Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dela schreef:russel waar baseer jij je 90+ op. iemand die langer is, weegt vaak ook zwaarder?!
Zoe_Simba schreef:Russel: Ben jij een DA?
Ik ken genoeg mensne van 90+ en een paard waar niks aan de hand is met het paardje ..Loopt wekelijks DA bij om te controleren..
het paard laat het heus wel merken als iemand te zwaar is ik heb ook welleens toen ik 60 woog op een welsh D pony gereden die Wel sterk was gebouwd maar die toch moeilijk Vond om met mijn gewicht te rijden nou dat voel je metteen hoor en dan stap je af want dan is ze waarschijnlijk na 20 min bekaf..
Zoe_Simba schreef:Jullie mogen schatten hoe zwaar ik ben op de foto's die zijn van vorige week ..
Maakt niet uit hoe zwaar je me schat kan ik wel tegen al schat je me 200![]()
zo zie je mischien of mischien wel niet hoe het in de werkelijkheid eigenlijk is ..
http://www.everyoneweb.com/WA/DataFiles ... C08101.jpg
http://www.everyoneweb.com/WA/DataFiles ... to0036.jpg
BitchyWitchy schreef:Oke, nou ik ben bijna 100 kilo, mijn paard is net 3 jaar en ik heb hem nog zelf ingereden ook.... Arm peerd?? Arme rug???
Dus ik zou er niet op MOGEN rijden? Moet maar gaan mennen of zo?? Kom op zeg...... Als ik nu op een ietepetieterig iel arabje zou stappen......
Maar alles boven de 90 kilo wordt over een kam geschoren. Lekker Russel, thanks
daffodil schreef:Russel mijn man is 1.96, en gaat vier keer per week naar de sportschool. Simpele ziel kan bedenken dat die dus never nooit onder de 90 kilo zit......ikzelf ben 1.82 en behoorlijk aan de forse kant, diezelfde simpele ziel kan bedenken dat ook ik dus never nooit onder die 90 kilo zit!
Terwijl diegene die slechts 1.62 is en 80 kilo is, minder weegt dan wat jij zegt en daar dan dus mee weg komt en mijn man en ik niet?
Zoe_Simba schreef:Russel: Ja het gaat over iemand met Overgewicht ..
Beetje overdreven met DA maar de Da komt idd vaak over de vloer Aangezien zij het Beste wil voor haar paard.
En de DA haar der van verzekerde dat het paard goed is en gee n last van zn rug etc.
Of de ruiter het wilt merken lijkt voor mij vanzelfsprekend ..
als dat paardje gewoon goed loopt Op de foto's van HAW laat hij dus niks merken , het is moeilijk een paard te dwingen tenzij we het over onmenselijke dingen gaan hebben die uitzonderlijk wel eens gebeuren ..
russel schreef:Ja idd, arm peerd, arme rug van een 3 jarige die nog niet is volgroeit. Maar je hoeft mij niet te bedanken hoor, is je eigen verantwoordelijkheid.
Ik heb altijd heel erg veel moeite met mensen die een zonnebril opzetten als ze geen verantwoording willen dragen voor feiten, zij vallen nl altijd onder de categorie uitzonderingen. Ik moet nu dus zeggen, "Nee, jij niet, geldt niet voor jouw, maar voor anderen"?? Gek hoor..
Maar ik heb mijn zegje gedaan en men weet heus wel...
BitchyWitchy schreef:Makkelijk oordelen Russel, jij weet dus ook hoe vaak en hoe intensief ik rijd..... Helderziend???
*ziet Russel in mooi blauw jurkje*
tita schreef:![]()
dit soort topics gaan nooit goed
men moet kijken naar type paard
type bouw ruiter
werkzaamheden die men vraagt of verricht
en dan kun je een conclusie trekken
en natuurlijk zijn er mensen die echt te zwaar zijn maar er zijn ook dunne mensen die niet kunnen rijden of een paard verpesten
en en er zijn ook mensen die hun kop in het zand steken, die heb je ook laten we eerlijk zijn