[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:34

Shadow0 schreef:
Als mensen die discussie kinderachtig vinden, waarom dan toch ermee doorgaan? Je kunt het ook gewoon overslaan, niet lezen, niet reageren. Het is natuurlijk niet erg productief of volwassen om pagina na pagina te herhalen hoe kinderachtig het wel niet is, of hoe er gezeurd wordt of... Daar wordt de discussie niet beter van en de sfeer niet gezelliger.

Maar persoonlijk vind ik dat er tussen een herhaling van zetten ook best interessante opmerkingen gemaakt zijn (Ann!).

pagina na pagina gaan zitten miepen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.... is dát dan zinvol te noemen? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:37

Ik kan er ook niet in, ben wel voor die datum aangemeld, amar met een ander account, waarmee ik toen ineens niet meer kon inloggen en ik snapte nog nergens iets van dus heb destijds maar een nieuw account aangemaakt. En dat is inmiddels allemaal al lang geregeld.

Eigenlijk hoor ik er dus gewoon in te kunnen maar door dit probleempje kan dat nu dus niet. Het zou mij echt een zorg zijn. Haha!
Met bepaalde BVT'ers heb ik gewoon regelmatig contact per pb. En van sommige weet je gewoon dat ze er voor je zijn en zij voor jou, zonder dat je er heel veel contact mee hebt.
Het zou mij echt een zorg zijn of ik dat hele bvt gedoetje nu wel of niet kan lezen. Clown

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:42

Barmat schreef:
pagina na pagina gaan zitten miepen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.... is dát dan zinvol te noemen? Knipoog

Nee. Zijn dat de enige reacties die er stonden dan?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:09

Ach, ik vind het wel jammer dat ik sommige topics ivm bepaalde bokkers niet meer ga kunnen lezen, maar begrijp heus wel dat zij graag een eigen plekje willen waar het "zoals vroeger" was. Ik ken de echte "bokt in den beginne" niet, maar ben hier toch ook al 3 jaar (maar net 3 maanden te kort om in Bvt te kunnen Tong uitsteken ) en verlang ook terug naar 3 jaar geleden. Zelfs in mn vaste HK topic zijn de veranderingen duidelijk merkbaar en denk ik stiekem ook af en toe "werd dat ook maar besloten, alleen maar de mensen van ons eerste topic". Dus vind het erg leuk voor hen dat ze dit besloten forum hebben gekregen.

Maar ik hoop wel van harte dat al die BvT'ers met knappe paarden al hun (paarden-)verhalen en foto's nog wel op het grote bokt blijven gooien zodat ik die niet allemaal moet missen. Knipoog