Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zap schreef:Waarom het nodig was was te lezen in dat topic waar je je mening kon geven. Waarom zo moeilijk? tja, misschien dat aan je medebokkers vragen.. die hebben namelijk gekozen en daar is dit uitgekomen!
Tieneke schreef:Verder: VN is er voor iedereen. Dat daar door veel WN-ruiters niet gekeken wordt, kan het team niet veel aan doen. Dat ligt imo aan die mensen zelf.
Anya schreef:Western ITP stonden gewoon altijd alle foto's van Westernbokkers. Een klein groepje ruiters (1500 in Nederland) dat elkaar redelijk goed kent. Nu mogen alleen de HAW foto's daar blijven staan en de andere foto's moeten naar ITP algemeen. Dat betekent dat als iemand een nieuw paard koopt (een quarter bijvoorbeeld) van een leuke afstamming, dan moet je die dus bij ITP algemeen bokt gaan plaatsen nu.
Anya schreef:En dat vind ik dus een slecht besluit Tieneke. WN werkt zoals het is! Het is en kleine community met ondanks alle gedoe van dicht op elkaar zittende mensen ook veel saamhorigheid.
Ik kan me dus voorstellen dat ze niet WN meer standaardiseren, maar SGW, END juist dezelfde mogelijkheden geven. Zitten in het zelfde schuitje. Kleine communities die anders het risico lopen te verzuipen binnen het grote bokt.
Nog even en HAW western wordt ook opgeheven... krijg je weer lekker veel "draag jij geen cap"-commentaar.
aanvulling: ik vind dat dat ook moet gelden voor de andere kleine hechte clubjes
Meer community en minder eenheidsworst.![]()
Neonlight schreef:Anya, de beslissing van de verandering van HAW en van WN-ITP staan los van elkaar, hebben niets met elkaar te maken en het idee van het veranderen van WN-ITP is daar ook niet uit voortgekomen. We hebben het wel samen gelanceerd om de veranderingen makkelijker te maken.
Neonlight schreef:Anya, de beslissing van de verandering van HAW en van WN-ITP staan los van elkaar, hebben niets met elkaar te maken en het idee van het veranderen van WN-ITP is daar ook niet uit voortgekomen. We hebben het wel samen gelanceerd om de veranderingen makkelijker te maken.
pharagirlke schreef:En dit topic:
[HAW] Sanne @ work met Umpire (4 jarige Shetlandpony)
is waarom ik het kant en klare onzin vind! Op het idiote af.
Het is TS haar pony en de ruiter is TS haar zúsje! Dus je hebt wel tijd om in het profiel van TS te kijken of zij het is die erop zit, maar niet om een klein beetje verder te scrollen en te zien dat het haar zusje is?
Kom op zeg. Imo verpesten jullie HAW hier zwaar mee.
Eline schreef:Wendy: op WN-ITP staat een aparte dienstmededeling waarin aangegeven is waarop die beslissing gebaseerd is.
Nijn schreef:pharagirlke schreef:En dit topic:
Het is TS haar pony en de ruiter is TS haar zúsje! Dus je hebt wel tijd om in het profiel van TS te kijken of zij het is die erop zit, maar niet om een klein beetje verder te scrollen en te zien dat het haar zusje is?
Kom op zeg. Imo verpesten jullie HAW hier zwaar mee.Dit is toch niet normaal meer
![]()
Dat wordt voor mij geen HAW meer, denk voor vele niet meer