enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Climax

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:48

ThePast03 schreef:
Climax schreef:
En een overgroot deel van de uitspraken van de gebande gebruikers was met gein bedoeld, terwijl de mods serieus iemand veroordelen omdat hij merkkleding draagt en volgens hen nog uit de kast moet komen, dat kunnen gewoon echt kwetsende dingen zijn voor zo iemand, weten zij veel hoe die jongen in elkaar zit, wie weet ligt hij daar wel nachten wakker van!

Dat is makkelijk praten om achteraf te zeggen dat het allemaal als gein bedoelt was, zeker als er al verschillende keren is gewaarschuwd.
Vreemd genoeg zag ik die gein wel terug bij de screenshots, zoals ik al zei: ik kon er om lachen en zeker weten dat ik dat ook had gekund als daar mijn naam had gestaan.

Mods mogen geen grapjes maken over de merkkleding die iemand draagt, maar gebruikers mogen wel topics openen over hoe achterlijk mensen wel zijn die witte sokken dragen?
Als het kwetsend is voor de desbetreffende jongen dan moet hij toch even na gaan denken.
Als je zo gekwetst wordt door mensen die je niet eens kent dat je er wakker van ligt dan zit er iets niet goed of ze hebben misschien wel dichter bij de waarheid gezeten dan dat ze zelf dachten?

Maar het zijn en blijven goedkope smoesen om het inbreken op een besloten forum en het daarna op een openbaar forum te plaatsen goed te praten.
Daar zijn geen smoesen voor, ook al was het wel verschrikkelijk geweest wat de mods op het mp forum hadden geplaatst dan praat dat het inbreken nog niet goed.

Jij snapt er nogal weinig van. Ik probeer helemaal niets goed te praten. Wat de desbetreffende gebruikers hebben gedaan is ook verkeerd.
Maar er zitten hier een aantal mensen Bokt te verafgoden terwijl het ook zeker fout is wat er daar op dat modforum gedaan wordt en hoe een deel van de moderators zich gedraagt en dingen 'oplost'.
Dat is ook de reden waarom ik al een tijd niet meer op Bokt te vinden ben en ben overgestapt naar 'het andere forum' waar het gelukkig allemaal wel op een normale manier kan worden opgelost, en waar gebruikers die hier sterk de neiging hebben om te 'rellen' zich gek genoeg wel heel normaal kunnen gedragen. Drie keer raden waar dat vandaan komt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:50

Misschien zijn de normen van "normaal" wel heel anders daar???

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:52

Ik blijf het niet goed vinden dat andere het account van Anya hebben gehacked.. Zoals al eerder is gezegd, een hoop andere mensen zullen het ook wel via msn en PB over andere bokkers hebben, so do I Haha!

Waarom mogen de moddies het niet, die moeten toch ook even stoom afblazen, en MP is besloten, dus zou je niet zeggen dat 1 of andere gebruiker het even in haar hoofd haalt om een account te kraken, dat is gewoon te ziek voor woorden..

En verder alle andere mensen van het andere forum, blijkbaar zit dit jullie allemaal toch wel een beetje erg hoog, want jullie hebben het daar vaak zat over bokt, dus wat dat betreft...
Laatst bijgewerkt door Olympia op 08-08-06 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:52

Mensen rellen omdat ze het zelf willen, het is wel heel erg gemakkelijk om iemand anders daar de schuld van te geven. En of ze al dan niet rellen of gereld hebben op fokt, dat kan beter daar besproken worden aangezien wij anders weer de opmerking krijgen dat ze zich niet kunnen verdedigen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:54

Climax schreef:
Jij snapt er nogal weinig van. Ik probeer helemaal niets goed te praten. Wat de desbetreffende gebruikers hebben gedaan is ook verkeerd.
Maar er zitten hier een aantal mensen Bokt te verafgoden terwijl het ook zeker fout is wat er daar op dat modforum gedaan wordt en hoe een deel van de moderators zich gedraagt en dingen 'oplost'.
Dat is ook de reden waarom ik al een tijd niet meer op Bokt te vinden ben en ben overgestapt naar 'het andere forum' waar het gelukkig allemaal wel op een normale manier kan worden opgelost, en waar gebruikers die hier sterk de neiging hebben om te 'rellen' zich gek genoeg wel heel normaal kunnen gedragen. Drie keer raden waar dat vandaan komt.

Ik verafgod niets of niemand.

Geen idee of modjes zich misdragen op het mp forum, heb daar geen bewijzen van gezien en eerlijk gezegd gaat me dat ook niets aan. Ik heb namelijk niets te zoeken op het mp forum als gebruiker.

Vind het ook vreemd dat je zegt al een tijd niet meer op bokt te zijn en nu ineens wel ineens je in deze discussie mengt.

Dat die mensen zich op het andere forum blijkbaar wel kunnen gedragen zegt wederom weer genoeg over die gebruikers en weinig over bokt. Komt mij over als een stel puberende kinderen die een voorbeeld kunnen nemen aan een hoop nog jongere gebruikers hier.

Natuurlijk is het de schuld van de leiding dat de gebruikers zich gaan misdragen hier, kom op zeg: dat kun je zelf toch niet serieus nemen?
Er is ook nog zoiets als een iets volwassenere keuze dan te gaan rellen en dat is gewoon op zoek gaan naar een forum waar je jezelf beter thuis voelt.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:57

Olympia schreef:
Ik blijf het niet goed vinden dat andere het account van Anya hebben gehacked.. Zoals al eerder is gezegd, een hoop andere mensen zullen het ook wel via msn en PB over andere bokkers hebben, so do I Haha!

Waarom mogen de moddies het niet, die moeten toch ook even stoom afblazen, en MP is besloten, dus zou je niet zeggen dat 1 of andere gebruiker het even in haar hoofd haalt om een account te kraken, dat is gewoon te ziek voor woorden..

En verder alle andere mensen van het andere forum, blijkbaar zit dit jullie allemaal toch wel een beetje erg hoog, want jullie hebben het daar vaak zat over bokt, dus wat dat betreft...

Moddies mogen van mij best stoom afblazen, maar dan moeten ze niet gaan zeiken en bans uitdelen als het ook over hen gedaan wordt.
Beter in het openbaar dan achter iemands rug om.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:58

Karl66 schreef:
Mensen rellen omdat ze het zelf willen, het is wel heel erg gemakkelijk om iemand anders daar de schuld van te geven. En of ze al dan niet rellen of gereld hebben op fokt, dat kan beter daar besproken worden aangezien wij anders weer de opmerking krijgen dat ze zich niet kunnen verdedigen.

Ik geef niemand de schuld, ik geef alleen aan dat Bokt het door het op deze manier hanteren van hun 'regels' gewoon uitlokt.
Ik voel me hier ook regelmatig uitgelokt maar kan me meestal wel inhouden, al moet ik zeggen dat ik hier ook geen schone lei heb.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:00

Climax schreef:
Moddies mogen van mij best stoom afblazen, maar dan moeten ze niet gaan zeiken en bans uitdelen als het ook over hen gedaan wordt.

Alsof de gebruikers even kunnen gaan beslissen wat moderators in hun privetijd op een priveforum uitspoken.
Het moet niet gekker worden. Clown

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:00

Ben ik het niet mee eens, ik kan niet geloven dat het modteam maar willekeuerige bans geven, omdat ze de een niet mogen, de ander heeft niet het goede haarkleur, kom op dat is volgens mij klinkklare onzin!

Verder als jullie zo blij zijn met het andere forum, waarom laten jullie dan niet bokt voor wat het is en gaan jullie daar lekker plezier maken, maar nee dat kunnen jullie niet, want jullie komen altijd terug...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:01

Climax schreef:
Ik geef niemand de schuld, ik geef alleen aan dat Bokt het door het op deze manier hanteren van hun 'regels' gewoon uitlokt.
Ik voel me hier ook regelmatig uitgelokt maar kan me meestal wel inhouden, al moet ik zeggen dat ik hier ook geen schone lei heb.

Dat is tegenwoordig ook een populair excuus: het was uitgelokt.
Oftewel ik heb geen eigen verantwoording meer over mijn daden, door die ander kon ik mezelf niet meer beheersen.

Niemand is hier verplicht te blijven en zich te laten uitlokken en het zegt een hoop over de personen als ze toch blijven en ervoor kiezen om dan maar te gaan rellen.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:03

ThePast03 schreef:
Climax schreef:

Ik verafgod niets of niemand.

Geen idee of modjes zich misdragen op het mp forum, heb daar geen bewijzen van gezien en eerlijk gezegd gaat me dat ook niets aan. Ik heb namelijk niets te zoeken op het mp forum als gebruiker.

Vind het ook vreemd dat je zegt al een tijd niet meer op bokt te zijn en nu ineens wel ineens je in deze discussie mengt.

Dat die mensen zich op het andere forum blijkbaar wel kunnen gedragen zegt wederom weer genoeg over die gebruikers en weinig over bokt. Komt mij over als een stel puberende kinderen die een voorbeeld kunnen nemen aan een hoop nog jongere gebruikers hier.

Natuurlijk is het de schuld van de leiding dat de gebruikers zich gaan misdragen hier, kom op zeg: dat kun je zelf toch niet serieus nemen?
Er is ook nog zoiets als een iets volwassenere keuze dan te gaan rellen en dat is gewoon op zoek gaan naar een forum waar je jezelf beter thuis voelt.

Leuk dat je je aangesproken voelt, maar ik praatte helemaal niet over jou.

Vreemd dat ik mij in deze discussie meng? Dus omdat ik vanwege principes niet meer op Bokt kom mag ik mij volgens jou ook niet meer mengen in een discussie die deels betrekking op mij heeft?

En dat ze zich op een ander forum wel kunnen gedragen zegt meer over die gebruikers dan over Bokt?
Lijkt me niet want als dat zo zou zijn, zouden ze zich op andere fora toch hetzelfde gedragen op Bokt, of mis ik nu iets?

Ik geef niemand de schuld, ik geef alleen aan dat de manier waarop veel mods van Bokt de 'regels' hier hanteren bepaalde gebruikers uitlokt om eens wat te proberen.
Want kom op, de manier waarop bepaalde zaken mbt tot bans e.d. worden afgehandeld is gewoon belachelijk te noemen, en nee dan heb ik het niet perse over deze zaak maar over verschillende andere. Maar dat terzijde want daar gaat het hier niet over.

Olympia

En volgens mij is het ook een sport geworden van sommige om weet ik veel hoeveel SA's aan te maken, om daar weer even leuk mee te doen, get a life..

Of kunnen jullie gewoon niet zonder bokt.. Knipoog

Climax

ThePast03 schreef:
Climax schreef:

Alsof de gebruikers even kunnen gaan beslissen wat moderators in hun privetijd op een priveforum uitspoken.
Het moet niet gekker worden. Clown

Jij kickt erop om mijn woorden compleet anders te interpreteren he?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:04

Climax, het verschil is dat zij niet in het openbaar op bokt mensen afzeiken. MP is niet openbaar, maar bedoeld om onderling de mogelijk te hebben om dingen te bespreken en is daarmee te vergelijken met de pb van de gebruikers.

Persoonlijk zou ik het niet professioneel vinden als een moddie dit wel in het openbaar zou roepen tegen een gebruiker onder het motto dat ze het achterbaks vinden om het achter iemands rug om te doen.

Ik vind het prima dat jij van jezelf denkt dat je nooit iets over iemand zegt achter zijn of haar rug om, maar dat betekent wel dat jij daarmee dan de enige bent van de ongeveer 4 miljard mensen op aarde.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:05

Olympia schreef:
Ben ik het niet mee eens, ik kan niet geloven dat het modteam maar willekeuerige bans geven, omdat ze de een niet mogen, de ander heeft niet het goede haarkleur, kom op dat is volgens mij klinkklare onzin!

Verder als jullie zo blij zijn met het andere forum, waarom laten jullie dan niet bokt voor wat het is en gaan jullie daar lekker plezier maken, maar nee dat kunnen jullie niet, want jullie komen altijd terug...

Zo gaat het dus wél, maar dat hoef je niet te geloven, dat maakt mij verder niets uit.

Zoals ik net ook al zei bok ik ook al tijden niet meer maar wilde ik me even in deze discussie mengen omdat ik me deels aangesproken voelde.

Karl66

Climax schreef:
Karl66 schreef:

Dat is dus onzin, je bent er zelf bij en ik vind het van weinig zelfrespect getuigen als je geen verantwoordelijkheid voor je eigen daden kan nemen.

ThePast03

Climax schreef:
Ik geef niemand de schuld, ik geef alleen aan dat de manier waarop veel mods van Bokt de 'regels' hier hanteren bepaalde gebruikers uitlokt om eens wat te proberen.
Want kom op, de manier waarop bepaalde zaken mbt tot bans e.d. worden afgehandeld is gewoon belachelijk te noemen, en nee dan heb ik het niet perse over deze zaak maar over verschillende andere. Maar dat terzijde want daar gaat het hier niet over.

Je kunt dat wel aangeven maar het blijft wat over de gebruikers zeggen die zich laten uitlokken.
Als jij het niet eens bent met de regels ga je op zoek naar een forum waar je het wel eens bent met het beleid en ga je niet proberen dit forum te verzieken.
Dat is in mijn ogen zeer onvolwassen gedrag.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:07

Karl66 schreef:
Climax, het verschil is dat zij niet in het openbaar op bokt mensen afzeiken. MP is niet openbaar, maar bedoeld om onderling de mogelijk te hebben om dingen te bespreken en is daarmee te vergelijken met de pb van de gebruikers.

Persoonlijk zou ik het niet professioneel vinden als een moddie dit wel in het openbaar zou roepen tegen een gebruiker onder het motto dat ze het achterbaks vinden om het achter iemands rug om te doen.

Ik vind het prima dat jij van jezelf denkt dat je nooit iets over iemand zegt achter zijn of haar rug om, maar dat betekent wel dat jij daarmee dan de enige bent van de ongeveer 4 miljard mensen op aarde.

Dus jij wilt beweren dat iedereen op aarde achterbaks is?
Kom op zeg, dat slaat als een slappe banketstaaf op een slagroomtaart en dat weet je zelf ook.

Ik vind het idd niet kunnen dat ze dat op een besloten forum zetten omdat ze dan denken dat de gebruikers er toch niet achter komen.
Moderators die op deze manier praten over hun gebruikers zijn niet professioneel en mogen wat mij betreft vandaag nog van hun functie ontdaan worden.

ThePast03

Climax schreef:
Zo gaat het dus wél, maar dat hoef je niet te geloven, dat maakt mij verder niets uit.

Het maakt ook niet uit of het wel of niet gelooft wordt. Ten eerste je kunt het niet bewijzen en al kon je dat wel is het nog aan de gebruikers zelf of ze daarmee kunnen leven of liever op zoek gaan naar een ander forum.

Geen idee dus wat je hiermee wilt bereiken?

Climax

ThePast03 schreef:
Climax schreef:

Je kunt dat wel aangeven maar het blijft wat over de gebruikers zeggen die zich laten uitlokken.
Als jij het niet eens bent met de regels ga je op zoek naar een forum waar je het wel eens bent met het beleid en ga je niet proberen dit forum te verzieken.
Dat is in mijn ogen zeer onvolwassen gedrag.

Dat heb ik dan ook gedaan, ben hier alleen nog om deze discussie maar ook dat heb ik al zeker 3 keer aangegeven Slapen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:08

Climax schreef:
Olympia schreef:

Zoals ik net ook al zei bok ik ook al tijden niet meer maar wilde ik me even in deze discussie mengen omdat ik me deels aangesproken voelde.

Aangesproken voor wat?

En als jij je gewoon gedraagd, is er niks aan de hand hoor... En misschien reageren de moddies bij de een wel wat strenger dan bij de ander en blijkbaar is dat nodig.. Ik sta voor de klas en dat is precies ook zo, de ene waarschuw ik 3x en de andere heeft al na 1x waarschuwen straf bewijs van spreken...

En over MP, net als jullie op dat andere forum zo lief zijn over andere, kom op, ik las van de week ook iets waarvan ik dacht, jullie zitten echt af te geven op bokt, maar wat jullie doen is precies hetzelfde.. Verbeter de wereld en begin bij jezelfQ!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:09

ThePast03 schreef:
Climax schreef:

Het maakt ook niet uit of het wel of niet gelooft wordt. Ten eerste je kunt het niet bewijzen en al kon je dat wel is het nog aan de gebruikers zelf of ze daarmee kunnen leven of liever op zoek gaan naar een ander forum.

Geen idee dus wat je hiermee wilt bereiken?

Ik vertel alleen de feiten, en ik kan het ook wel bewijzen hoor, maar als ik dat hier ga doen krijg ik zelf weer een ban aan mijn broek en daar heb ik weinig zin in.
Heb overigens ook geen behoefte om het te bewijzen.

Karl66

Roddelen is een bijzonder menselijke eigenschap waar echt elk mens zich schuldig aan maakt. Als jij dat niet doet, prima voor jou, maar als je het niet erg vindt, dan geloof ik er niks van.

slimmerik

Olympia schreef:
Of kunnen jullie gewoon niet zonder bokt.. Knipoog

Bingo !!Afbeelding

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:10

Climax schreef:
Dus jij wilt beweren dat iedereen op aarde achterbaks is?
Kom op zeg, dat slaat als een slappe banketstaaf op een slagroomtaart en dat weet je zelf ook.

Ik vind het idd niet kunnen dat ze dat op een besloten forum zetten omdat ze dan denken dat de gebruikers er toch niet achter komen.
Moderators die op deze manier praten over hun gebruikers zijn niet professioneel en mogen wat mij betreft vandaag nog van hun functie ontdaan worden.

Het is denk ik maar goed dat jij niet weet wat er allemaal achter jouw rug over jou verteld wordt.
Ook ik zou het fijner vinden als mensen mij alles rechtstreeks in het gezicht zeggen maar ik weet dat het meeste achter mijn rug om wordt gezegd. Lekker belangrijk trouwens. Clown

En is dat je bedoeling? Dat ze ontslagen worden?
Sorry hoor, maar je hebt er helemaal niets mee te maken wat moderators zeggen op een prive forum en hun manier van praten was vrij normaal, niets schokkends.
Dat kun je er wel van proberen te maken, maar dan ben je wel erg snel beledigd.