Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Daarmee dat sommige gedachtes ook niet te vertrouwen zijn en moet men zich baseren op iets dat verder staat dan een gedachte. En zijn sommige gedachtes die mensen uit hun duim zuigen gevaarlijk.
mooi voorbeeld, want rondom autisme hebben wel meer vreemd oorzaak verhalen te ronde gedaan zoals dat die kinderen moeders zouden hebben die niet warm genoeg zouden zijn.Citaat:dat vaccins autisme veroorzaken
pien_2010 schreef:mooi voorbeeld, want rondom autisme hebben wel meer vreemd oorzaak verhalen te ronde gedaan zoals dat die kinderen moeders zouden hebben die niet warm genoeg zouden zijn.Citaat:dat vaccins autisme veroorzaken
Voor mij is het voldoende dat dit door andere bokkers met feiten onderuit gehaald wordt, dat ook gebeurt is in het vaccinatie topic. Ik vind dat voldoende en onzin dat hier een groen frame omheen komt.
pmarena schreef:Dromertje heeft een bericht verwijderd, nu lijkt jouw 2e reactie van boven een beetje uit het niets te komen DP
Dinopino schreef:Dromertje2 volgens mij ben je echt bang. Kan dat zijn. Is dat jouw grootste vrees dat er mensen bij jouw in de buurt niet gevaccineerd zijn. Dat er allerlei enge ziektes gaan uitbreken, door een post. Want als dat zo is kan de media trots zijn dat ze jouw zo bang gemaakt hebben.
dromertje2 schreef:.
Ik blijf erbij dat er mensen gehandicapt of dood zijn gegaan omdat mensen leugens verspreiden die dan mensen beïnvloeden.
Daarom zou men strenger mogen zijn of voor mijn part medische vragen verbieden tout court en als men ze stelt een verwijs een dokter te raadplegen en topic te sluiten.
dromertje2 schreef:pien_2010 schreef:mooi voorbeeld, want rondom autisme hebben wel meer vreemd oorzaak verhalen te ronde gedaan zoals dat die kinderen moeders zouden hebben die niet warm genoeg zouden zijn.
Voor mij is het voldoende dat dit door andere bokkers met feiten onderuit gehaald wordt, dat ook gebeurt is in het vaccinatie topic. Ik vind dat voldoende en onzin dat hier een groen frame omheen komt.
Maar wat zijn feiten? Deze leugen blijft men gebruiken desondanks de verschillende onderzoeken die er rond gedaan zijn. En zo blijft die leugen rond gaan met alle gevolgen van dien.
pien_2010 schreef:Dus als jij iets geschreven ziet wat jij ziet als leugens en medemens die ingevaar komt, dan reageer zelfmaar omdat te ontzenuwen en laat de moderators er buiten.