tita schreef:beetje suf dit jaarLekker aardig zeg. De modjes flikken het 'm maar wel mooi weer elk jaar. Vind het wel stil hier trouwens, zijn er zoveel geband?
Olina schreef:Cookies schreef:Moet je je voor de 2e trekking ook weer inschrijven?Nee, als je je ingeschreven hebt ben je voor alle trekkingen ingeschreven Bof ik even.
Je kan je nog inschrijven Staat ook allemaal in de openingsposts van dit topic: [VN] [HK] Doe mee en win met de Bokt-tombola!
M_aaike schreef:tita schreef:beetje suf dit jaarLekker aardig zeg. De modjes flikken het 'm maar wel mooi weer elk jaar. Vind het wel stil hier trouwens, zijn er zoveel geband? Heel bokt zit denk ik in het tombolatopic.
Ik zat opeens te denken, wat was dat toen ookalweer met die groene O in je OS, dat ook uiteindelijk je ava werd veranderd?
Eigenlijk, ja, je heb gelijk! En de landen, wat hebben die er mee te maken? De groentesoep en de kaas? Of komt dat allemaal inde volgende rondes
Iolanthe schreef:Eigenlijk, ja, je heb gelijk! En de landen, wat hebben die er mee te maken? De groentesoep en de kaas? Of komt dat allemaal inde volgende rondes Landen was niet goed,
Winged schreef:M_aaike schreef:Vind het wel stil hier trouwens, zijn er zoveel geband? Lunchtijd School...
Ben allang blij dat mijn ava nog is zoalsie is En geel matcht met de shirtjes van de poppetjes in mn avaar