Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Maya schreef:Ben voor & zou best wel willen helpen schrijven
Arabesk schreef:Ik schrijf al stukken voor een ander tijdschrift, maar toch leuk dat er al een titel van een topic van mij op de 'voorpagina' staat
timokyana schreef:Ik heb een aantal artikelen van Arabesk gelezen in een paardenblad en vond deze toch zeker objectief.
Jaime1 schreef:Redrumfox schreef:Neem aan dat ik mijn fantasie de vrije loop mag laten gaan voor het concept van het evenement verslag? Of heb je liever dat ik eerst op stap ga en er een echt verslag van maak?
Nee hoor het is een concept dus flans gewoon wat leuks in elkaar! Je bent helemaal vrij! Zolang het maar een voortbrengsel is van je eigen geest en niet gekopieerd is ergens vandaan
Garmana schreef:Ik wil best stukjes schrijven over verschillende ziektes bij paarden en wat je ertegen kan doen?
Als dit een idee is hoor ik het wel..
Hilde_q schreef:Garmana schreef:Ik wil best stukjes schrijven over verschillende ziektes bij paarden en wat je ertegen kan doen?
Als dit een idee is hoor ik het wel..
dat ben ik nu aan het doen
nielsd schreef:Redrumfox: Het is leuk dat je arabesk zo kan afkraken terwijl je volgens mij niet eens wat van haar gelezen hebt, maar ze typt toch echt dat ze niet schrijft maar dat ze leuk vindt dat haar topic op de cover staat.
Lezen dus!
Redrumfox schreef:Wat voegen de informatieve dingen eigenlijk toe aan het blad? De Wiki bevat eigenlijk alles al..