheerder
shabash schreef:Of de mods sturen me -zoals- het hoort gewoon een pb waarom mijn reactie verwijderd word?
Misschien kun jij het even regelen?
LimaMambo schreef:mooi paardje hoor! je mag wel iets meer je hakken uitdrukken en niet zo streng in de mond zijn
oeps.. verkeerde topic![]()
nee ff serieus nu.. af en toe word ik ook een beetje gallisch van de modjes.. topics worden naar mijn idee te snel op slot gegooit,
en er word met 2 maten gemeten.. vaak... bv een topic over borstvergroting mag wel, maar een topic over penisverlenging mag dan weer niet.. wat is het verschil?om maar even een extreem voorbeeld te noemen.. en zo zijn er nog meer voorbeelden