1 april 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:17

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:22

Dat er al eens een grap ks geweest buiten 1 april om :+

Eeh word ik nu gek? Ik las toch echt een reactie van Mossel met een vraag waarom ik deze link neerzette. %) :o?
Laatst bijgewerkt door karuna op 03-04-18 23:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:23

Heerlijk gedaan Jo _/-\o_ , jij verdient ook een sticker *\o/*

Ik heb met opzet pas de ochtend erna een eitje geplaatst zodat het niet opviel :') , we zijn bekend samen :+

Had mijn eitje ook tikje veranderd maar dat viel niemand op haha

karuna
Drukke kabouter

Re: 1 april 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:23

Rebecca las jij de reactie net ook?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:24

En? Dat wil zeggen dat het daarna niet meer mag? ik snap niet zo goed wat je er mee wil..

Anoniem

Ik zag hem ook Karuna

Mossel

karuna schreef:
Dat er al eens een grap ks geweest buiten 1 april om :+

Eeh word ik nu gek? Ik las toch echt een reactie van Maureen met een vraag waarom ik deze link neerzette. %) :o?

Aangenaam Mossel geen Maureen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:25

Jawel de vraag was dat dat wel eens grappig zou zijn, en dat is al eens gebeurd dus meer wil ik er niet mee zeggen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:25

Begint beiden met de M

-geeft paaseitjes- geen oorlog voeren hier

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:26

Maar lijkt niet op elkaar... En ik voer geen oorlog hoor, ik geef enkel aan dat ik geen Maureen heet, het verre van :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:28

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:28

Ik heb echt genoten van de verbazing en alle reacties en ik was vereerd dat ik bij de paasei-bende mocht horen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:40

Mossel schreef:
Zonder jou was dit uberhaupt niet gebeurt! Ik was eerst ook verbaasd ( en ja ik ben wat te lang opgebleven gezien het feit ik er de volgenden ochtend enorm vroeg weer uit moest haha) maar het was het waard! Ik kreeg inderdaad een pbtje van een bokker met de clou, en van uit daar heb ik bubblewrap een berichtje gedaan haha

En zonder jullie was het nooit zo goed geslaagd :)

Ik heb ook zo om jou gelachen _O-
In het topic benoemen dat je geen ei-avatar wil, terwijl jij al wist hoe het spelletje in elkaar zat. En iets later had jij ook plots ook een ei-avatar. :oo En net jij 'wou geen' ei :+ _O- Prachtig meegespeeld!

En wat heb ik met sommige bokkers nog leuk PB-contact nu. Wat een grapje wel niet teweeg kan brengen. Ontzettend leuk!

Gimme_Spurs schreef:
Zo dan! Jij hebt de 1 april grap 2018 op je naam staan BW! _/-\o_

Bedankt voor deze lieve reactie!

Alle andere bokkers ook bedankt natuurlijk! De like-knop moet ook maar in dit topic komen :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:46

BW ontzettend leuk bedacht +:)+ en het was echt leuk om mee te doen :j

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:02

Ik deed graag mee BW, ik ben niet een heel actieve bokker meer, maar dit wilde ik wel doen haha

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:44

Bubblewrap schreef:
Ik denk dat ik ook maar eens moet reageren... :D
Allereerst wil ik even benoemen dat ik het niet erg vind dat er geen 1-april grap is geweest.
Tuurlijk was het leuk geweest, maar ik weet dat er goede redenen zijn waarom de teamies geen grap uit konden halen. Want anders was er ongetwijfeld een grap gekomen ;)

Ennuhm... Al die credits. Pfoeh :o Dank jullie wel allemaal! :o

Maar terug naar 1 april...
Naarmate de dag vorderde had ik door dat er geen grap zou komen. Ach, ik had meer te doen naast bokt. Dus in dat opzichte was 'geen grap' positief :+

Die avond was ik aan het oppassen, en toen de kinderen al een hele poos op bed lagen, en ik al wat dingetjes had opgeruimd, begon ik me een beetje te vervelen.
Toen kreeg ik een ideetje, en appte ik Rebecca.
[ [url=m/kcjXWs.png]Afbeelding[/url] ]
Zou ik even wat bokkers voor de gek houden, of niet? Zoals jullie hebben gemerkt, besloot ik om mijn grapje toch even door te zetten. Niet wetende dat het zo groot zou worden :wow: _O-

Nadat de eerste verbaasde reacties binnen waren gekomen in dit topic, kreeg ik een PB.
Met de vraag of ik het zelf had gedaan, want als dat het geval was... Dan wou deze bokker graag mee doen!
En zo ontstond de paaseieren-invasie. Willekeurig ben ik bokkers die online waren in dit topic gaan PB'en met de vraag of ze mee wouden doen aan deze grap. En zo ontstond de verwarring bij de bokkers zonder paaseitjes, terwijl de bokkers met paaseitjes alles doorhadden :+

En wat heb ik genoten van dit topic _O- Bokkers die allemaal dingen uit gingen proberen om ook een profielfoto te krijgen... Bokkers die bang waren dat hun profielfoto zou worden veranderd en uit voorzorg hun huidige profielfoto op gingen slaan... En natuurlijk alle 'verbaasde' berichten van de bokkers met een paas-ei avatar.
Ook waren de reacties op de PB's ontzettend leuk om te lezen.
Van 'leuk, ik doe mee' tot 'Prachtig _O- _O- ' en 'Ik ben puuur voor dit plan *\o/* _/-\o_ '

En toen zag ik steeds meer paas-eitjes verschijnen in dit topic! En niet alleen door mij, maar ook door andere bokkers die PB's begonnen te sturen met het verhaal. _/-\o_

En hoe later het werd, hoe schuldiger ik me begon te voelen :+ Want stel je voor dat er bokkers wakker zouden blijven om uit te vogelen hoe ze een paasei kregen.
Volgensmij viel dit achteraf wel mee! Gelukkig :) Want het moet wel leuk blijven.

Volgensmij is de zin No drama, no glory van de modjes wel gelukt! Allemaal verwardheid, dus drama, en daarmee toch nog een geslaagde avond/ochtend, dus glory, voor (ik hoop) veel bokkers.

En hiermee nog één grote buiging voor alle bokkers die mee hebben gedaan. Zonder jullie was deze (uit de hand gelopen) grap nooit geslaagd! Dankjulliewel!

Edit: Even een woordje bijgewerkt.

HULDE !
Vond het erg leuk om mee te doen met mijn eier profielfoto + onderschrift en netalsof te doen of ik niets wist. Bedankt voor mijn lollige 1-04. _/-\o_ :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 01:44

Bedankt Bw! Ik vond het erg leuk! En zeer vermakelijk de medebokkers in de maling te nemen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 03:47

Ik ben wel gehecht geraakt aan mn eitje :+:

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 04:43

Ik heb me stuk gelachen om de verbazing bij de bokkers die van niks wisten :') En iedereen maar let it go'en om een ei _O- Echt super gedaan BW! :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 07:00

Geweldig gedaan BW! Graag deel geweest van dit complot! De reacties werden hoe later het werd steeds briljanter haha *\o/*

Al met al, melk is inderdaad echt beter als puur Y)(^)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 07:15

Haha geweldig, ik had een ook een pb gekregen.toen dacht ik al tis opgezet door een bokker. Heb expres gewacht tot gister, heerlijke die verbaaste blikken.

Dabkje wel bubblewrap en jolliegirl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 07:41

Yltje schreef:
Al met al, melk is inderdaad echt beter als puur Y)(^)

_O-

Tis heel lastig om specifiek namen eruit te pikken, want iedereen heeft leuk meegedaan! Maar toch wil ik nog specifiek een bokker benoemen.
Jolliegirl -> De eerste bokker die het door had én mij een PB stuurde. Vanaf dat moment besloot ik om andere bokkers te PB'en, want twee eitjes is maar zo weinig, en de verwarring bij de niet-eitjes was ontzettend leuk om te lezen.

En natuurlijk een bedankje alle bokkers die meededen! (Tweede keer dat ik dit zeg volgensmij :+ Maar tis wel zo :P )
Ze deden mee door hun profielfoto te veranderen, en zelfs door het helpen met het sturen van PB's.
Van dat laatste weet ik niet zeker welke bokkers dat waren, sowieso Jolliegirl.

Er waren zelfs bokkers die uit gingen zoeken hoe ze ook alweer een profielfoto veranderden, omdat ze dat al heel lang niet hadden gedaan. _/-\o_

En ja, bokkers zonder ei... Ik hoop dat jullie, ondanks de chaos, ook nog even genoten hebben :) Want zoals jullie weten... No drama, no glory :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:05

Bubblewrap schreef:
Ik denk dat ik ook maar eens moet reageren... :D
Allereerst wil ik even benoemen dat ik het niet erg vind dat er geen 1-april grap is geweest.
Tuurlijk was het leuk geweest, maar ik weet dat er goede redenen zijn waarom de teamies geen grap uit konden halen. Want anders was er ongetwijfeld een grap gekomen ;)

Ennuhm... Al die credits. Pfoeh :o Dank jullie wel allemaal! :o

Maar terug naar 1 april...
Naarmate de dag vorderde had ik door dat er geen grap zou komen. Ach, ik had meer te doen naast bokt. Dus in dat opzichte was 'geen grap' positief :+

Die avond was ik aan het oppassen, en toen de kinderen al een hele poos op bed lagen, en ik al wat dingetjes had opgeruimd, begon ik me een beetje te vervelen.
Toen kreeg ik een ideetje, en appte ik Rebecca.
[ [url=m/kcjXWs.png]Afbeelding[/url] ]
Zou ik even wat bokkers voor de gek houden, of niet? Zoals jullie hebben gemerkt, besloot ik om mijn grapje toch even door te zetten. Niet wetende dat het zo groot zou worden :wow: _O-

Nadat de eerste verbaasde reacties binnen waren gekomen in dit topic, kreeg ik een PB.
Met de vraag of ik het zelf had gedaan, want als dat het geval was... Dan wou deze bokker graag mee doen!
En zo ontstond de paaseieren-invasie. Willekeurig ben ik bokkers die online waren in dit topic gaan PB'en met de vraag of ze mee wouden doen aan deze grap. En zo ontstond de verwarring bij de bokkers zonder paaseitjes, terwijl de bokkers met paaseitjes alles doorhadden :+

En wat heb ik genoten van dit topic _O- Bokkers die allemaal dingen uit gingen proberen om ook een profielfoto te krijgen... Bokkers die bang waren dat hun profielfoto zou worden veranderd en uit voorzorg hun huidige profielfoto op gingen slaan... En natuurlijk alle 'verbaasde' berichten van de bokkers met een paas-ei avatar.
Ook waren de reacties op de PB's ontzettend leuk om te lezen.
Van 'leuk, ik doe mee' tot 'Prachtig _O- _O- ' en 'Ik ben puuur voor dit plan *\o/* _/-\o_ '

En toen zag ik steeds meer paas-eitjes verschijnen in dit topic! En niet alleen door mij, maar ook door andere bokkers die PB's begonnen te sturen met het verhaal. _/-\o_

En hoe later het werd, hoe schuldiger ik me begon te voelen :+ Want stel je voor dat er bokkers wakker zouden blijven om uit te vogelen hoe ze een paasei kregen.
Volgensmij viel dit achteraf wel mee! Gelukkig :) Want het moet wel leuk blijven.

Volgensmij is de zin No drama, no glory van de modjes wel gelukt! Allemaal verwardheid, dus drama, en daarmee toch nog een geslaagde avond/ochtend, dus glory, voor (ik hoop) veel bokkers.

En hiermee nog één grote buiging voor alle bokkers die mee hebben gedaan. Zonder jullie was deze (uit de hand gelopen) grap nooit geslaagd! Dankjulliewel!

Edit: Even een woordje bijgewerkt.

Geweldig. Ik ben er vol ingestonken. Goed gedaan allemaal! _/-\o_

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:30

Hahaha geweldig. Geloofde het eerst niet maar toen ik nergens in een profiel een recente aanpassingsdatum zag en iemand poeslief zei dat hij/zij het eeeecht niet zelf had gedaan dacht ik... oke... toch niet. :))