Pipo schreef:Maar nu nemen 2 studentjes dus het beheer over
misschien moeten de Kantoorbalers zich er eens mee gaan bemoeien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Maar nu nemen 2 studentjes dus het beheer over
Marreke schreef:Wat maken sommigen toch een drama hiervan. Volgens mij is na een periode van problemen tussen Bart en het modteam er in overleg besloten dat het modteam een sponsor voor Bokt zou zoeken. De sponsor is gevonden, maar stelde als eis dat Bart zou vertrekken als beheerder.
Zou Bart hier 100% tegen geweest zijn dan zou hij zijn mogelijkheden als beheerder gebruikt hebben en niet vertrokken zijn. (lees: dan zou hij de rechten van de andere beheerders zodanig beperkt hebben dat zij hem technisch niet beheerder-af konden maken)
Mijn conclusie: er wordt meer achter gezocht door veel mensen dan er waarschijnlijk aan de hand is.
Mickey schreef:sarabande schreef:Verder ik dacht dat Apple een functie tussen de mods en het beheer had, waar zit zij in dit verhaal.
Ik voorzie een leegloop van veel genuanceerde wijze mods en een nog grotere vervlakking van Bokt.
Klopt Apple en ik zijn hoofdmods.
Maar zoals je al kunt lezen in de post van Bart vraagt zo'n beheersfunctie erg veel van je privé leven.
Apple en ik hebben daar vriendelijk voor bedankt.
Apple heeft zo haar eigen redenen.
Ik zit in de laatste weken van mijn zwangerschap dus heb ook even iets anders aan mijn hoofd dat 24/7 bokt.nl .
Maar misschien stel ik jullie gerust dat er achter de schermen druk wordt gewerkt aan de oplossing van dit probleem.
Liezel1 schreef:e
Gek genoeg is dat hele stuk uit dit topic verdwenen!
ime schreef:Beste Bokkers,
Over de nu ontstane situatie kan ik niet al te veel kwijt, alleen dat er recent hackpogingen aan het licht zijn gekomen waardoor die zich de afgelopen weken hebben afgespeeld via o.a. de server van bokt.
Om de aansprakelijkheid voor schade voor ons tot een minimum te beperken is vanochtend besloten om enkele personen, waarvan op dit moment nog slechts wordt vermoed dat zij hebben deelgenomen aan deze activiteiten, per direct de toegang tot het gehele serverpark te ontzeggen, om zo te voorkomen dat sporen worden uitgewist. Naar deze materie wordt op dit moment verder onderzoek gedaan.
Het is nog te vroeg om conclusies te trekken, maar na afloop van het onderzoek zullen jullie verder worden geinformeerd.
ime schreef:Beste Bokkers,
Over de nu ontstane situatie kan ik niet al te veel kwijt, alleen dat er recent hackpogingen aan het licht zijn gekomen waardoor die zich de afgelopen weken hebben afgespeeld via o.a. de server van bokt.
Om de aansprakelijkheid voor schade voor ons tot een minimum te beperken is vanochtend besloten om enkele personen, waarvan op dit moment nog slechts wordt vermoed dat zij hebben deelgenomen aan deze activiteiten, per direct de toegang tot het gehele serverpark te ontzeggen, om zo te voorkomen dat sporen worden uitgewist. Naar deze materie wordt op dit moment verder onderzoek gedaan.
Het is nog te vroeg om conclusies te trekken, maar na afloop van het onderzoek zullen jullie verder worden geinformeerd.
Citaat:Lielle heb ik al eens geprezen om haar stabiele en verstandige en bovenal diplomatieke inzet. Zij zou echt bovenaan mijn lijstje staan. Bovendien heeft ze zich over langere tijd bewezen. Sjoert, sorry, maar drie maanden mod zijn en dan al deze acties. Dat wekt beslist geen vertrouwen
Ja.Citaat:ow dus jij vindt zijn reactie ovekomen alsof hij er zelf helemaal achter staat
Faas schreef:Jammer Mickey. In jou heb ik heel veel vertrouwen. Zelfde geldt voor Apple. Maar uiteraard begrijp ik jullie beweegredenen heel goed.
Billy schreef:Ze lijken beiden nog niet volwassen en stabiel genoeg om een dergelijke functie naar behoren te kunnen vervullen.
jammer dat juist deze 2 beheerder geworden zijn. Ik ben zeer verbaasd over deze keuze
Pipo schreef:Percy schreef:Wij betreuren het ook dat dit samenvalt met Heike's opname in het ziekenhuis maar we hadden geen keus.
Gel*l, je hebt altijd keuzes............
karuna schreef:Citaat:ow dus jij vindt zijn reactie ovekomen alsof hij er zelf helemaal achter staat
Ja.
Levy schreef:
Mayo schreef:Ik vind het zeer vreemd dat de oprichter/eigenaar van bokt door het team wat 'door hem' is opgezet eruit geknikkert word, al is het tijdelijk. Natuurlijk weet ik de achterliggende gedachtegang niet. Maar ik vind het heel bizar en nog wel meer, maar daar laat ik me maar even niet over uit
Ann schreef:
En nu in Jip&Janneke taal graag![]()
BartVB wordt verdacht van Hackpraktijken?
turbotinker schreef:JEETJE!
ik ga hier geen woorden aan vuil maken,maar ik zeg 1 ding:
bokt=bart en bart=bokt!!!
en dat zal altijd zo blijven!
Pipo schreef:Levy schreef:
Dat dacht ik dus ook...............
Wie word hier nu beschuldigd van hacken.........of lees ik verkeerde insinuaties?
petraaken schreef:snap ik best Wmijn, maar dan kon er wel eens iemand anders waarnemen voor Bartje. Een bedrijf valt ook niet op zijn neus als de baas er eens niet is. DAt bart nu alle aandacht aan zijn studies wilt geven snap ik ook. Het is alleen de manier waarop alles gebeurde dat ons tegen het hoofd stoot. Bartje succes met je afstuderen.