Oops. Was mijn schuld. Had iets aangepast dat helemaal niets met de upload te maken heeft maar de IT is zo'n wonderbaarlijk iets dat de upload dan toch om kan vallen
Probleem gevonden en oplost. Excuses voor het ongemak en dank voor het melden!
In overleg met Lau07 ook hier mijn vraag gedeeld. Het lukt mij helaas niet om foto’s te uploaden.. Eerder lukte het niet via mijn telefoon maar nu ook niet meer via een pc.
Ik kan helaas weer geen twaalf foto's tegelijk uploaden. Dan blijft hij op 100 procent hangen. Met één per keer werkt het wel, maar het is wel een beetje irritant. Hebben meer mensen hier last van?
Ik zou het echt niet weten, daar heb ik geen verstand van.
kanjerroos
Geplaatst: 23-10-24 11:51
kan iemand nog eens met mij meekijken? zowel via telefoon als via pc lukt het niet om foto's te plaatsen. Het uploaden lukt maar ik krijg ze met geen mogelijkheid in een topicreactie geplaatst.. heel vervelend omdat ik mee doe aan een secret santa en daar toch graag foto's wil plaatsen
Staat je geuploade foto als kleine thumbnail onder het kopje 'afbeeldingen'? Het enige wat je moet doen is die thumbnail aanklikken, dan komt de link naar die foto vanzelf in je reactieveld te staan. Staat je foto er niet bij, dan moet je eerst nog op het knopje 'upload' drukken. Daarna zie je 'm in de afbeeldingen staan. Laatst geuploade foto staat het meest links.
kanjerroos
Geplaatst: 23-10-24 11:59
Thanks voor je snelle reactie! Ja die staan er wel bij. Maar als ik er nu op klik komt de foto heel klein in het topic te staan…
Ibbel
Geplaatst: 23-10-24 12:08
In de code staat dat de afbeelding heel klein is idd. Hoe groot heb je geupload?
goede vraag! ga ik eens uitzoeken. Ben het nog steeds aan het proberen in het topic en nu lukken 2 van de 3 fotos wel (waaronder bovenstaande), alleen de derde is nog klein. thanks voor je hulp!