ik kan hier serieus geen bericht neerzetten zonder een bericht te krijgen van dat er nog andere nieuwe berichten voor mij zijn xd :p lol
takkie_muis schreef:Ik ben gewoon een te grote reller ik ging ff heel vaak f5-en , probeer jij het eens?
Douraque schreef:Jullie zijn geen enkel moment mod vrij geweest, i've been watching youdamn, dachten we eindelijk van jullie af te zijn
Ik vind die wortel echt verdacht.. maar waarom dan wortel en niet aardbei... ik zie mezelf er wel tussen staan
01San schreef:welkom terug, heb je gewonnen met monopolyNou ehm. Één na laatste en 2de (van de 4 )Beter dan de vorige keren want toen werd ik laatste
01San schreef:Sani schreef:Ik begin me toch een beetje ongemakkelijk te voelen hoor. why? Al dat stiekeme toekijken en meegluren wat ze doen..
Valkjelover schreef:Ik lus geen wortel :pWoow undercover mod Undercover in Nederland = Undercover op bokt
Douraque schreef:Jullie zijn geen enkel moment mod vrij geweest, i've been watching youEn ik ook. Jullie zijn veel te leuk om niet in de gaten gehouden te worden.
Ladybird schreef:Ik vind die wortel echt verdacht.. maar waarom dan wortel en niet aardbei... ik zie mezelf er wel tussen staan Ik heb liever een aardbei.Zoeter en de kleur is mooier.
Nayomie schreef:Valkjelover schreef:Ik lus geen wortel :pWoow undercover mod Undercover in Nederland = Undercover op bokt
Nayomie schreef:01San schreef:welkom terug, heb je gewonnen met monopolyNou ehm. Één na laatste en 2de (van de 4 )Beter dan de vorige keren want toen werd ik laatste zit verbetering in dus..heb je niet in het rood gestaan met al dat geld?