shantjuh schreef:bij mij zitten er toch enkele online hoor 14.. dusjah valt wel mee normaal veel meer gwn maarja.. vind het ook niet slecht zit er toch op hé;)bij mijn geen online
HIJ DOET HET WEEEEEEEEER Sorry voor de hoofdletters, maar ik werd ff overenthousiast Alleen is er bijna niemand online
Menino schreef:jááááááááááh hij doet het oléNix is betah als EM ES ENis waar maar bokt is toch ook wel enorm wijs!!! zeker om dan melig te zitte doen over msn moeha :p
Neel schreef:Bij mij nog steeds niks Ik begin zo langzamerhand echt te huilen Wedden dat die het zo echt doet
Juist! de mensen die ik heel hard nodig heb (ik snap niet veel van hetr huiswerk wat ik heb opgeschreven) zijn niet on..... maar okéviert alsnog een feestje dat hij het weer doet :D:D:D
ja ik ben er ook weer op alleen idd weinig contacten, maar denk ook dat veel mensen het hebben opgegeven en wat anders zijn gaan doen!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (sorry )omg hij doet het! [edit ellende: page layout gered )
Neel schreef:Ik wil ook !!!!Owww zo ik ben zo jarloers op iedereen die nu wel msn heeft blijven proberen