gekkesies schreef:Zo ongeveer iedere cent die ik uitgeef wordt gecontroleerd..
Ben bang dat mijn donatie dan moet wachten tot maandag, als ik weer op het station kom..
ik bel n x extra voor jou?
kan wel pas volgende week haha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gekkesies schreef:Zo ongeveer iedere cent die ik uitgeef wordt gecontroleerd..
Ben bang dat mijn donatie dan moet wachten tot maandag, als ik weer op het station kom..
verography schreef:hij zegt dat bokt dan sneller en betrouwbaarder wrd. en ook al merk je er niets van. als de nieuwe er niet komt geeen bokt want de oude heeft het begeven en ze lenen nu een surver. Stond op pagina 1 in het middenmaak morgen gauw ff 10 euri's over
Evaa_ schreef:Maar ik vind het ook een goed idee als je per jaar iets moet betalen. Al is het maar 5 euro, de echte bokkers hebben dat er heus wel per jaar voor over hoor! Wat is 5 euro nou tegenwoordig? En je heb ook nog eens veel minder kans op SA & mensen die zich aanmelden en nooit meer komen!
5/10 euro pér jaar kan iemand toch wel missen? Zo blijft bokt, en gaat het er ook nog 's op vooruit! Je bent en blijft een bokker, dan heb je dat er toch wel voor over?
Wuis schreef:Als je daar geen verstand van hebt, van die cijfertjes, zoals ik duskun je daar geen mening over geven vind ik.
Maar waar ik we een beetje niet goed van word is het gezever over dat je voor tijdschriten ook moet betalen.. We betalen al genoeg voor de internet aansluiting. Persoonlijk ga ik echt niet voor bokt betalen als er genoeg andere forums zijn die wel gewoon gratis zijn.En mocht ik er dan niet meer op kunnen, jammerdan, daar word ik echt niet verdrietig om.
Met dat gezeur over tijdschriften komt het op mij over alsof je ondankbaar bent als je niet wilt betalen voor bokt.
(oh my god wat typt en laptop irritant)