Ik wil hier graag even reageren en uitleg geven, aangezien ik het eerste (tijdelijke) slotje gezet heb. Ik hoopte daarin wel al te hebben aangegeven waarom ik het tijdelijke slotje plaatste en vind het jammer, maar ook leerzaam om te zien dat het nog niet duidelijk was en dat er toch nog vragen waren.
Allereerst wil ik melden dat het topic over het algemeen netjes liep en dat er goed gereageerd werd. De reden dat het op slot is, is dan ook zeker niet omdat het geen nette discussie meer was.
De meeste reacties waren over het zadel en daar werd constant over door gegaan, zelfs na mijn verzoek niet meer in herhaling te vallen.
Er is géén verzoek van topicstarter gekomen of van wie dan ook om het topic te sluiten of te verwijderen.
Ook wordt een topic nooit gesloten omdat TS niet meer reageert. Topics waar TS niet meer reageert, vallen over het algemeen stil en zakken weg.
Ik heb een aantal van jullie hier zien melden dat een topic met 10 pagina's "Wow, wat mooi!" of iets dergelijks ook niet gesloten zou worden vanwege herhalingen. Feit is gewoon dat een topic met alleen dát soort reacties vaak geen 10 pagina's haalt, maar veel eerder stil ligt, puur omdat het saai wordt en geen leuk gesprek is, hoe flatterend het ook is voor de topic starter. Wel zijn we achter de schermen druk in overleg wat te doen als er veel commentaar herhaald wordt. Dit overleg loopt nog, dus daar kunnen we nog niks over zeggen.
Daar komt ook bij dat ITP in de eerste instantie geen discussieforum is en over "Niveau ruiter B-wedstrijd" is gewoon een ander
topic waar deze discussie kan worden voortgezet.