Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Helaas niet om mee te praten want dat is allemaal te ingewikkeld en te intensief, dat lukt me helaas niet meer. Wel om jullie iets te vragen.
Ik las/hoorde dat er zelfs PB/whatsappgroepen zijn waarin opgeroepen wordt om bepaalde bokkers te 'achtervolgen'. Wat moet het vreselijk zijn om aan de andere kant van die lijn te staan en te weten dat alles wat je doet nagetrokken wordt en dat er zelfs mensen op uit zijn om je te volgen en je wanneer mogelijk een hak te zetten. Hoe langer ik er over nadenk, hoe verdrietiger ik er van word. Daarom doe ik bij deze een oproep om daar mee te stoppen. Ik weet niet of het effect heeft, maar ik wil het in elk geval gezegd hebben dat volg/pestgedrag (of noem het cyberpesten) heel erg niet oke is. Stop daar alsjeblieft mee.
Dan laat ik de verdere discussie graag aan mijn collega's over.
bigone schreef:Voor het eerst dat ik van die app groepen hoor, dan is wel meteen opgelost hoe sommige bokkers in elk topic samen verschijnen en het voor elkaar opnemen, het is maar wat je leuk vind.
sureido schreef:Zolang Bokt niks doet aan dreigementen via PB ‘omdat ze daar niks mee kunnen’ en ook gepest in topics waar je duidelijk ziet dat iemand een steek onder water krijgt maar indirect, en hier ook niks mee doen, zal dit gewoon door blijven gaan hoor. Dat vind ik pas erg, je kan iedereen de huid vol schelden en bedreigen via pb en zelfs zelfmoord aanpraten maar daar kunnen ze dan helemaal niks aan doen. Wat een beleid.
Dat wilde ik even gezegd hebben, ik laat mezelf allang niet meer zien in die topics waar bepaalde personen de boventoon hebben. Je weet ook precies waar ze op af komen.
Gini schreef:Maar waar Mondy het over heeft, gaat niet over 'over seks praten'. Dat is iets wat heden ten dage gewoon kan en mag op Bokt.
Oscar schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen. Helaas niet om mee te praten want dat is allemaal te ingewikkeld en te intensief, dat lukt me helaas niet meer. Wel om jullie iets te vragen.
Ik las/hoorde dat er zelfs PB/whatsappgroepen zijn waarin opgeroepen wordt om bepaalde bokkers te 'achtervolgen'. Wat moet het vreselijk zijn om aan de andere kant van die lijn te staan en te weten dat alles wat je doet nagetrokken wordt en dat er zelfs mensen op uit zijn om je te volgen en je wanneer mogelijk een hak te zetten. Hoe langer ik er over nadenk, hoe verdrietiger ik er van word. Daarom doe ik bij deze een oproep om daar mee te stoppen. Ik weet niet of het effect heeft, maar ik wil het in elk geval gezegd hebben dat volg/pestgedrag (of noem het cyberpesten) heel erg niet oke is. Stop daar alsjeblieft mee.
Dan laat ik de verdere discussie graag aan mijn collega's over.