1 euro voor Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:03

gekkesies schreef:
Zo ongeveer iedere cent die ik uitgeef wordt gecontroleerd.. Bloos
Ben bang dat mijn donatie dan moet wachten tot maandag, als ik weer op het station kom..

ik bel n x extra voor jou?

kan wel pas volgende week haha!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:04

Mijn bijdrage is ook overgemaakt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:07

Mijn bijdrage maak ik begin november over, als ik weer geld op m'n rekening heb staan Nagelbijten / Gniffelen (geloof 't of niet.. zelfs geen euro meer over Clown Clown )

[edit] na rekening the checken zie ik dat ik ineens wel weer geld heb, ik moet nog even checken waar vandaan maar ik kan alvast wat overmaken Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-10-06 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:07

Ik heb even gebeld! Voor mij makkelijker dan om mijn vader te vragen om wat over te maken. Tong uitsteken Lachen

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:09

Ik heb uiteraard ook gebeld! Lachen

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:10

even 2x gebeld en als mijn moeder thuis is maak ik wel 10 euro over Lachen

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:12

mischien een hele domme vraag haha maar ik heb totaal geen verstand van dat gedoe..

als dalijk de server bij elkaar is merken wij daar ook wat van?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:14

bokt valt er dan niet zo vaak af..
toch? Verward

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:14

hij zegt dat bokt dan sneller en betrouwbaarder wrd. en ook al merk je er niets van. als de nieuwe er niet komt geeen bokt want de oude heeft het begeven en ze lenen nu een surver. Stond op pagina 1 in het midden Knipoog maak morgen gauw ff 10 euri's over

Stuiterbal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:15

Ik kan niet zonder bokt!!!
Ga zo even eurotje overmaken!

edit; ben namelijk niet zo rijk! Clown

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:16

verography schreef:
hij zegt dat bokt dan sneller en betrouwbaarder wrd. en ook al merk je er niets van. als de nieuwe er niet komt geeen bokt want de oude heeft het begeven en ze lenen nu een surver. Stond op pagina 1 in het midden Knipoog maak morgen gauw ff 10 euri's over

oh zo!
haha dankje voor de informatie..
snapte er de ballen niet van Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:18

Heb al 10 euro gestort en zo'n 5 keer gebeld, heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaag Haha!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:20

Maar ik vind het ook een goed idee als je per jaar iets moet betalen. Al is het maar 5 euro, de echte bokkers hebben dat er heus wel per jaar voor over hoor! Wat is 5 euro nou tegenwoordig? En je heb ook nog eens veel minder kans op SA & mensen die zich aanmelden en nooit meer komen!
5/10 euro pér jaar kan iemand toch wel missen? Zo blijft bokt, en gaat het er ook nog 's op vooruit! Je bent en blijft een bokker, dan heb je dat er toch wel voor over?

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:22

én je hebt minder kans op onnodig gedrag...

denk dat de mensen wel uit gaan kijken dan..

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:24

mijn moeder en ik hebb €30,- overgemaakt en mijn zus ook nogn eens €10,- van mij betreft mag er best jaarlijks een bedrag komen voor de hoefslag en alles moet je toch ook betalen dus waarom ook niet hiervoor en je heb minder kans op penny`t enz.

Stuiterbal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:27

Evaa_ schreef:
Maar ik vind het ook een goed idee als je per jaar iets moet betalen. Al is het maar 5 euro, de echte bokkers hebben dat er heus wel per jaar voor over hoor! Wat is 5 euro nou tegenwoordig? En je heb ook nog eens veel minder kans op SA & mensen die zich aanmelden en nooit meer komen!
5/10 euro pér jaar kan iemand toch wel missen? Zo blijft bokt, en gaat het er ook nog 's op vooruit! Je bent en blijft een bokker, dan heb je dat er toch wel voor over?

Daar heb je wel gelijk in maar er zijn mensen die het nogal moeilijk hebben met hun portomenee elke maand en die het dus niet altijd hebben okal hebben ze veel voor bokt over..
Ik zou ook jaarlijks wat willen over maken daar gaat het niet om..
Maar er zijn mensen die het niet hebben.. Denk dat daar ook vast wel paar van op bokt zitten en dan heb ik het niet over me zelf.. maar over het algemeen..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:32

Laat Bart eerst maar eens de kans krijgen te reageren, ik denk nl. niet dat we hier met z'n allen voor Bart z'n vakantie oid lopen te betalen Clown Bovendien heeft de meneer die dat topic startte wel vaker commentaar op bokt.. Haha! Haha!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:34

euhm ik heb t idee niet rot bedoeld ofzo hoor maar ik betaal al voor mijn inet heb t niet breed zou t onzin vinden om freuent voor bokt te moeten betalen sorry 1 keer kan maar niet altyd hetspijt me

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:36

Ik wou zeggen WildWings, dat knulletje loopt nogal vaker kritiek te geven.
Bokt zou een dom forum zijn, en 't zou van geen kant deugen. Toch is hij er continu.. Zucht.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:44

Waarschijnlijk nogal jaloers ofzo? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:48

Als je daar geen verstand van hebt, van die cijfertjes, zoals ik dus Clown kun je daar geen mening over geven vind ik.

Maar waar ik we een beetje niet goed van word is het gezever over dat je voor tijdschriten ook moet betalen.. We betalen al genoeg voor de internet aansluiting. Persoonlijk ga ik echt niet voor bokt betalen als er genoeg andere forums zijn die wel gewoon gratis zijn. Lachen En mocht ik er dan niet meer op kunnen, jammerdan, daar word ik echt niet verdrietig om. Knipoog

Met dat gezeur over tijdschriften komt het op mij over alsof je ondankbaar bent als je niet wilt betalen voor bokt.

(oh my god wat typt en laptop irritant)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:01

Heb ook even gebeld. Veel succes verder!

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:02

Wuis schreef:
Als je daar geen verstand van hebt, van die cijfertjes, zoals ik dus Clown kun je daar geen mening over geven vind ik.

Maar waar ik we een beetje niet goed van word is het gezever over dat je voor tijdschriten ook moet betalen.. We betalen al genoeg voor de internet aansluiting. Persoonlijk ga ik echt niet voor bokt betalen als er genoeg andere forums zijn die wel gewoon gratis zijn. Lachen En mocht ik er dan niet meer op kunnen, jammerdan, daar word ik echt niet verdrietig om. Knipoog

Met dat gezeur over tijdschriften komt het op mij over alsof je ondankbaar bent als je niet wilt betalen voor bokt.

(oh my god wat typt en laptop irritant)

ja en nee is mijn mening..
dat met die tijdschriften vind ik wel een goede uitspraak...
als je écht op bokt wilt kun je ook 1 keer geen tijdschrift kopen
en als je het er dan niet voor over zou hebben? nou en... dan is dat je eigen keuze..
ik heb wel eens geprobeerd een week van bokt af te blijven maar dat lukt me toch niet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:08

ik wil ook bellen op die lijn, moet alleen nog even wachten tot ik weer geld op mijn kaart heb, komen er nog extra kosten bij (boven op die 1.35) wanneer je vanuit Belgie met kaart belt (ipv met abbo?)