Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek weer ontopic te gaan. Het gaat hier niet om rijtechnisch commentaar, maar om een geschikte foto voor de wiki te vinden. Uiteraard kun je je mening geven waarom je een foto wel of niet geschikt vind. Maar het eindeloze commentaar is niet de bedoeling. Evenmin het commentaar op het commentaar

Daarbij wordt het tijd een foto te kiezen, want we kunnen nog wel 30 pagina's doorgaan. Mijn voorstel is dan ook 3 geschikte foto's uit te kiezen uit dit topic en op deze 3 te stemmen. Meeste stemmen gelden.
Mocht er ooit weer een betere foto tevoorschijn komen die de uitgekozen foto overtreft kan deze altijd nog geplaatst worden. \
Verder sluit ik me bij Shadow0 aan.
Shadow0 schreef:Het hoofdoel van dit topic is het zoeken van een goede foto.
Ik zou dan ook iederen willen vragen om kritische aanmerkingen vooral te richten op de foto.
Het kan best dat een ruiter die bijzonder goed rijdt toch net zijn/haar handen even verdraaid had op de foto. Dat betekent niet dat de handhouding slecht is - maar wel dat het daardoor net een minder goede foto is voor op de wiki. Dus laten we dit topic richten op de foto's, niet over de rijtechnische kwaliteiten van een ruiter en niet over de manieren waarop mensen met kritiek omgaan, maar echt alleen om de foto's.
Voor de mensen die foto's plaatsen: dit is geen HAW-topic. Als je je foto hier plaatst wordt deze beoordeeld op allerlei details, zonder dat er gekeken wordt naar hoe je verder rijdt, of wat je gebruikelijke niveau is, of naar andere omstandigheden.
Als je dat liever niet hebt is het misschien niet verstandig om je foto hier te plaatsen, en als je concrete adviezen wilt hebben waar je mee verder kunt, dan is HAW een betere plaats.