Sabini schreef:Ze moeten alles handmatig versturen Was ook zo met de spelletjes toen, handmatig mensen kleuren.. Pokkewerk!
Ik kan me idd die verkleurende namen nog herrinneren. Mooi roze en geel. Liep toen ook een beetje achter omdat het meer werk was dan gepland.Geen medelijden eigen schuld .De 1 aprilgrap is dat er geen prijzen zijn, zou een grote mop zijn.
Douraque schreef:Duurt lang aangezien veel aanmeldingen en alles handmatig pb-enwow toch Ja dan ben je wel ff bezig idd
We werken in teams aangezien veel ook werken of iets anders. We proberen zo snel mogelijk te gaan, maar alles moet handmatigEr zijn echt veel prijzen te winnen, het komt echt
Aan het eind van de dag ziet iedere bokker groen en geel.Van ergernis om zijn gewonnen prijs, of juist door zijn gewonnen prijs....
Maar ik vind het tot nu toe wel grappig. Ik ben benieuwd wat voor creatieve dingen er nog gaan gebeuren vandaag.
Ha, de tomaten zijn verklaard.De spelletjes zijn verklaard.De kleurtjes ook.Al die wazige smilie onderschriften van modjes vallen nu ook op hun plek... Ik heb schik vandaag!