Ibbel schreef:Ik denk onoverzichtelijker. Het is nu al ondoenlijk een vergadering te plannen - IRL of 'digitaal' - waarbij iedereen aanwezig is. Bovendien zijn er ook mods die alleen hun eigen fora behappen en daar tevreden mee zijn. Die denken dus niet mee over beleidszaken ed. en hoeven dat ook niet te willen of te doen.
En dat zou je uit kunnen buiten door een taakverdeling te maken onder de mods. Wat ik in 1 van mijn vorige posts al schreef, dat hoeft niet heel streng te zijn.
Wat je zou kunnen doen is per tabblad-team een vergadering te houden met 1 voorzitter. Na de vergadering vergadert die voorzitter weer met de andere voorzitters.
Je zou dan dus vergaderingen hebben (uitgaande van 40 mods en 5 tabbladen) van 8 personen en 1 hoofdvergadering van 5 personen. Dat is te overzien. Vergt wel wat planning, maar het houdt het overzichtelijk.
Ibbel schreef:We hebben nu al de onderverdeling van 5 hoofdmods met daaronder de 'gewone' mods, om enig overzicht te houden. Met teveel mods, en zeker met veel nieuwe mods tegelijkertijd erbij, kun je niet meer aansturen en bijsturen, en is het moeilijker veranderingen goed door te voeren - ook technische.
Ik zou zeker niet in 1 keer 20 mods erbij doen. Je zou dat in gedeelten kunnen doen. Als een deel ingewerkt is, doe je de volgende lading enz.
Wat gaan jullie hard