Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:47

Lijkt mij ook niet nee. Mocht het per ongeluk zijn dan zou het ten eerste geen twee keer gebeuren en zou je het ook gemeld hebben aan het beheer/overige moderators. Dat deze moderator twee van haar eigen topics + een eigen bericht heeft verwijderd zegt mij al genoeg dat dit geen ongelukje is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:54

Het definitief verwijderen van een topic kan haast niet per ongeluk gebeuren. Zoals Elles al aangeeft is het niet de bedoeling om als mod iets definitief te verwijderen maar te verplaatsen naar de MH zodat het voor gebruikers niet meer zichtbaar is.

En mocht je dan toch per ongeluk de optie 'verwijder' in plaats van 'verplaats' aanklikken dan komt er nog een waarschuwing in beeld te staan in de trant van 'Let op: weet je zeker dat je dit topic wilt verwijderen ?' En dan moet je dus nog een keer een optie ja/nee kiezen. Dus een ongeluk geloof ik geen bal van persoonlijk. Zeker niet twee keer en zeker niet omdat het dus geen foutje is wat je makkelijk maakt als mod.

Daarbij zijn er dus ook nog eens posts uit de HK verwijderd... Rare foutjes en heeel toevallig.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:55

Je mag toch überhaupt niet in je eigen topic modden? Dat is al fout nummer één.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:57

Ik voorzie veel sollicitanten om mod te mogen worden _O-

Ze is precies 19 dagen mod geweest....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 24-11-14 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeroenschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:59

Volgens mij weet iedereen wel wat er hier gebeurd is, maar wachten we nog op een bevesteging

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:01

djinnie schreef:
bromfiets schreef:
Er staat een opmerking van een andere bokker over mij dat ze liever had gehad dat een zelfmoordpoging was gelukt omdat ik haar kerst had verpest. En ondanks dat dat account geanonimiseerd is en ze onder een andere naam verder is gegaan staat die opmerking nog steeds op het wereldwijde web.

Maartje1990 schreef:
join the club! Ik moest mezelf maar in een trapgat gaan hangen en die bokker zou m'n opgerwarmde lijk wel begraven. Beste bokker bokt nog steeds vrolijk rond onder datzelfde account.

Oke, offtopic, maar jeetje, wat schrik ik hier van.... dat soort opmerkingen mogen toch niet gemaakt worden? Of iemand je nu wel of niet dwars zit, daar zou een flinke sanctie op mogen staan, wat mij betreft... Echt vreselijk.

Nou,..ik schrik ook van dit soort teksten. En ik vind dat dergelijke uitspraken ook van bokt verwijderd moeten.

Ik sta van het hele topic te kijken overigens. Eigen berichten en topics verwijderen :oo

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:03

slimmerik schreef:
Ik voorzie veel sollicitanten om mod te mogen worden _O-

Nou,...ik dacht net ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. :o

Niet dat ik niet tegen dergelijke "verleidingen" zou kunnen.....maar het lijkt me veel werk en en dan ook nog dit soort "gedoe"erbij.

Respect voor wie het op zich neemt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:05

Ze is nog maar 2 weken mod.... Is dit haar eerste mod-aktie?

vuurneon

Een mod had mijn bericht zomaar verwijderd, daar stond ik ook van te kijken. Stond haar niet aan wat ik schreef (en was niets schokkends aan, was juist humoristisch bedoeld) en 'poef' weg bericht. Maar als ik tem omdat anderen iemand doodwensen, dan komt er alleen een Hulk met 'dat mag niet'. Verbaasde mij vooral dat iemand zo heerlijk selectief te werk kon gaan en lekker kan censureren.

Eunomia

Jeroenschot schreef:
Volgens mij weet iedereen wel wat er hier gebeurd is, maar wachten we nog op een bevesteging

Als je even terugleest is er ook al bevestiging gekomen. De moderator heeft haar twee topics en een bericht verwijderd.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:06

slimmerik schreef:

Nee, ze is weer opnieuw groen.
Ze was voorheen al eerder groen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:07

Okee dus niets met zgn opleiding te maken...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:07

Misschien wachten de Mods tot iemand hier met een verklaarbare maar niet erge theorie op de proppen komt zodat ze dat als excuus kunnen gebruiken? :P :')
Ik wil bij deze melden dat het volgens mij verwijderd is door de NSA vanwege veiligheidsmaatregelen :') .

Nee serieus, zoals iemand al zei, als het gewoon per ongeluk was (wat al heel knap is voor meerdere topics), dan was er al lang een duizendmaal excuus bericht geweest. En als de mod het echt zelf verwijdert heeft dan vind ik het gewoon een hele kwalijke zaak, omdat anderen zo hard moeten smeken voor soms veel ergere berichten en die krijgen het deksel op hun neus.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:08

_Cowgirl schreef:
Jeroenschot schreef:

Als je even terugleest is er ook al bevestiging gekomen. De moderator heeft haar twee topics en een bericht verwijderd.

Nee. Dat staat er niet.

Er staat: "Er zijn 2 topics en een bericht verwijderd". Niet zozeer dat dat gedaan is door de betreffende mod.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:09

Ik ga met de anderen mee en geloof ook niet in "per ongeluk".
Vind ik echt een beetje een dooddoener in dit onderwerp.
Dat twee knopjes naast elkaar zitten betekend nog niet dan je dom of blind bent.
En inderdaad....was het een foutje geweest had je dat gewoon gemeld met excuus er bij.
Nu moest het door een ander boven tafel komen, dat zegt eigenlijk ook best genoeg.
Dat betreffende mod niet zelf reactie geeft zegt ook genoeg en ik ben er echt wel van overtuigt dat deze persoon wel gewoon mee leest.

Mijn conclusie.......je maakt een domme fout......kan gebeuren en dan is het voor jezelf gewoon dubbel zuur als een ander daar dan achter komt maar dat risico heb je nu eenmaal genomen. Er over draaien en de waarheid uit de weg gaan maakt het er dan niet beter op.
Persoonlijk zou ik mijn kop uit het zand trekken en mijn functie zelf neer leggen om het anderen niet nog lastiger te maken.

Maar ik blijf benieuwd naar de conclusie die uiteindelijk wel zal komen op dit verhaal.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:09

Iris82 schreef:
Nee. Dat staat er niet.

Er staat: "Er zijn 2 topics en een bericht verwijderd". Niet zozeer dat dat gedaan is door de betreffende mod.

Er staat wel:
Citaat:
Er zijn een eigen bericht en twee eigen topics verwijderd

Dus de eigen berichten van degene die ze verwijderd heeft.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:10

Kwanyin schreef:
Misschien wachten de Mods tot iemand hier met een verklaarbare maar niet erge theorie op de proppen komt zodat ze dat als excuus kunnen gebruiken? :P :')
Ik wil bij deze melden dat het volgens mij verwijderd is door de NSA vanwege veiligheidsmaatregelen :') ..

Afbeelding

@Brainless: scherp gezien gebruikersnaam. :+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:12

Uit een 'eigen' bericht en twee 'eigen' topics leidde ik dat af. Het topic is toch "eigendom" van de TS, de TS is in dit geval de moderator waar het hier om gaat. Als er dus eigen topics (en een eigen bericht) zijn verwijderd is het aannemelijk dat dit door de TS - en dus deze moderator - is gedaan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:13

Helemaal mee eens.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:15

slimmerik schreef:

Namen noemen mag niet, maar zo is het wel gelijk duidelijk... :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:16

KarinvdM schreef:
slimmerik schreef:

Namen noemen mag niet, maar zo is het wel gelijk duidelijk... :D

:= Volgens mij heb ik eindelijk door over wie het gaat, hè hè.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:16

Woo ik meende dat het om 1 topic ging. Als het er twee zijn vind ik het wel een kwalijke zaak. :=

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:19

En een niet dan? Vind dat ook al behoorlijk kwalijk, eerlijk gezegd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:20

xSogno schreef:
En een niet dan? Vind dat ook al behoorlijk kwalijk, eerlijk gezegd.

Een had nog een ongelukje kunnen zijn. Twee lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:23

BaileyMix schreef:
:= Volgens mij heb ik eindelijk door over wie het gaat, hè hè.

Jij Sherlock!

Noem me naïef maar dat soort dingen weet ik nooit. :o
Ik let er ook niet op moet ik zeggen.

De 2 schokkende meldingen die ik quote daarentegen wel.