geit schreef:als ik dat zou vinden zou ik dat ook mogen zeggen.want dit is nederland en daar heb je recht op vrije meningsuiting
Nee, dit is Bokt.nl in Nederland en hier gelden de Boktregels.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geit schreef:als ik dat zou vinden zou ik dat ook mogen zeggen.want dit is nederland en daar heb je recht op vrije meningsuiting
Amanda schreef:Is dat goed of is dat selcht?
geit schreef:ik denk dat als bart hier winst uit zou willlen halen dat hij dat wel ander aangepakt had hoor
CGJ12 schreef:geit schreef:ik denk dat als bart hier winst uit zou willlen halen dat hij dat wel ander aangepakt had hoor
Daar heb je blijkbaar andere talenten voor nodig.
Sylvia schreef:Je hebt in Nl idd vrijheid van meningsuiting, maar je mag niemand kwetsen/discrimineren. Je hebt niet zonder meer het recht op het uiten van je mening.
Urielle schreef:turbotinker schreef:ONZE Bart...die dag en nacht voor bokt klaarstaat...![]()
Sundancer schreef:Ja maar eerder ook al.....wilde hij Bokt overkopen....
CGJ12 schreef:@Bart: niet zo zeuren en klagen a.u.b....
Als het je te veel wordt neemt CGJ je zaakjes voor een tientje over. Ben je al je zorgen in één klap kwijt...
Een jaar geleden heb ik al eens serieus geopperd om de zaken dan maar van je over te nemen. Toen heb ik al voorspeld dat jij de zaken commercieel niet rond zou gaan krijgen.
Gezien het feit dat een servertje er nog steeds niet af kan kón ik wel eens gelijk gekregen hebben tot nu toe.....
Bokt verdient zóveel beter.......
CGJ12 schreef:geit schreef:ja en dat zijn dingen waar winst uit gemaatk moet worden.
volgens mij is bokt nou niet bepaald iets waar winst uit gehaald moet worden.
niet commercieel dus
Maar dat WIL Bart op termijn maar al te graag. Leer mij mensen kennen........
Laui! schreef:
Enne, redelijke argumenten: toch jammer dat je mijn quote van jou (en Amanda) dan overslaat, want zo redelijk vind ik je niet. Het delete-knopje had ik ook al gevonden, zo kan ik alles wel naar m'n hand zetten
aerdenhout1 schreef:Beste Bart...Ik wil toch even dat je weet dat ik vanmorgen toen ik de computer aanzette en heel bokt lag eruit, bijna een hartaanval heb gekregen! Het enige wat mij de hele dag op de been houd, is bokt! s' Morgens na het paarden voeren even koffie met natuurlijk bokt erbij! Mijn hele dag was compleet vergald! Met knikkende knieen van het afkikken heb ik de paarden buitengezet! En aangezien ze hier in vaste groepjes staan ging dat helemaal verkeerd! Alles door elkaar gezet! Met andere woorden....JE WORDT BEDANKT!!!! Gelukkig kan ik nu weer even bijkomen van de schrik en zit nu alweer enige tijd te 'bokken'. Als je nu weer zoiets gaat doen met de computer, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ons ( ik denk dat er meer van slag af waren ) VER van te voren te waarschuwen! Onze dank is groot! In dit geval is dit ENE foutje je vergeven. MAAR LAAT HET NIET WEER GEBEUREN WANT DAN GEBEUREN ER ONGELUKKEN!!!!!!!!!! ( met jou he....dat begrijp je!!! )
Sundancer schreef:In de echte paardenwereld is Bokt niet eens zo bekend hoor
Sylvia schreef:Sundancer schreef:In de echte paardenwereld is Bokt niet eens zo bekend hoor
Altijd fijn om te weten dat ik blijkbaar een hoop mensen ken die blijkbaar niks betekenen in de paardenwereld.