Jammer dat daar nu eens nooit een statje van is...dan sta ik zeker weten niet hoog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hopla schreef:Hoeveel pagina's worden hier nog over gevuld?
Ik quote mezelf nog maar eens.
Blijkbaar heeft niet iedereen het gelezen.hopla schreef:Ik heb geen zin om 9 pagina's door te moeten lezen maar geef antwoord op de openingspost.
Ik heb ooit 1 keer in mijn leven een dreigPM gehad.
Nou, dat is drie keer L, oftewel LLL.
Het is Lezen, Lachen en Lozen.![]()
PrivéPM's zijn privé en daar heeft een mod ook niets mee te maken.
Je moet jezelf maar eens afvragen waarom je een vervelende PM krijg.
En als je dat vaak hebt dan moet je jezelf maar eens heel hard achter de oren krabben.
Ik heb dus op NEE gestemd.
Chiqa schreef:superwoman schreef:En jij bent voor het prive-houden van pb's, terwijl je nu mijn email adres heb opgezocht,
Jij heb er blijkbaar voor gekozen om je email open en bloot aan te geven, dus niet de rollen omdraaien
RK waarom maak je je nu zo druk hierom heb je meerdere malen horen vertellen dat je nooit dat soort PBtje skrijgt maar bij het doorlezen van dit bericht krijg ik een heel ander gevoel?
Chiqa schreef:Jij heb er blijkbaar voor gekozen om je email open en bloot aan te geven, dus niet de rollen omdraaien
runningkawa schreef:chiqa...als jij nu eens ging lezen..
Mag ik zeggen dat ik een beetje moe wordt van steeds tegen jou in herhaling te vallen??
Heb je daar namelijk al op geantwoord...ga zelf maar ff zoeken.
runningkawa schreef:slimmerik schreef:In mijn pb box staan voornamelijk "persoonlijke" berichten van vriendinnen met persoonlijke dingen over hun zelf en over mij die je niet op het mod topic wilt hebben. Dus daar blijf je als mod gewoon af.
De scheld en tirade pb's van frusty bokkers lees ik bijna niet en kieper ik sowieso eraf
Ik vind wel dat er een systeem moet komen dat je bepaalde bokkers moet kunnen weigeren je een pb te sturen. Maar dat heeft Bart al op mijn verzoek op zijn to do lijstje gezet.
Maar die mods komen toch ook niet zomaar in jou persoonlijke berichten?
Je vriendinnen gaan toch niet temmen daarop?
Mods kunnen enkel in een getemde reeks komen...en er zal vast niet getemd worden als jij gewoon aan het beppen bent met vriendinnen
runningkawa schreef:TIM..ik heb jou je mening ook al vaker dan 1 x zien geven
Niet erg hoor... maar dat klopt dan niet helemaal bij je berichtje nu
Myrdal schreef:Stel je voor dat je een scheldserenade krijgt per email, wat doe je dan? Dan ga je toch ook niet naar je emailprovider mailen dat je wilt dat de verzender gestraft wordt?
Nee, je verwijdert de email, of je gaat naar de politie als de inhoud erg genoeg is.
Waarom is dat op bokt dan anders? Pb's zijn eigenlijk een intern emailsysteem. Waarom hier niet de pb's die je niet wilt ontvangen gewoon weggooien of als de inhoud erg genoeg is ermee naar de politie gaan.
Ik krijg veel spam op mijn emailaccount, daarmee ga ik ook niet aankloppen bij mijn emailprovider.
Wel hebben die een speciale spammap, mischien is het een idee om die ook op bokt te creëren. Dan kun je aangeven welke user gelijk naar die map gaat en hoef je dus geen pb's te openen.
Dat je dan wel de pb's zou openen, dat is je eigen keus. Je hoeft de pb's niet te lezen, je kunt ze ook gewoon weggooien.
Wendy schreef:Hele PB systeem afschaffen vind ik dan eigenlijk wel weer een goed idee...
Lovely schreef:Een beetje een rellerige opmerking lovely. Ik val iig niet over RK heen en anderen imo ook niet. Er wordt gewoon antwoord gegeven op haar (vele) posten. Toch niks mis mee?En waarom nu opeens allemaal over RK heen vallen?
slimmerik schreef:Lovely schreef:Een beetje een rellerige opmerking lovely. Ik val iig niet over RK heen en anderen imo ook niet. Er wordt gewoon antwoord gegeven op haar (vele) posten. Toch niks mis mee?En waarom nu opeens allemaal over RK heen vallen?![]()
Karl66 schreef:Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het zonder verder overleg aan de kant geschoven wordt. Alleen is in dit geval de vraag over modden op PB's al veel vaker op FZ langsgekomen en die discussie is al achter de schermen gevoerd. Op dat moment kan er vrij snel antwoord, die is in dit geval namelijk dezelfde als bij de vorige discussie over modden op PB's.
Het is ook niet zo dat er niks mee gedaan wordt. Naar aanleiding van een vorige discussie is het PB-systeem zo aangepast dat je berichten van foeis direct laten verdwijnen zonder dat je ze nog ziet.
Maar het is ook niet zo dat alles wat door Bokkers aangedragen wordt door het beheer wordt uitgevoerd. Achter de schermen wordt echt wel naar de ideeën die op Bokt aangedragen worden gekeken, maar veel dingen zijn technisch niet uitvoerbaar, hebben juridische haken en ogen, zijn een voordeel voor een kleine groep maar een nadeel voor een grote groep, passen niet binnen het uitgestippelde beleid etc. etc.
ThisIsMe schreef:Myrdal schreef:Stel je voor dat je een scheldserenade krijgt per email, wat doe je dan? Dan ga je toch ook niet naar je emailprovider mailen dat je wilt dat de verzender gestraft wordt?
Nee, je verwijdert de email, of je gaat naar de politie als de inhoud erg genoeg is.
Waarom is dat op bokt dan anders? Pb's zijn eigenlijk een intern emailsysteem. Waarom hier niet de pb's die je niet wilt ontvangen gewoon weggooien of als de inhoud erg genoeg is ermee naar de politie gaan.
Ik krijg veel spam op mijn emailaccount, daarmee ga ik ook niet aankloppen bij mijn emailprovider.
Wel hebben die een speciale spammap, mischien is het een idee om die ook op bokt te creëren. Dan kun je aangeven welke user gelijk naar die map gaat en hoef je dus geen pb's te openen.
Dat je dan wel de pb's zou openen, dat is je eigen keus. Je hoeft de pb's niet te lezen, je kunt ze ook gewoon weggooien.
Precies, daarom heb ik ook nee gestemd, niet omdat ik hatelijke PB's wil versturen, maar omdat ik (in tegenstelling tot een hoop andere mensen op Bokt heb ik wel eens de indruk) absoluut geen behoefte heb om heel mijn persoonlijke hebben en houwen op internet te gooien.
Ik heb het al eens eerder aangegeven, als je een PB krijgt van iemand waar je geen behoefte aan hebt kan je die gewoon ongelezen weggooien, dan zie je ook niet wat ze je toewensen. Helaas kunnen een heleboel mensen die zelfbeheersing schijnbaar niet opbrengen, lezen die PB, reageren net zo lüllig terug en zie daar, een ruzie is geboren.
Voor een ruzie zijn nog altijd twee partijen nodig, als één van beide partijen al maar zo verstandig is om de ander links te laten liggen enniet te reageren op de zogenaamde steken onder water duurt zo'n ruzie niet zo heel lang.
nickyu schreef:een pbtje sturen is immers erg makkelijk
daarbij vaak behoorlijk anoniem en veilig ver weg
en er staan geen sancties tegenover
dus wat let "ze"