vrouwke schreef:als je hier iets neerzet moet je 10 keer nadenken of het wel kan, en daar kan je alles neerzetten.
Dat moet aan de gebruiker liggen, want dat probleem heb ik zelf op bokt nog nooit gehad. 10 keer nadenken? nah
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bandida schreef:Ayasha schreef:Van waar krijfg je dat idee. Bokt is toch echt maar een heel klein deel van PP
Nee hoor. Het is de kern van dat forum, zeuren over Bokt![]()
Ik kan het me niet precies herinneren, maar toen ik er een paar dagen geleden een oog over liet gaan stonden daar in het topic 'Over Bokt en bokkers' meer berichten als in ALLE andere topics tezamen. Dat zegt toch wel wat niet?
Ojajoh schreef:lees je dan ook alle pagina's?? want lees de laatste 30 maar eens dan, er wordt wel meer besproken dan alleen zeuren over bokkers, er wordt gediscussieerd over allerlei onderwerpen , leuke topics aangehaald en nog veel meer......
en daarom is het idd het hardst lopende topic
Bandida schreef:Ayasha schreef:Van waar krijfg je dat idee. Bokt is toch echt maar een heel klein deel van PP
Nee hoor. Het is de kern van dat forum, zeuren over Bokt![]()
Ik kan het me niet precies herinneren, maar toen ik er een paar dagen geleden een oog over liet gaan stonden daar in het topic 'Over Bokt en bokkers' meer berichten als in ALLE andere topics tezamen. Dat zegt toch wel wat niet?
Bandida schreef:Ojajoh schreef:lees je dan ook alle pagina's?? want lees de laatste 30 maar eens dan, er wordt wel meer besproken dan alleen zeuren over bokkers, er wordt gediscussieerd over allerlei onderwerpen , leuke topics aangehaald en nog veel meer......
Nee ik lees niets eigenlijk. Zeuren of niet, die laatste 30 gaan toch ook gewoon over Bokt? Dat was waar ik op reageerde.
Ik blijf het toch wat vreemd vinden dat je een forum gaat opzetten om te kletsen over een ander forum.
Als dat in negatieve zin is, is dat vermoedelijk niet eens toegelaten bij de eigenaar van die vermoedelijk gratis software.
Bandida schreef:Ojajoh schreef:lees je dan ook alle pagina's?? want lees de laatste 30 maar eens dan, er wordt wel meer besproken dan alleen zeuren over bokkers, er wordt gediscussieerd over allerlei onderwerpen , leuke topics aangehaald en nog veel meer......
Nee ik lees niets eigenlijk. Zeuren of niet, die laatste 30 gaan toch ook gewoon over Bokt? Dat was waar ik op reageerde.
Ik blijf het toch wat vreemd vinden dat je een forum gaat opzetten om te kletsen over een ander forum.
Als dat in negatieve zin is, is dat vermoedelijk niet eens toegelaten bij de eigenaar van die vermoedelijk gratis software.
secricible schreef:Ik heb iemand echt nog nooit zoveel aan aannamens zien doen als jij. En de helft er van klopt van geen kanten...
Jannepauli schreef:Hoe de stand van zaken nu op PP is kan ik niet zeggen want ik lees er niet mee. In de beginfase echter was het wel de kernactiviteit - het bekritiseren van bokkers, het boktbeheer etc. Het zat mensen hoog en kennelijk moest dat gelucht worden. Na verloop van tijd is dat ongetwijfeld minder geworden. Blijft het feit dat het niet erg origineel is als je niet veel anders kunt verzinnen dan je 'nieuwtjes' eerst op een ander forum te moeten halen en er dan vervolgens vrolijk op los gaat.
Toch blijf ik er bij dat het laf is om op een ander forum mensen te gaan hekelen - ik zou zeggen dat je dat gewoon in het topic moet doen waar je je aan stoort. Dat kan gewoon op een normale manier, of het nu hier is of daar. Persoonlijk vind ik het prima dat Bokt schreeuw- en scheldpartijen, zwartmakerij etc. niet toestaat. Mensen hebben het recht zich te uiten maar de manier waarop dat soms gebeurt .. de gevolgen van roddel en cyberpesten gaan soms erg ver.
Ayasha schreef:Ailill schreef:Weet je wat zo grappig is. . . dat vooral de oudere leden van PP zoveel moeite hebben met Bokt, te triest voor woorden
waarom?
Bokt is ook opgebouwd uit recycle-materiaal JP. Dus daarin verschillen ze niet zo veel.
Tiffany schreef:Ailill schreef:Weet je wat zo grappig is. . . dat vooral de oudere leden van PP zoveel moeite hebben met Bokt, te triest voor woorden
Dat komt nog wel als je hier wat langer rondzwerft
tita schreef:Ailill schreef:Weet je wat zo grappig is. . . dat vooral de oudere leden van PP zoveel moeite hebben met Bokt, te triest voor woordenik heb ook moeite met bokt hoor... bokt klopt niet of op vele fronten
tita schreef:tja had niet gezien dat ze nog een vrij nieuw lid was... goed jij moet bokt nog leren en dat duurt wel een jaartje of 5
tita schreef:@ ailill kan me niet voorstellen dat je gen mening heb want je post staat vol met een mening
Ik ken ook geen enkel BOT-boktlid persoonlijk maar ik kan er wel 2 boven op hun mondje timmeren. Je leert ze toch onbewust kennen in een topic wat goed loopt en discussiërt... en als je ooit Pb-woordenwisseling krijgt dan wil ik je nog wel horen
Ailill schreef:Bokt is ook opgebouwd uit recycle-materiaal JP. Dus daarin verschillen ze niet zo veel.