Bokt nieuwe server nodig? Onzin.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: Bokt nieuwe server nodig? Onzin.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:13

geit schreef:
als ik dat zou vinden zou ik dat ook mogen zeggen.want dit is nederland en daar heb je recht op vrije meningsuiting Knipoog

Nee, dit is Bokt.nl in Nederland en hier gelden de Boktregels. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:14

ik dnek dat hier gewoon een beetje jaloezie hangt naar Bart toe Ja
Hij heeft het maar mooi even voor elkaar gekregen om zo'n groot forum te maken. Met zoveel leden. En nog vrij bekent ook!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:15

ja regels zat ja.
ze zouden ook de regel moeten maken dat mensen die bart alleen maar afkraken dat die dikke vette ban kunne krijge.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:15

Je hebt in Nl idd vrijheid van meningsuiting, maar je mag niemand kwetsen/discrimineren. Je hebt niet zonder meer het recht op het uiten van je mening.

Voor wat betreft het winst halen uit Bokt: groot gelijk. Ik vind 'm stommer dat ie dat nu al niet doen dan dat ie geen hulp aan wilt nemen. Ik had al lang laten betalen voor een lidmaatschap en dat hoeven echt geen wezenlijke bedragen te zijn.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:16

Amanda schreef:
Is dat goed of is dat selcht? Haha!

Goed voor Bokt.nl Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:16

geit schreef:
ik denk dat als bart hier winst uit zou willlen halen dat hij dat wel ander aangepakt had hoor

Daar heb je blijkbaar andere talenten voor nodig.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:17

Beste Bart...Ik wil toch even dat je weet dat ik vanmorgen toen ik de computer aanzette en heel bokt lag eruit, bijna een hartaanval heb gekregen! Het enige wat mij de hele dag op de been houd, is bokt! s' Morgens na het paarden voeren even koffie met natuurlijk bokt erbij! Mijn hele dag was compleet vergald! Met knikkende knieen van het afkikken heb ik de paarden buitengezet! En aangezien ze hier in vaste groepjes staan ging dat helemaal verkeerd! Alles door elkaar gezet! Met andere woorden....JE WORDT BEDANKT!!!! Gelukkig kan ik nu weer even bijkomen van de schrik en zit nu alweer enige tijd te 'bokken'. Als je nu weer zoiets gaat doen met de computer, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ons ( ik denk dat er meer van slag af waren ) VER van te voren te waarschuwen! Onze dank is groot! In dit geval is dit ENE foutje je vergeven. MAAR LAAT HET NIET WEER GEBEUREN WANT DAN GEBEUREN ER ONGELUKKEN!!!!!!!!!! ( met jou he....dat begrijp je!!! )

Anoniem

CGJ12 schreef:
geit schreef:
ik denk dat als bart hier winst uit zou willlen halen dat hij dat wel ander aangepakt had hoor

Daar heb je blijkbaar andere talenten voor nodig.

en volgens mij heb jij heel veel talent in jaloers zijn Haha!

geit

haha en die heb jij wel?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:18

Sylvia schreef:
Je hebt in Nl idd vrijheid van meningsuiting, maar je mag niemand kwetsen/discrimineren. Je hebt niet zonder meer het recht op het uiten van je mening.

Ja
En nog sterker: vrijheid van meningsuiting zegt alleen iets over wat de overheid mag doen en niet. Elke prive-persoon, elke vereniging en elk bedrijf heeft het volste recht om 'aanvullende voorwaarden' op te stellen over het gebruik van hun eigen ruimte / materieel / etc.

Sundancer

In de echte paardenwereld is Bokt niet eens zo bekend hoor Lachen

milou123

Urielle schreef:
turbotinker schreef:
ONZE Bart...die dag en nacht voor bokt klaarstaat...

Ja Afbeelding

Afgod ik geloof er geen snars van dat bart de boel oplicht
ik denk dat je gewoon een beetje heel erg op je teentjes bent getrapt..dat bart je hulp niet aannam..
en zoals je nu doet..kan ik dat heel goed begrijpen Clown
en ik heb ook geld over gemaakt.. Ja ik kan niet zonder bokt Clown Bloos en als bart geld overhoud..mag hij van mij best op vakantie Haha! Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:19

Sundancer schreef:
Ja maar eerder ook al.....wilde hij Bokt overkopen....

CGJ12 schreef:
@Bart: niet zo zeuren en klagen a.u.b....
Als het je te veel wordt neemt CGJ je zaakjes voor een tientje over. Ben je al je zorgen in één klap kwijt...

Een jaar geleden heb ik al eens serieus geopperd om de zaken dan maar van je over te nemen. Toen heb ik al voorspeld dat jij de zaken commercieel niet rond zou gaan krijgen.
Gezien het feit dat een servertje er nog steeds niet af kan kón ik wel eens gelijk gekregen hebben tot nu toe.....
Bokt verdient zóveel beter.......

andere kan ik niet vinden
wat is imo eigenlijk??
Laatst bijgewerkt door S_uus op 27-10-06 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

geit

naja zijn wij niet echte paardenmensen dan? o nee wij hebben ons eigen wereldje op bokt Tong uitsteken

Anoniem

haha ik ben ookal altijd cgaggie als bokt het niet doet! zoek ook gelijk een bokker in mijn msn lijst op om te vragen of hij het daar ook niet doet Haha!
En kijk ik om de 5 minuten of hetw eerw erkt...ja weet het ben heel erg VERSLAAFD. En als ik dan weer stout ben geweest ( het vechten van persoonlijke vetes op bokt, waar ik nu wel heel erg voor uitkijk Knipoog ) en kreeg en ban....nou daar ging mijn humeur Haha! Ben ik nu erg?

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:20

Pffffffff Wat een gezeur. Bas wil graag even laten weten hoeveel verstand hij wel niet heeft van computers. Nou Bas, mensen die echt verstand van computers hebben reageren niet zo kinderachtig en beschuldigen niet zomaar iemand. Je probeert je voor te doen als een echte IT professional. Ik vind het ook heel erg knap van je dat je op afstand allemaal kan zien en vertellen wat er mis is en wat Bart fout doet. Ga vooral zo door, je maakt je zelf erg belachelijk en komt op mij over als een hobbyist die niets beters te doen heeft.

Groeten van een "echte" IT professional

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:21

CGJ12 schreef:
geit schreef:
ja en dat zijn dingen waar winst uit gemaatk moet worden.
volgens mij is bokt nou niet bepaald iets waar winst uit gehaald moet worden.
niet commercieel dus

Maar dat WIL Bart op termijn maar al te graag. Leer mij mensen kennen........ Nagelbijten / Gniffelen

CGJ: dan had hij dat 5,5 of 6 jaar geleden al wel geregeld. Je gaat mij toch niet nu vertellen dat hij 6 jaar kromligt om bokt te betalen en dan opeens het briljante idee krijgt dat hij ook kan cashen. Je bent vast niet de enige die een 'tientje' heeft geboden om bokt over te kopen Knipoog

Enne, redelijke argumenten: toch jammer dat je mijn quote van jou (en Amanda) dan overslaat, want zo redelijk vind ik je niet. Het delete-knopje had ik ook al gevonden, zo kan ik alles wel naar m'n hand zetten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:21

ja wij leven in ons bokt wereldje,

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:22

Ach Laui, "zoals de waard...."

Daihyo

Laui! schreef:

Enne, redelijke argumenten: toch jammer dat je mijn quote van jou (en Amanda) dan overslaat, want zo redelijk vind ik je niet. Het delete-knopje had ik ook al gevonden, zo kan ik alles wel naar m'n hand zetten Clown

Hij durft vast niet Clown

missnynke

aerdenhout1 schreef:
Beste Bart...Ik wil toch even dat je weet dat ik vanmorgen toen ik de computer aanzette en heel bokt lag eruit, bijna een hartaanval heb gekregen! Het enige wat mij de hele dag op de been houd, is bokt! s' Morgens na het paarden voeren even koffie met natuurlijk bokt erbij! Mijn hele dag was compleet vergald! Met knikkende knieen van het afkikken heb ik de paarden buitengezet! En aangezien ze hier in vaste groepjes staan ging dat helemaal verkeerd! Alles door elkaar gezet! Met andere woorden....JE WORDT BEDANKT!!!! Gelukkig kan ik nu weer even bijkomen van de schrik en zit nu alweer enige tijd te 'bokken'. Als je nu weer zoiets gaat doen met de computer, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ons ( ik denk dat er meer van slag af waren ) VER van te voren te waarschuwen! Onze dank is groot! In dit geval is dit ENE foutje je vergeven. MAAR LAAT HET NIET WEER GEBEUREN WANT DAN GEBEUREN ER ONGELUKKEN!!!!!!!!!! ( met jou he....dat begrijp je!!! )

hmmm......diagnose: verslaafd!
Tijd om af te kicken! Get a life!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:23

Sundancer schreef:

Altijd fijn om te weten dat ik blijkbaar een hoop mensen ken die blijkbaar niks betekenen in de paardenwereld.

geit

mischien is ie nu heel lang en hard aan het nadenken wat voor moeilijke rare woorden hij nu weer gaat gebruiken om zo slim mogenlijk over te komen Tong uitsteken

Sylvia

God zeg, ik zie de hele tijd quotes van Laui langskomen en ik zie geen Laui Nagelbijten / Gniffelen Best wennen, dat zwart Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:24

Sylvia schreef:
Sundancer schreef:

Altijd fijn om te weten dat ik blijkbaar een hoop mensen ken die blijkbaar niks betekenen in de paardenwereld.

ja daar zat ik ook al aan te denken, maar zei het net niet Tong uitsteken dus ben het met je eens Tong uitsteken