Transparantie over ban.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:50

Lente schreef:
Waar heb je die informatie vandaan Anne?

Er wordt juist geselecteerd op mensen die ook dát kunnen. Ikzelf vond het heerlijk om juist ook beleidsmatig mee te denken en ik weet dat de kritische blik maar ook het buiten kaders denken altijd erg gewaardeerd werd!

Uit een PB :)

Anoniem

Re: Transparantie over ban.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 12:52

Een PB... Helder :)

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:02

Geachte Yasmine

Gezien het feit dat er nauwelijks iets gebeurd, er een druk overleg aan de gang is waarvan verloop ons onbekend is, hebben wij ons even onledig gehouden met een onschuldig grapje. Dit is wel een treffend voorbeeld van onnodig en storend moderatoren ingrijpen. Wij hebben op dat moment geen enkele aan de gang zijnde discussie verstoord, als u de tekst goed gelezen had, wat gezien uw opleiding geen moeite moet kosten, dan had u gemerkt dat het 'incident' al feitelijk voorbij was dus uw opmerking niet anders te kwalificeren is als 'moster na de maaltijd', zo laat zelfs dat de borden al in de afwasmachine staan. Bijna 24 uur na het laatste bericht.
Maar ik ben blij dat u zo treffend deze houding nog eens gedemostreerd hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:08

Ik had het niet beter kunnen verwoorden Kadankovitch _/-\o_

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:17

Juist in dit topic was dat het verkeerde ingrijpen!

p.s. de tekst die ik nu onder mijn Avatar zie, heb ik niet geplaatst, ik vind het ook onwenselijk omdat het lijkt dat ik andere lezers iets vraag, alsof ik het wenselijk vind dat ze naar Horse-event toe gaan. Een zeer onfatsoenlijk vorm van reklame.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:20

Wij zien deze tekst niet Kandankovitch. Jij ziet deze enkel zelf onder je avatar staan.
Op het moment dat je een optie aanklikt is deze wel zichtbaar voor de rest van de Bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:35

Ik vraag me trouwens af wat bokt er voor belang bij heeft om te weten of ik wel of niet naar HE zou gaan...die reclame voor dat evenement is inmiddels wel overbodig lijkt me. En wat kan het andere bokkers nou schelen of ik wel of niet heen zou gaan!? Compleet overbodig wat mij betreft.

Maar das offtopic het gaat hier over openheid zijn jullie inmiddels wijzer!?

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:36

Iris82, hoe krijg ik die tekst weg?

En voor de rest sluit ik mij aan bij de vraag van Narnia. Het overleg neemt bijna meer tijd in beslag dan het probleem rond "Brussel Halle Vilvoorde

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:41

Dan klik je op de tekst en kies je onderaan ik ga dit jaar niet naar Horse Event, als het goed is zie je dan de tekst niet meer.

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:54

Merci, dat is dan wel nuttig.
Maar neen, ik heb het gedaan
en de tekst blijft staan

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:56

Vreemd heb je ook op opslaan geklikt want bij mij is het dan helemaal weg.

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 16:57

U was net iets sneller.
Inderdaad het verdwijnt pas nadat ik de tekst geplaatst heb.
Maar mijn bezwaar blijft; ik ben niet het reclame bord van wie dan ook!
En ik wil niet gemanipuleerd worden om ergens op te antwoorden, terwijl het geen hond aangaat.
Mijn agenda is privé.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:02

Je kan ook struikelen over een soepstengel he Kadankovitch?

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:19

Ik merk dat u de ergernis daarvan ontgaat. En ik had een moment de angst u zou iets van waarde tegen mijn bezwaar kunnen inbrengen, maar dat is dus duidelijk.
Voor de rest is het maar waar men belang aan hecht. Of : Guenille si l'on veut, ma guenille m'est chère .(=Laat het vodderij zijn, ik hoe van die vodderij. Mollière)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:33

Ik kan er wel degelijk iets van waarde tegenin brengen, namelijk dat je geenszins gedwongen wordt je agenda te delen met wie dan ook. Er wordt je een vraag gesteld, namelijk of je naar Horse Event gaat. Je kan (net als in het dagelijks leven) ook kiezen om daar geen of een onjuist antwoord op te geven.

Reden dat het gevraagd wordt is dat er een lijst is wie wanneer aanwezig is. Het is leuk om op die manier te kijken of er nog (oude) bekenden aanwezig zijn op de dag dat jij ook gaat.

Of mensen die je wil omzeilen natuurlijk :D

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:20

Kadankovitch, ik verbaas mij er over dat men zich op een forum zo ontzettend druk kan maken om zulke kleine(onbenullige) zaken. Daarbij hoef je niet te bokken, het is je eigen keuze.

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:43

Lente, het bericht staat onder mijn avatar, de indruk wordt daarmee gewekt dat ik aan de lezers een dergelijke vraag stel. Iedereen mag doen wat hij /zij wil, maar wat niet mag is de indruk wekken dat iemand iets doet waar deze persoon in het geheel niets mee te maken heeft. Dat is niets meer en niets minder dan een ongepermiteerde inmenging in mijn privé-leven. En vergeef mij, mijn rechtlijnigheid, ik wil helemaal niet liegen over zoiets triviaals. Ik wil er geen uitspraak over doen. En deze manier dwingt je of te liegen, of iets bekend te maken wat wellicht niemand aangaat. Als de moraal appostelen van dit topic andere willen voorschrijven wat kan/mag of niet kan/mag, dan lijkt het mij best eens eerst voor eigen deur te vegen. Daarmee bedoel ik niet strikt genomen u, maar wel degenedie het beleid van Bokt bepalen.
Ik vind het juist prachtig dat een instelling die burgelijke moraal zo hoog in het vaandel heeft staan, zo openlijk over de schreef gaat. Dat u dat niet zo ervaart Lente ligt waarschijnlijk daar aan dat u voordurend de positie van Bokt verdedigt. U hebt er lijkt mij zulk een gewoonte van gemaakt te hebben, dat u niet meer weet wanneer het nuttig is en wanneer het wellicht beter om er het zwijgen toe te doen.

Dat ik antwoord geef, geachte Doma Clasica, is duidelijk, dat ik mij er druk om maak, is geheel uw interpretatie, afgeleidt waarschijnlijk van uw eigen aard. Laat de beoordeling van mijn gemoedstoestand beter over aan personen die daar echt over kunnen oordelen. En mocht het niet duidelijk zijn; tot die groep behoort u zeker niet.
Laatst bijgewerkt door Kadankovitch op 01-09-12 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:52

Zoals een goede psycholoog?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:03

Lente schreef:
Zoals een goede psycholoog?

Is dit nodig? bedenk dat je niet hoeft te reageren..

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:06

Kadankovitch schreef:
Dat ik antwoord geef, geachte Doma Clasica, is duidelijk, dat ik mij er druk om maak, is geen uw interpretatie, afgeleidt waarschijnlijk van uw eigen aard. Laat de beoordeling van mijn gemoedstoestand beter over aan personen die daar echt over kunnen oordelen. En mocht het niet duidelijk zijn; tot die groep behoort u zeker niet.

Geachte :D Is niet nodig hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:07

Dat weet ik. :)

Misschien niet nodig in de zin van 'flauw' maar ik wilde een punt maken dat Kadankovitch een doorsnee persoon blijkbaar niet in staat acht de gemoedstoestand van een ander in te schatten. We zijn allemaal als mens gemaakt om nou juist dát te doen.

Als Kadankovitch aangeeft dat dat niet mogelijk is dan zal er blijkbaar iets extreem ingewikkelds aan zijn en kan ik me zo voorstellen dat hij zich beter op zijn plek voelt bij mensen die daarvoor hebben gestudeerd :)

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:09

En nu wordt u verdomd onvriendelijk, een onvriendelijkheid waar ik niet om gevraagd heb alleen maar omdat ik in deze een ander standpunt inneem. Het is veelzeggend dat u eenieder die een andere mening vertegenwoordigd dan de uwe door een psycholoog wilt laten beoordelen. Moet ik daaruit concluderen dat u zo van uw mening overtuigd bent, dat het bijgevolg, in uw ogen niet anders kan zijn dat die persoon psychologische hulp nodig heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:10

Nee hoor, ik heb mijn eerdere opmerking zojuist toegelicht. :)

Kadankovitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:13

Lente schreef:

Misschien niet nodig in de zin van 'flauw' maar ik wilde een punt maken dat Kadankovitch een doorsnee persoon blijkbaar niet in staat acht de gemoedstoestand van een ander in te schatten. We zijn allemaal als mens gemaakt om nou juist dát te doen.

Als Kadankovitch aangeeft dat dat niet mogelijk is dan zal er blijkbaar iets extreem ingewikkelds aan zijn en kan ik me zo voorstellen dat hij zich beter op zijn plek voelt bij mensen die daarvoor hebben gestudeerd :)

Dit lijkt mij eerder psychologie van de koude grond. U wilt beweren dat u op basis van een paar stukjes tekst iemands gemoedstoestand kunt afleiden. En sterker nog als ik dat onken, worden daar nog verdergaande conclusies uit getrokken? U werkt op mijn lachspieren jongedame.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:14

Lente schreef:

dat je een punt wilt maken is leuk, maar die hoef je niet met een ieder te delen. Al helemaal niet als dat punt is gelijk krijgen door onaardig te doen naar een ander.

bedenk dit is maar een forum.... geen wedstrijd