Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:35

Karl66 schreef:
Amanda, er wordt altijd terug gelezen. Zoals ik al zei, een OW wordt altijd gegeven voor het overtreden van de regels in combinatie met de situatie. We kijken echt naar de situatie en niet naar één post.

Ik heb genoeg gevallen meegemaakt (voor jouw tijd als moderator overigens) waar dit niet het geval is geweest.

Hey, misschien heb ik daarom sinds jouw aanstelling geen BAN's meer gekregen Knipoog Knipoog Knipoog
Always look on the brighter side of your live, tada- tada- tada- tada Muziek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:36

Lielle schreef:
runningkawa schreef:
ja lielle, life sucks..is dat gewoon niet altijd zo?

helaas wel Verdrietig

Maar dat betekent niet dat we daar maar altijd gewoon aan toe moeten geven Knipoog

Dat ben ik helemaal met je eens hoor Ja
Maar als je het gaat hebben over dingen waarvan je denkt dat moet anders, haal je nu eenmaal niet zo snel de dingen aan die goed zijn.
Dus lijkt het snel een klaagtopic, maar denk dat je dat ook wel moet doorzien.
Wordt anders als er elke dag zo'n topic staat, maar nu weer eens een, waarin mijn inziens netjes gereageerd wordt, vind ik niet dat het als negatief gezien mag worden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:37

runningkawa schreef:
owja cer, jij klikt dus ook de tabbladen aan waar jij geen mod van bent?
Want dat is wat ik begrepen heb, dat alles in tabbladens taat, net als op het gewone bokt.
Dus tablad informatief, tabblad algemeen, ben je mod van informatief en wil je algemeen lezen zul je daar eerst heen moeten klikken.
Dat was dus eerst niet zo

Ja, dat doe ik inderdaad... of ik nu 1x klik of 2x, maakt mij niet uit. En gezien de reacties op die tabbladen, kan ik met enige zekerheid zeggen dat meerdere mods dat doen Ja
De verschillende onderdelen staan op MP onder elkaar trouwens.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 15:38

LG: Zo extreem ben ik het nog niet tegengekomen eigenlijk.
Moet zeggen dat ik altijd een hele brave bokker ben geweest.
Heb ooit eens een UN gehad omdat ik per ongeluk 2 topics over eenzelfde evenement had geopend. Dat mocht blijkbaar niet.
Maar verder nooit wat gehad.
Ik spreek dus niet uit mijn eigen ervaring, maar ik zie teveel om me heen gebeuren wat het minder leuk maakt op bokt dan voorheen.
Daarom dus dit topic.

Enne, kwaliteiten voor een mod? Geen idee.
Heb ik me nooit in verdiept.
Maar ik denk dat de mods die er zijn echt geen verkeerde mods zijn hoor.
Maar alles moet je leren, wijsheid komt met de jaren.
En dat zal ook zeker voor de mods gelden.
(zegt dit broekkie van 25 Haha! )

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:39

Lielle schreef:
avanti, het gaat me niet om de inhoud van de opmerking maar om het feit dat de hele post off topic was.

Maar ik vind het dus raar dat er enerzijds alleen letterliujk gelezne moet worden, maar dat steken onder water wel bestraft mogen worden. Dat kan nooit samen gaan.

En de opmerking over de OW vind ik gewoon kinderachtig, en dat is wat ik bedoel met de negatieve grondhouding, smiley of niet.

.

Heb je ook helemaal gelijk in dat die kinderachtig is klopt je hebt gelijk, maar ik vindt soms de gang van zaken ook een beetje flauw. vandaar..
en ik begrijp echt dat jullie allemaal jullie best doen dat begrijp ik en dat het in eigen tijd gebeurt begrijp ik ook, maar snap je een beetje het punt dat het teveel negatief is te snel een conclusie uit een opmerking wordt getrokken

ik vindt wel dat je degene die steken onder water blijft geven dan ook moet waarschuwen en niet degene die er op hapt dat is niet eerlijk,, maar goed... ik zal het wel verkeerd interpreteren Lachen

Doei! avanti is echt echt echt weg nu Knipoog Doei, doei

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:39

RK, ik kan naar eer en geweten zeggen dat als ik op moderatorpraat bijgelezen heb er geen ongelezen berichten meer op een tabblad staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:41

Cer schreef:
runningkawa schreef:
owja cer, jij klikt dus ook de tabbladen aan waar jij geen mod van bent?
Want dat is wat ik begrepen heb, dat alles in tabbladens taat, net als op het gewone bokt.
Dus tablad informatief, tabblad algemeen, ben je mod van informatief en wil je algemeen lezen zul je daar eerst heen moeten klikken.
Dat was dus eerst niet zo

Ja, dat doe ik inderdaad... of ik nu 1x klik of 2x, maakt mij niet uit. En gezien de reacties op die tabbladen, kan ik met enige zekerheid zeggen dat meerdere mods dat doen Ja
De verschillende onderdelen staan op MP onder elkaar trouwens.

Super dat je dat doet, dat meen ik Ja

Maar ook jij weet dat er mods zijn die amper tijd hebben hun eigen ding te modden, die klikken echt niet buiten hun hokje...

edit, staan nu onder elkaar...kan me er nu geen voorstelling meer van maken Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-07 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

LG, je bent hier nu een klein jaar lid, waar komt al die bitterheid en achterdocht vandaan?

En ik vind je bericht erg denigrerend ("zo'n modje", "lopen als minderjarigen te commanderen").

Kawa, hier wordt over het geheel genomen netjes gereageerd en goed gelezen, maar ik mis toch ook hier regelmatig het uitgangspunt dat modereren met een positieve insteek gebeurt. En er hoeft niet iedere dag hallelujah geroepn te worden, maar altijd maar alleen de negatieve kanten zien is ook het andere uiterste. En ik zie maar weinig topics als "De nieuwe boktregels zijn top! Goed dat ze nu helderder beschreven zijn". Er wordt nu geklaagd dat de regles niet duidelijk zijn, maar er wordt ook niet de moeite genomen om ze (goed) te lezen, want vele vragen zijn er letterlijk in beantwoord.

Avanti, ik ben geen mod!

En als mods alleen maar moeten lezen wat er staat, kun je al per definitie steken onder water niet bestraffen. En nee, ik snap je punt niet, althans ik deel hem niet.

Limanade

Amanda schreef:
LG: Zo extreem ben ik het nog niet tegengekomen eigenlijk.
Moet zeggen dat ik altijd een hele brave bokker ben geweest.
Heb ooit eens een UN gehad omdat ik per ongeluk 2 topics over eenzelfde evenement had geopend. Dat mocht blijkbaar niet.
Maar verder nooit wat gehad.
Ik spreek dus niet uit mijn eigen ervaring, maar ik zie teveel om me heen gebeuren wat het minder leuk maakt op bokt dan voorheen.
Daarom dus dit topic.

Enne, kwaliteiten voor een mod? Geen idee.
Heb ik me nooit in verdiept.
Maar ik denk dat de mods die er zijn echt geen verkeerde mods zijn hoor.
Maar alles moet je leren, wijsheid komt met de jaren.
En dat zal ook zeker voor de mods gelden.
(zegt dit broekkie van 25 Haha! )

ik wel helaas.. deze week nog..
en ik kan je zeggen dat ik me pislink maakte daarom..
en ik weet wel dat het een forum is maar als het zo gebracht word va: 'zoek het maar uit ik heb geen zin om te reageren' nou dan zakt de broek me af..

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:42

@ RK: Wat let ze om nog eens 30 van die lui aan te nemen? Velen handen maken het werk lichter toch.
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 21-06-07 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 15:42

runningkawa schreef:
Super dat je dat doet, dat meen ik Ja

Maar ook jij weet dat er mods zijn die amper tijd hebben hun eigen ding te modden, die klikken echt niet buiten hun hokje...

Dan vraag ik me af of ze niet gewoon als gebruiker kunnen meebokken.
Want als je amper tijd hebt om te modden, hoe moet je dan de tijd nemen om alles te lezen, overleggen, posten, enz.?
Is niet als een aanval bedoelt hoor, maar misschien zijn dat juist de momenten waardoor het af en toe niet soepel loopt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 15:43

Schimmelig schreef:
@ RK: Wat let ze om nog eens 30 van die lui aan te nemen? Velen handen maken het werk lichter toch.

Mee eens Ja

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:44

Citaat:
LG, je bent hier nu een klein jaar lid, waar komt al die bitterheid en achterdocht vandaan?

En ik vind je bericht erg denigrerend ("zo'n modje", "lopen als minderjarigen te commanderen").

ik ben afgelopen week zo onterrecht behandeld door een mod dat ik daar nog steeds kwaad over ben.. Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:44

Amanda schreef:
Schimmelig schreef:

Mee eens Ja

Op ons zullen ze vast niet zitten te wachten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:45

Citaat:
Kawa, hier wordt over het geheel genomen netjes gereageerd en goed gelezen, maar ik mis toch ook hier regelmatig het uitgangspunt dat modereren met een positieve insteek gebeurt. En er hoeft niet iedere dag hallelujah geroepn te worden, maar altijd maar alleen de negatieve kanten zien is ook het andere uiterste. En ik zie maar weinig topics als "De nieuwe boktregels zijn top! Goed dat ze nu helderder beschreven zijn". Er wordt nu geklaagd dat de regles niet duidelijk zijn, maar er wordt ook niet de moeite genomen om ze (goed) te lezen, want vele vragen zijn er letterlijk in beantwoord

misschien wordt die positieve insteek gezien als er niet direct slotjes komen..
echt lielle en dat meen ike cht, ik merk dat ze de laatste 2 maanden om de haverklap er staan.

Wat ik nu ook merk, dat de mods dit topic haten..kun je ook uit de berichten proeven...terwijl er toch geprobeerd word mee te denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:46

Amanda schreef:
Schimmelig schreef:

Mee eens Ja

Me 2 Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:47

runningkawa schreef:
Wat ik nu ook merk, dat de mods dit topic haten..kun je ook uit de berichten proeven...terwijl er toch geprobeerd word mee te denken

'Haten' is wel een heel zwaar woord, het is eerder 'jeuk op een plek waar je niet krabben kunt' Tong uitsteken

Anoniem

ja klopt, is niet het goede woord, bedankt voor de verbetering Ja

MaraYvette

@lielle waar zeg ik dan dat jij mod bent ??? Verward dat heb ik nergens gezegt ... ik geef je alleen gelijk in dat het kinderachtig was de opmerking van mij eerder

Als het om deze zin gaat --> ik vindt wel dat je degene die steken onder water blijft geven dan ook moet waarschuwen en niet degene die er op hapt dat is niet eerlijk,, maar goed... ik zal het wel verkeerd interpreteren<--- dat is bedoeld als ; dat als een mod een ban geeft de gene die dat deed dat provoceren ook een ban zou moeten hebben..

maar goed... nu giet het hier kan dus niet naar winkel Knipoog

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 15:49

Schimmelig schreef:

Of juist wel.
Ideëen genoeg Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:49

LG, als het je zo hoog zit, raad ik je ernstig aan om met een mid contact op te nemen.

30 nieuwe mods erbij is leuk, maar dat moet ook nog een beetje begeleid en aangestuurd worden.

Kawa, slotjes kan ik echt niets over zeggen, maar ik heb de laatste tijd ook wel andere zaken gehad om me druk over te maken. (nee, dat is niet rottig bedoeld tegen wie dan ook, en kawa weet wel wat ik bedoel).

Maar ik proef dat 'haten' echt niet, waaruit maak je dat op?
/edit
Jeuk, ook goed *LOL*

"het staat geschreven en gedrukt, ge moet krabben waar het jeukt."
Avanti, ik ga zoeken.

Schimmelig, ik was ook mod en daarvoor dacht ik ook dat ze niet op me zaten te wachten.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:50

Amanda schreef:
Schimmelig schreef:

Of juist wel.
Ideëen genoeg Knipoog

Waar is het formulier, dan meld ik jou en en jij mij Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:50

Amanda schreef:
Schimmelig schreef:

Mee eens Ja

ja heel goed idee
en geen idee hoe jullie het doen met "sollicitatieprocedures" maar ik zou er een test tegenaangooien....
een topic wat ze moeten beoordelen en wat ze zouden doen in zo'n geval Knipoog

een gedeelte van wat limagentle aanhaalt maakt mij ook pislink

soms krijg een een standje van een mod waarvan ik denk : nou ja zie jij het wel helder:? waar is je levenservaring?
dan vervolgens kijk ik in hun profiel en heb ik te maken met een halve kleuter!
nou sorry hoor maar daar zakt mijn broek ook echt van af!

Lielle: wat maakt het uit hoe lang je lid bent? het gaat er toch meer om hoe actief je bent?
sommige zijn al jaren lid,posten nooit en lezen zo nu en dan..
terwijl er genoeg mensen zijn die binnen no-time aan veel berichten zitten en veel lezen omdat ze dagelijks op bokt zijn...vind jouw zin dus niet helemaal terecht

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:51

Citaat:
LG, als het je zo hoog zit, raad ik je ernstig aan om met een mid contact op te nemen.

word al aan gewerkt..
heb het al 'hogerop' aangekaart Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:51

nee dank je
als mod heb ik genoeg gezeverd over niet te snel sluiten van topic op de volwassene pagina's zoals LZP en nieuws
Heeft geen zin als er veel mods zijn die alles meteen dicht spijkeren... (auw wat zeg ik nu weer)