ja wil je al mijn pb lezen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calice schreef:hmmm iets minder kan misschien ook welok het was een flauwe grap en ja ik heb ook in de stress gezeten.... maar kan er nu wel om laggen...
en om ze nou allemaal terug te gaan pakken hoeft nou ook weer neit wij mogen GRATIS bokken hij betaald het dus mago ns oo kwel eens in de maling nemen *1x per jaardan maar hé bart*
calice schreef:hmmm iets minder kan misschien ook welok het was een flauwe grap en ja ik heb ook in de stress gezeten.... maar kan er nu wel om laggen...
en om ze nou allemaal terug te gaan pakken hoeft nou ook weer niet wij mogen GRATIS bokken hij betaald het dus mag ons ook wel eens in de maling nemen *1x per jaardan maar hé bart*
vonneke schreef:calice schreef:hmmm iets minder kan misschien ook welok het was een flauwe grap en ja ik heb ook in de stress gezeten.... maar kan er nu wel om laggen...
en om ze nou allemaal terug te gaan pakken hoeft nou ook weer niet wij mogen GRATIS bokken hij betaald het dus mag ons ook wel eens in de maling nemen *1x per jaardan maar hé bart*
Als bokt betaald wordt komt er geen hond meer
Prima schreef:Ik had trouwens ooit een 20 euro overgemaakt en dan zou ik iets onder mijn naam krijgen te staan.....nooooooit gekregen
runningkawa schreef:Als je dit onder lolletjes plaats wel ja
alleen zovele missen nu net die lol...
Alleen de van te voren ingelichte...
Sundancer schreef:Volgens mij waren ze allemaal "High"van de sticky's op bokt >;)
Sundancer schreef:Krijg weer vreemde tweety gedachten...bewerken van profielen...dat was pas een k utstreek
runningkawa schreef:Voor je tijd
en ik geloof dat dat de mensen zijn die de grap nog wel een beetje leuk vinden
Juist de oudere bokkers, waarderen het niet.
Al die troubles die er zijn geweest als er eens wat tevaal gezegd werd.
Als je eens iemand op de kast had, dan was je erg evil
En nu mag het ineens allemaal?