Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Dan heb je mijn punt gemist. Die evenementen hebben allemaal een (veel) kleinere doelgroep.
Lous schreef:Dan heb je mijn punt gemist. Die evenementen hebben allemaal een (veel) kleinere doelgroep.
Anoniem schreef:Lous schreef:Dan heb je mijn punt gemist. Die evenementen hebben allemaal een (veel) kleinere doelgroep.
Nee, op die evenementen staat bokt niet met een lounge of die worden niet betaald/gesponsord/mede mogelijk gemaakt door Bartels.
Dat geeft niet, maar doe er niet geheimzinnig over. Want hoe je het ook went of keert, Bartels heeft ook bij Bokt een vinger in de pap. En daarom staat bokt keurig netjes ieder jaar op Horse Event én heeft Bartels een vinger in de pap bij het kiezen en de eisen van de bokt reporters/fotografen/vloggers.
En nogmaals, dat geeft niet, maar wees er eerlijk over.
Bij HE wordt je doelgroep ook steeds kleiner trouwens: penny's en vloggers.
Anoniem schreef:Lous schreef:Dan heb je mijn punt gemist. Die evenementen hebben allemaal een (veel) kleinere doelgroep.
Nee, op die evenementen staat bokt niet met een lounge of die worden niet betaald/gesponsord/mede mogelijk gemaakt door Bartels.
Dat geeft niet, maar doe er niet geheimzinnig over. Want hoe je het ook went of keert, Bartels heeft ook bij Bokt een vinger in de pap. En daarom staat bokt keurig netjes ieder jaar op Horse Event én heeft Bartels een vinger in de pap bij het kiezen en de eisen van de bokt reporters/fotografen/vloggers.
En nogmaals, dat geeft niet, maar wees er eerlijk over.
Bij HE wordt je doelgroep ook steeds kleiner trouwens: penny's en vloggers.
Nies_ schreef:Hou toch even op zeg. HE geeft wel zo veel kaarten weg en verkoopt er tig met korting. Klinkt mij niet als een succesvol evenement in de oren. Ik ben er geweest op mijn 13e en vond het toen al penny. De doelgroep is dus helemaal niet groot, maar zeer beperkt, namelijk voor penny's en doorgedraafde bokkers. Wat eigenlijk natuurlijk gewoon iets oudere penny's zijn. Er is inderdaad meer aanwezig dan een penny en youtube gebeuren, maar elke demo of clinic wordt gegeven alsof het publiek nog geen b proef kan rijden. Daar heb ik dus helemaal niks aan, net als een heel groot deel van de paardensporters.