Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Een discussie hoeft niet in een Boktruzie uit te lopenAls er zonder uitleg een aantal moderators worden gekozen die niet in de smaak vallen bij de gebruikers, werkt het ook niet
![]()
Als de huidige moderators er nu een aantal uitkiezen en daar een poll van maken voor de gebruikers, dan hebben de gebruikers ook nog enige inspraak
Ann"]
[quote="Ann schreef:Een discussie hoeft niet in een Boktruzie uit te lopenAls er zonder uitleg een aantal moderators worden gekozen die niet in de smaak vallen bij de gebruikers, werkt het ook niet
![]()
Als de huidige moderators er nu een aantal uitkiezen en daar een poll van maken voor de gebruikers, dan hebben de gebruikers ook nog enige inspraak
Citaat:Ik zou het zelf in ieder geval erg handig vinden om te zien wie er allemaal genoemd zijn. Zo zie ik misschien wel ineens namen staan waaraan ik nog niet eens gedacht had maar waar ik zeker achter sta!
Citaat:Zoals het nu gaat, gaat het IMO erg goed, komen een hoop leuke namen uit en wat verassende resultaten. Keep 'em coming
sonjabelgium schreef:De tip van Ann vind ik![]()
Verder een idee om een MSN-moddie aan te stellen ... ?
Mensen die hardnekkig met MSN/SMS-taal doorgaan aanpakken? Sommigen willen het gewoon niet leren en ik erger me er ziek aan en ben er écht niet alleen in
DeesDeBest"]
[quote="sonjabelgium schreef:De tip van Ann vind ik![]()
Verder een idee om een MSN-moddie aan te stellen ... ?
Mensen die hardnekkig met MSN/SMS-taal doorgaan aanpakken? Sommigen willen het gewoon niet leren en ik erger me er ziek aan en ben er écht niet alleen in
runningkawa schreef:gevraagd:
phpBB hacker voor moddie forum op www.bokt.nl te hacken
Op welke site kan ik bovenstaande het beste plaatsen![]()