Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Ik twijfel aan de echtheid van dit topic, dat is meer wat ik probeer te zeggen. Daarom vraag ik of je nog zo 10 andere kunt noemen die dit doen. Heeft niks met "namen mogen noemen" te maken ofzo. Ik denk gewoon dat je niet aan 10 personen komt en daardoor dit topic specifiek geopend is als sneer naar een bepaalde Bokker toe.
Schimmelig schreef:dees_daan schreef:hier spreek je jezelf tegen..
Ok, I'll bite... Waar dan?Omdat ik zeg dat men zich aan de feiten moet houden? I don't get it
Schimmelig schreef:Klaarblijkelijk is dit topic gewoon geopend om te zieken, dus dat mag ik dan toch ook doen?
Schimmelig schreef:Born2BCrazy schreef:Vind overigens je reacties nu wat milder schimmelig..
Had je vanmiddag soms erge trek?![]()
Ik snap je punt ook wel, en heb je een paar pag. terug een antwoord proberen te geven..
Kort samengevat kon ik niet een ander recent voorbeeld vinden met meer dan 2 topics..
Plus idd dat de boel met regelmaat verspringt, dus dat zoekt ook niet echt makkelijk.
LOL, hoe weet je dat
Kijk, dat laatste inderdaad. HAW verspringt, moeilijk terug te vinden 'wie, wat, waar heeft geopend'. Alles kan omhoog geschopt worden, of dit nu wel of niet wenselijk is![]()
Het komt er op neer, dat bepaalde topics beter bekeken worden en daarom afleiden van de topics die er ook tussen staan, met misschien wat mindere kwaliteit foto's en zo meer van die redenen. Dit heeft denk ik weinig van doen met de hoeveelheid topics die iemand plaatst, maar met de populariteit van diegene. Kortom: populariteitskwestie? Dat denk ik althans.
Schimmelig schreef:Het is allemaal jaloezie en afgunst Ginny, heel normaal in dit wereldje! Men is jaloers dus opent een stook-topic... Need I say more
Schimmelig schreef:Ik twijfel aan de echtheid van dit topic, dat is meer wat ik probeer te zeggen. Daarom vraag ik of je nog zo 10 andere kunt noemen die dit doen. Heeft niks met "namen mogen noemen" te maken ofzo. Ik denk gewoon dat je niet aan 10 personen komt en daardoor dit topic specifiek geopend is als sneer naar een bepaalde Bokker toe.
KarinvdM schreef:Schimmelig schreef:Ik twijfel aan de echtheid van dit topic, dat is meer wat ik probeer te zeggen. Daarom vraag ik of je nog zo 10 andere kunt noemen die dit doen. Heeft niks met "namen mogen noemen" te maken ofzo. Ik denk gewoon dat je niet aan 10 personen komt en daardoor dit topic specifiek geopend is als sneer naar een bepaalde Bokker toe.
Wat heb jij toch met Ginny dat je zo in de verdediging schiet?!?
De TS noemt helemaal geen namen en ik zou niet weten waarom ze een sneer in Ginny's richting zou willen geven.
Nessah schreef:schimmelig omdat je zo graag namen wilt zien heb ik 10 paginas doorgekeken en heb je een hele lijst ge-pbt
Schimmelig schreef:Ik vind het gewoon extreem zielig dat er weer één iemand voor alle Bokt-zonden moet opdraaien
Nessah schreef:heb hem toch echt gestuurd
KarinvdM schreef:Schimmelig schreef:Ik vind het gewoon extreem zielig dat er weer één iemand voor alle Bokt-zonden moet opdraaien
Volgens mij is er hier maar één persoon die dat doet en dat bij jij zelf!
Foxy1980 schreef:Is er al eens geopperd om een ITP op te splitsen tussen ITP rijfoto's en ITP foto's van alleen het paard.
Zodat HAW echt blijft waar het voor bedoeld is, namelijk het geven van rijtechnisch commentaar?
Of is dit idee al 1000 x afgeschoten?