Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:11

daarbij heeft ginny zefl ook gereageerd en weet ze dat niet persoonlijk op haar gericht is, dat ze als voorbeeld gebruikt werd
waarom blijf je haar zo " verdedigen"
zij maakt er geen problemen over

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:12

Oh, zo bekeken.

Maar ik vind niet echt dat het aanvallend bedoeld is, ik bedoel het is nu ook niet "strafbaar" ofzo hé, het mag gewoon. Het is een voorbeeld. Maar zo denk ik erover Lachen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:13

Schimmelig schreef:
Ik twijfel aan de echtheid van dit topic, dat is meer wat ik probeer te zeggen. Daarom vraag ik of je nog zo 10 andere kunt noemen die dit doen. Heeft niks met "namen mogen noemen" te maken ofzo. Ik denk gewoon dat je niet aan 10 personen komt en daardoor dit topic specifiek geopend is als sneer naar een bepaalde Bokker toe.

Dus jij hebt een lijst met namen nodig om te weten dat het meerdere bokkers zijn die dit doen?
Ja, "bepaalde bokker" word vaak genoemd, omdat dit nou eenmaal een goed voorbeeld is, doordat het én een bekende bokker is, én deze bokker een "speciaal" paard heeft. Iedereen zal deze bokker kennen en dus is het een goed voorbeeld om te laten zien wat ze bedoelen. Of het nou aanvallend bedoelt is of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:15

Schimmelig schreef:
dees_daan schreef:
hier spreek je jezelf tegen..

Ok, I'll bite... Waar dan? Clown Omdat ik zeg dat men zich aan de feiten moet houden? I don't get it Ziek

jij zegt, je moet je aan de feiten houden, vervolgens kom je aan met 'haar te gekke fjord' dan houd je je dus niet aan de feiten, want dat is een mening, en dus geen feit

dit deel niet zo vaak herhaald op school? Knipoog

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:16

Schimmelig schreef:
Klaarblijkelijk is dit topic gewoon geopend om te zieken, dus dat mag ik dan toch ook doen? Lachen

Wat een enorme kwats zeg, als je eens op pagina 9 kijkt, daar geeft de TS al aan dat ze dit topic niet geopend heeft met specifiek iemand in gedachte. Maar de trigger zal (misschien zelfs wel onbewust) waarschijnlijk wel geweest zijn dat er 5 bijna dezelfde topics verschenen op één dag. Jij bent volgens mij degene die alles zo negatief opvat en zich uitlaat in termen van afgunst en zieken. Misschien moet je jezelf eens een beetje positiever proberen op te stellen en er van uit gaan dat dit topic misschien gewoon geopend is om Bokt wat leuker te maken?

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:18

Schimmelig schreef:
Born2BCrazy schreef:
Vind overigens je reacties nu wat milder schimmelig.. Lachen
Had je vanmiddag soms erge trek? Knipoog

Ik snap je punt ook wel, en heb je een paar pag. terug een antwoord proberen te geven..
Kort samengevat kon ik niet een ander recent voorbeeld vinden met meer dan 2 topics..
Plus idd dat de boel met regelmaat verspringt, dus dat zoekt ook niet echt makkelijk.

LOL, hoe weet je dat Haha!

Kijk, dat laatste inderdaad. HAW verspringt, moeilijk terug te vinden 'wie, wat, waar heeft geopend'. Alles kan omhoog geschopt worden, of dit nu wel of niet wenselijk is Tong uitsteken

Het komt er op neer, dat bepaalde topics beter bekeken worden en daarom afleiden van de topics die er ook tussen staan, met misschien wat mindere kwaliteit foto's en zo meer van die redenen. Dit heeft denk ik weinig van doen met de hoeveelheid topics die iemand plaatst, maar met de populariteit van diegene. Kortom: populariteitskwestie? Dat denk ik althans.

Denk dat dat idd wel meespeelt..
Maar laten we wel wezen, als er nu bijv 10 topics geopend waar er 3 of meer van dezelfde bokker afkomstig zijn, heeft deze natuurlijk meer kans om reacties te krijgen..

en wat betreft die sneer, zo vatten zij dit zelf niet op..dus die verdediging is helemaal niet nodig Knipoog
zie dat lynn ong hetzelfde heeft gepost.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:19

ik heb toch eens gekeken op HAW en met name ginny sprong er toch wel uit (alhoewel ik daar onbewust misschien opgelet heb? ) en kelly dus.. en verder zag ik ene mandyy ofzo die had ook 2 topics op dezelfde dag (die zijn alleen verplaatst) maar verder viel me toch niet echt meer personen op die vaak topics openen dus ik vraag me af, ondanks dat de ts zegt van niet, of dat dit topic toch misschien niet geopend is vanwege de topics van ginny

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:23

Schimmelig schreef:
Het is allemaal jaloezie en afgunst Ginny, heel normaal in dit wereldje! Men is jaloers dus opent een stook-topic... Need I say more Haha!

Ja zo'n idee heb ik ook een beetje, want beetje jammer dat sommige mensen die voor deze regel zijn, WEL helemaal enthousiast reageren op de topics van degenen die vaak topics plaatsen. Denk ik dan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:24

Schimmelig schreef:
Ik twijfel aan de echtheid van dit topic, dat is meer wat ik probeer te zeggen. Daarom vraag ik of je nog zo 10 andere kunt noemen die dit doen. Heeft niks met "namen mogen noemen" te maken ofzo. Ik denk gewoon dat je niet aan 10 personen komt en daardoor dit topic specifiek geopend is als sneer naar een bepaalde Bokker toe.

Wat heb jij toch met Ginny dat je zo in de verdediging schiet?!? Nagelbijten / Gniffelen

De TS noemt helemaal geen namen en ik zou niet weten waarom ze een sneer in Ginny's richting zou willen geven. Verward

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:25

Verder geloof ik niet dat de TS jaloers is op Ginny.
Overigens een opmerking van niets weer. Waarom moeten mensen altijd toch jaloers zijn als ze ergens anders over denken?!?! Hoe krom!

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:27

Ik ben blij dat men paard gewoon met 4 voeten in de buurt van de grond blijft, dus jaloers ben ik echt niet Haha!
En ik begin me ook wel af te vragen inderdaad wat jij met Ginny hebt omdat je haar zo (onnodig) verdedigt.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:30

Inderdaad Needje, daarbij heeft TS zelf een stel leuke paarden en worden haar HAW topics altijd wel gewaardeerd (in iedergeval, dat herriner ik mij nog van de tijd dat ik op HAW keek) dus van jaloezie hoeft geen sprake te zijn.

Beetje jammer dat één iemand hier een discussie die hopelijk wat opleverd, probeert te verpesten, terwijl bijna iedereen het eens is met de begin post.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:32

goed dat je bijna zegt.. want helemaal ben ík het er toch ook niet mee eens. Zo erg is het geloof ik ook niet dat er door zoveel mensen zoveel topics geopend worden Knipoog Ik zou dan een proefperiode ofzo doen of de regel ook werkelijk zin heeft.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:34

Volgens mij heeft de TS in geen eeuwen een HAW topic geopend.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:35

schimmelig omdat je zo graag namen wilt zien heb ik 10 paginas doorgekeken en heb je een hele lijst ge-pbt Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:36

KarinvdM schreef:
Schimmelig schreef:

Wat heb jij toch met Ginny dat je zo in de verdediging schiet?!? Nagelbijten / Gniffelen

De TS noemt helemaal geen namen en ik zou niet weten waarom ze een sneer in Ginny's richting zou willen geven. Verward

Ik vind het gewoon extreem zielig dat er weer één iemand voor alle Bokt-zonden moet opdraaien Lachen

Nessah schreef:
schimmelig omdat je zo graag namen wilt zien heb ik 10 paginas doorgekeken en heb je een hele lijst ge-pbt Lachen

Hmm, bizar, geen PB ontvangen.... Lachen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:38

heb hem toch echt gestuurd Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:40

Schimmelig is geloof ik de sponsor van Ginny Ja

Een keer in de twee weken een topic openen vind ik wel erg weinig. Een keer in de week zou eigenlijk precies goed zijn.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:40

Schimmelig schreef:
Ik vind het gewoon extreem zielig dat er weer één iemand voor alle Bokt-zonden moet opdraaien Lachen

Volgens mij is er hier maar één persoon die dat doet en dat ben jij zelf!

*typo
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 29-01-08 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:41

Nessah schreef:
heb hem toch echt gestuurd Lachen

Ontvangen, zeker vertraging in de lijn!

Ok, 4, dus stel 5 in totaal. Omdat er 5 mensen iets meer posten dan gemiddeld moet gelijk het HAW reglement worden aangepast Verward
Over lange termijn gezien vind ik het postgedrag van de genoemde personen in de PB vrij beperkt overigens.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:42

over het idee..dat zo'n 'spammer' ook gepbt kan worden door een mod (aantal pag. terug)..
dit kan toch ook niet, wanneer er geen 'officiele regel wordt overtreden'? Blond

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:43

Nou zoals uit de discussie hier is gebeleken storen heel veel mensen zich eraan. Dat lijkt me toch wel een aanleiding om eens te kijken wat er aan dat regelement gedaan kan worden.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:44

Is er al eens geopperd om een ITP op te splitsen tussen ITP rijfoto's en ITP foto's van alleen het paard.
Zodat HAW echt blijft waar het voor bedoeld is, namelijk het geven van rijtechnisch commentaar?

Of is dit idee al 1000 x afgeschoten? Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:44

KarinvdM schreef:
Schimmelig schreef:

Volgens mij is er hier maar één persoon die dat doet en dat bij jij zelf!

Sjah, ik vind dit weer een typisch voorbeeld van mensen met teveel tijd omhanden, zich ondergesneeuwd voelen, zich misschien zelfs in een slecht daglicht voelen gezet omdat zij het gewenste commentaar niet behalen, omdat men er voor kiest het in andere topics te zetten...

Ik constateer alleen maar, dat is alles.

Foxy1980 schreef:
Is er al eens geopperd om een ITP op te splitsen tussen ITP rijfoto's en ITP foto's van alleen het paard.
Zodat HAW echt blijft waar het voor bedoeld is, namelijk het geven van rijtechnisch commentaar?

Of is dit idee al 1000 x afgeschoten? Clown

Lijkt mij zeker een uitkomst voor mensen die geen commentaar over hun rijstijl willen, er zullen er dan veel op hun vingers moeten blijven zitten! Nagelbijten / Gniffelen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:46

ik zeg je dat zijn alleen de 1e 10 paginas. geen zin om heel haw uit te pluizen.
daarnaast heb ik mijn mening over ginny niet genoemd, zij laat altijd hele verschillende dingen zien en dat vind ik juist leuk, ik reageer om andere reden niet in hdaar topic * prive*
mij gaat het om mensen die bijv 3 paarden op een dag rijden en dan van alle 3 een topic plaatsen van slechte kwaliteit fotos en allemaal ongeveer dezelfde training, dat vind ik niet nodig.