Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Hey, kom ik hier ook ineens voorbij gevlogen
Dat mag je volgende keer wel Temmen hoor, anders mis ik het misschien![]()
Karl66 schreef:Kiwiko, waarom denk jij dat jij nog steeds geen moddie bent? Jij bent de ergste van allemaal![]()
![]()
Sjoert schreef:Karl66 schreef:Kiwiko, waarom denk jij dat jij nog steeds geen moddie bent? Jij bent de ergste van allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
KiWiKo schreef:jou spreek ik de 16de wel SJOERT!!!!![]()
![]()
Sjoert schreef:Verkeerd gelezen.
Sjoert schreef:Ik probeer het jullie clubje al jaren bij te brengen, zo te zien heeft het zin gehad.SP: gevoel voor humor moest er toch zijn?
Karl66 schreef:
Maar de vraag is natuurlijk gooi je er ook een OW tegen aan wegens verkeerd lezen?
Sjoert schreef:Karl66 schreef:
Maar de vraag is natuurlijk gooi je er ook een OW tegen aan wegens verkeerd lezen?
Ik gooi niet zo snel met OW's![]()
SP: heeft je opvoeding richting mij toch nog zin gehad.
Sjoert schreef:Kleine jongen, ik doe mijn best!SP: heeft je opvoeding richting mij toch nog zin gehad.
Karl66 schreef:Zie ik hier een nieuwe moddie jeugdzaken aankomen?![]()
![]()
KiWiKo schreef:tyrza clinic![]()
ga jij toch ook heen??? of heb ik dat verkeerd gelezen (klassiek zender/ontvanger verhaal
)
KiWiKo schreef:En bedankt![]()
![]()
![]()
Ik weet echt wel dat ik regelmatig TE scherp ben, en dat ik zeker dingen schrijf die net aan door de beugel kunnen.
Maar je kan van mij niet zeggen dat ik me op een negatieve manier profileer, vind ik persoonlijk
Prima schreef:Ik zie hier geen repliek op mijn laatste betoog, dus ik neem aan dat ik mijn gelijk heb gehaald
Ibbel schreef:Dat isGraag gedaan![]()
![]()
Even zonder dollen, laat ik het nuanceren / relativeren (want dat moesten we kunnen, toch?)
De genoemde mensen vallen niet persé positief op. Ze vallen op, omdat ze regelmatig pittige discussies voeren, waar ook wel eens over de schreef gegaan wordt. Dat valt inderdaad op, zonder verder een waarde-oordeel eraan te hangen. Bij ons, en bij de rest van bokt. Dat hoef je inderdaad niet persé negatief opvallen te noemen.
Maar positief opvallen definieer je - ik dan tenminste - als een bokker die probeert een discussie on topic te houden, te nuanceren, de angel eruit te halen, ook in het topic reageert in de trant van: 'jongens, zullen we het niet in het persoonlijke gaan trekken maar met onderbouwde argumenten komen' - dát noem ik positief opvallen, want dát zijn eigenschappen die je in een mod zoekt.
Echwel schreef:Dat is een verkeerde veronderstelling waarom ik vind dat leeftijd er toe doet. Ik kan me voorstellen dat een hoop bokkers niet van snotneuzen gediend zijn die net komen kijken en vertellen hoe zij zich hier dienen te gedragen.Om leeftijd te koppelen aan verstandig zijn vind ik ook niet kloppen, wel is het zo dat sommige mensen idd opvallender aanwezig zijn dan anderen.