Zonnetje81 schreef:Ik ben lang niet op bokt geweest, ik begin weer te begrijpen waarom. In elk topic waar ik kom worden elkaars berichten afgekraakt, aangeven dat ze niet kloppen, negatief gedaan. Als de een iets over voer zegt, weet de ander te vertellen dat het echt super slecht is ....... Blabla als de een advies geeft zegt een ander nee dat moet je echt niet doen, met commentaar dat je geen knipmvoor de neus waard bent en jezelf moet afvragen of een dier het ergens anders niet beter heeft. Ik denk nu weer, wat doe ik hier? 10 jaar geleden ging het zo niet maar inderdaad tijden veranderen.
En zo ook met m'n dieet topic, anderen MOETEN blijkbaar je vertellen dat het niet werkt, slecht is en duur. Laat anderen toch zelf uitzoeken wat ze willen. Ik vertel een ander ook niet wat ze moeten eten drinken kopen.
Advies geven uit eigen ervaring vind ik geen overbodige informatie. Nu ken ik het topic niet maar ik weet wel dat er een topic was waarin mensen kritiek hadden op soorten dieët mede uit eigen ervaring. Ik denk dat je wel zoiets kan zeggen om iemand anders ervoor te waarschuwen en niet dezelfde fout maakt.