A_lette schreef:PinkyBubble: Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat een schrijfhandicap niet een grote blokkade isBen zelf licht dyslectisch namelijk.
DAt vind ik fijn

Maar zou het wel heel graa willen proberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_lette schreef:PinkyBubble: Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat een schrijfhandicap niet een grote blokkade isBen zelf licht dyslectisch namelijk.
Unwritten schreef:Ik had nog niet gereageerd in dit topic, maar ook ik heb mezelf opgegeven. Het lijkt mij echt een uitdaging, en ik heb ook de tijd om me ermee bezig te houdenAlthans dat denk ik
PinkyBubble schreef:Unwritten schreef:Ik had nog niet gereageerd in dit topic, maar ook ik heb mezelf opgegeven. Het lijkt mij echt een uitdaging, en ik heb ook de tijd om me ermee bezig te houdenAlthans dat denk ik
Hahah ja joh, ik zithele dagen achter de computer voor mijn werk, en er is vaak niet veel te doen op mijn werk, dus zit ik eigenlijk ook de gehele dag een beetje rond te hangen hier op bokt.. hahaha
Rock schreef:Gesloten? De 31e pas toch? De link onder de banner is inderdaad wel weg
Rock schreef:Ik ben zo'n typje dat niet eens kan wachten tot haar verjaardag om kadootjes uit te pakken, dus afwachten tot ik wel-of-niet iets hoor is voor mij écht frustrerendMaar heb het de komende dagen gelukkig te druk om erover te stuiteren haha.
manzano schreef:Misschien staat het ergens in het topic hoor (in dat geval mijn excuses), maar kan je je aanmelding nog ergens wijzigen?