Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Hebben jullie ook dat het niet klopt waar je in het topic terecht komt?
Hier kwam ik net bovenaan deze pagina terecht, terwijl ik al een deel gelezen had.
Ook zie ik soms die oranje pagina voor een topic, klik erop en kom op de OP uit, want ik had alles al gelezen en er was geen nieuw bericht.
DuoPenotti schreef:Hebben jullie ook dat het niet klopt waar je in het topic terecht komt?
Hier kwam ik net bovenaan deze pagina terecht, terwijl ik al een deel gelezen had.
Ook zie ik soms die oranje pagina voor een topic, klik erop en kom op de OP uit, want ik had alles al gelezen en er was geen nieuw bericht.
karuna schreef:BartVB schreef:Ik hoop eigenlijk dat dit juist minder gaat gebeuren. Omdat er geen specifiek AR hoekje is, is het verstandig om in de titel duidelijk te maken dat het een AR topic is.
Voor de mensen die het helemaal niets vinden of veel dingen kwijt zijn; wat specifiek vind je dan niets en wat ben je kwijt?
Ik ga even antwoord geven op je vraag. Wat mis ik? Nou ja wat niet eigenlijk. Medische vragen, kraamstalvolgtopics, de htt vragen die nu ondersneeuwen tussen de andere vragen van vooral de lange topics die een soort van huiskamer dingen zijn.
Het harnachement gedeelte is vooral standaard engels hoofdstel zadel bit. De afwijkende dingen ook niet meer terug te vinden.
Het te veel aan volg/praat/verzamel topics in het paardengedeelte waardoor de rest verzuipt. Ar vragen onderandere zijn niet meer terug te vinden. In de eerste twee paginas paardgerelateerde dingen staat er 1 een huiskamer topic.
Auto vragen voor trekken van trailer staan en in het paardgedeelte en in leven zonder paarden.
De foto topics zijn niet herkenbaar waardoor je ze aanklikt, IM staat overal en nergens. De onlogica waardoor er soms een vraag bij horses at work moet staan en soms bij verslag van de dag. maar soms ook weer bij paardenpraat.
Zoekfunctie werkt niet naar behoren, intikken marktplaats gaf me alles behalve het topic wat ik zocht,waardoor ik een lange lijst met topics moest doorspitten om te vinden wat ik zocht
Eigenlijk alles staat door elkaar waardoor je niks meer kunt terug vinden en de actieve onderwerpen worden gedomineerd door de praat topics, de reden waardoor ze eerder een hk aanduiding kregen en apart gezet werden. En waardoor ook de paarden onderwerpen een heel erge minderheid zijn geworden.
Kortom onduidelijke chaos waar alles op een hoop is gegooid en de duidelijkheid die juist eerder was aangebracht door de scheidingen en de diverse subtopics is verloren gegaan en de willekeur wekt hier irriratie op.
Dat samen met de wisselende lettergrootte en de noodsprongen maakt het er niet proffesioneler open zeker niet aantrekkelijker voor paardenliefhebbers,
Daarnaast heb ik het idee, waar eerder sommige topics wat afgeschermd waren voor nieuwe aanmeldingen en meelezers zonder account lijkt nu alles open en bloot leesbaar
BartVB schreef:Karina schreef:Hier ook een specifiek AR bezoeker. Het gebeurde al wel vaker dat mensen die via actieve onderwerpen in een AR post terecht kwamen een "ruiter-antwoord" gingen geven omdat ze niet in de gaten hadden dat het om aangespannen ging, ik ben wel beetje bang dat dat nu nog veel meer gaat gebeuren.
Ik hoop eigenlijk dat dit juist minder gaat gebeuren. Omdat er geen specifiek AR hoekje is, is het verstandig om in de titel duidelijk te maken dat het een AR topic is.
Voor de mensen die het helemaal niets vinden of veel dingen kwijt zijn; wat specifiek vind je dan niets en wat ben je kwijt?
Wat de kleine letters betreft; aan Bokt4 is niets veranderd behalve de tabbladen en het toevoegen van 'nieuwe topics'? Snap dus niet waar die kleinere letters vandaan komen.
@Marigold; heb je een linkje naar een pagina die problemen geeft?
BartVB schreef:Ja, getverderrie. Ontzettend verdrietig nieuws over Kitty gisteren
Wat de indeling betreft; het is zeker geen 'je hebt het er maar mee te doen', dat heb ik eerder in het topic ook al aangegeven. Het is een grote verandering, van te voren ook erg moeilijk om in te schatten hoe het in de praktijk precies uitpakt. En het is ook een grote verandering die gewenning vraagt. Het plan is dus niet om meteen weer flink te sleutelen aan de indeling. Eerst kijken wat er nu wel/niet werkt en wat daarvoor een betere oplossing zou zijn. Ook eerst zorgen dat de technische en organisatorische zaken geregeld zijn. De omschrijvingen van de forums hebben b.v. nog een update nodig, schijnbaar wil de zoekfunctie nog niet, fototopics zijn niet altijd als fototopic herkenbaar, dat soort dingen.
Een groot punt zijn de klets/volg/centrale topics. Die zitten al langer in de weg, maar vallen nu extra op. Dat wordt hierboven ook een flink aantal keren genoemd. Door die lange topics worden nieuwe en meer specifieke topics 'weggeduwd'. Daar moet ook wat mee gebeuren dus.
Maar het is zeker niet zo dat de indeling zoals deze er nu staat in steen gebeiteld staat. Enquête is zeker wel een idee, gaan we op puzzelen. Ondertussen houden we ook in de gaten wat er op de site gebeurt en zijn we aan het kijken waar dingen aangepast kunnen worden. Maar dan liefst wel met een beetje een plan, nu iedere keer weer forums splitsen en samenvoegen geeft een nog ondoorgrondelijker/onrustiger geheel.
We zijn ons bewust van het 'niet ideaal' zijn van de huidige situatie, focus ligt voor nu nog even op de overige zaken, maar we gaan ook kijken of de indeling (of bruikbaarheid) beter kan dan dit.