ThePast03 schreef:Climax schreef:En een overgroot deel van de uitspraken van de gebande gebruikers was met gein bedoeld, terwijl de mods serieus iemand veroordelen omdat hij merkkleding draagt en volgens hen nog uit de kast moet komen, dat kunnen gewoon echt kwetsende dingen zijn voor zo iemand, weten zij veel hoe die jongen in elkaar zit, wie weet ligt hij daar wel nachten wakker van!
Dat is makkelijk praten om achteraf te zeggen dat het allemaal als gein bedoelt was, zeker als er al verschillende keren is gewaarschuwd.
Vreemd genoeg zag ik die gein wel terug bij de screenshots, zoals ik al zei: ik kon er om lachen en zeker weten dat ik dat ook had gekund als daar mijn naam had gestaan.
Mods mogen geen grapjes maken over de merkkleding die iemand draagt, maar gebruikers mogen wel topics openen over hoe achterlijk mensen wel zijn die witte sokken dragen?
Als het kwetsend is voor de desbetreffende jongen dan moet hij toch even na gaan denken.
Als je zo gekwetst wordt door mensen die je niet eens kent dat je er wakker van ligt dan zit er iets niet goed of ze hebben misschien wel dichter bij de waarheid gezeten dan dat ze zelf dachten?
Maar het zijn en blijven goedkope smoesen om het inbreken op een besloten forum en het daarna op een openbaar forum te plaatsen goed te praten.
Daar zijn geen smoesen voor, ook al was het wel verschrikkelijk geweest wat de mods op het mp forum hadden geplaatst dan praat dat het inbreken nog niet goed.
Jij snapt er nogal weinig van. Ik probeer helemaal niets goed te praten. Wat de desbetreffende gebruikers hebben gedaan is ook verkeerd.
Maar er zitten hier een aantal mensen Bokt te verafgoden terwijl het ook zeker fout is wat er daar op dat modforum gedaan wordt en hoe een deel van de moderators zich gedraagt en dingen 'oplost'.
Dat is ook de reden waarom ik al een tijd niet meer op Bokt te vinden ben en ben overgestapt naar 'het andere forum' waar het gelukkig allemaal wel op een normale manier kan worden opgelost, en waar gebruikers die hier sterk de neiging hebben om te 'rellen' zich gek genoeg wel heel normaal kunnen gedragen. Drie keer raden waar dat vandaan komt.