Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:bromfiets schreef:Er staat een opmerking van een andere bokker over mij dat ze liever had gehad dat een zelfmoordpoging was gelukt omdat ik haar kerst had verpest. En ondanks dat dat account geanonimiseerd is en ze onder een andere naam verder is gegaan staat die opmerking nog steeds op het wereldwijde web.Maartje1990 schreef:join the club! Ik moest mezelf maar in een trapgat gaan hangen en die bokker zou m'n opgerwarmde lijk wel begraven. Beste bokker bokt nog steeds vrolijk rond onder datzelfde account.
Oke, offtopic, maar jeetje, wat schrik ik hier van.... dat soort opmerkingen mogen toch niet gemaakt worden? Of iemand je nu wel of niet dwars zit, daar zou een flinke sanctie op mogen staan, wat mij betreft... Echt vreselijk.
_Cowgirl schreef:Jeroenschot schreef:Volgens mij weet iedereen wel wat er hier gebeurd is, maar wachten we nog op een bevesteging
Als je even terugleest is er ook al bevestiging gekomen. De moderator heeft haar twee topics en een bericht verwijderd.
Kwanyin schreef:Misschien wachten de Mods tot iemand hier met een verklaarbare maar niet erge theorie op de proppen komt zodat ze dat als excuus kunnen gebruiken?![]()
Ik wil bij deze melden dat het volgens mij verwijderd is door de NSA vanwege veiligheidsmaatregelen..