Jammer geel en blauw al weg en zo te zien ook de ondertitels al, geen idee hoe het zit met de onderschriften. Desnoods zet ik die er zelf weer onder. Deze roze kleur is trouwens mooi en bescheiden, wil ik ook wel. Edit onderschrift is weer aangepast, ga ik er snel weer bijzetten. edit een andere uit het rijtje gepakt. Hihi
Ja maar Magrathea in de openingspost in de lijst is nog hardroze. Iemand is zich aan het uitleven om afkikverschijnselen te voorkomen.
Het verzwart steeds meer, de roze verdunning verdwijnt langzaam. Maar jij bent echt nog steeds groen groen.
karuna schreef:Ja maar Magrathea in de openingspost in de lijst is nog hardroze. Iemand is zich aan het uitleven om afkikverschijnselen te voorkomen.Bij mij niet
Weer een nieuw kleurtje! Weet niet meer wat de oorspronkelijke kleur was. Uurtje geleden was het #69, nu #936. Steeds iets donkerder kennelijk...
karuna schreef:Banjer jij moet toch blauw zijn als wikier?Edit moeilijk he foutloos typen. Banjer is al heel lang teamie af hoor
Just_Sannee schreef:Maar waarom is Iris nog modje? Was ze zo goed in mod zijn dat ze nu mag blijven?Dat lijkt me sterk, dat ze zo goed is!Met al die bannen op modjes.