Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:*Zoekt in de schaduwen van Bokt naar shadow0*
Ik denk dat er iets niet klopt bij de "Eigen berichten"... De lijst met nieuwe topics loopt volgens mij te ver door en overlapt zo o.a. de blauwe balk onderaan. Ik gebruik Bokt 5, op een laptop met als browser Google Chrome, versie 28.0.1500.95 m.
Voor de duidelijkheid een PrintScreen:
[ Afbeelding ]
Vjestagirl schreef:K vind de nieuwe versie heel mooi qua layout, het enige waar ik niet aan kan wennen is dat er alleen nog maar de afkorting van het subforum staat ipv de hele naam. Ik ben blijkbaar (na al die jaren) nogsteeds niet zo ingeburgerd dat ik die allemaal ken.
JPitty schreef:13-8 dit gepost, op 22-8 nog steeds niet opgelost... Zit ik er ver naast met mijn vermoeden dat de programmeur met vakantie is?
fenja schreef:Op de ipad van mijn vaderals het beeldscherm zo ligt met het menuknop (circkel met vierkantje er in) naar beneden. (Snappen jullie het nog hihi). En ik ben ingelogd dan op de eerste forumpagina staat het knopje nieuws schuin achter actieve onderwerpen
Ik heb geen idee op de ipad hoe ik een print screen kan maken dus daar kan ik jullie niet mee helpen. Hopelijk is het duidelijk.