Ludique96 schreef:Nog 1 min.En ik dacht "huh? het is hier al 6 minuten 1 april".. maar mijn klok loopt dus gewoon voor
Adindaa schreef:bliksemknalbertje erbij ?Oke, nu ben ik confused, je hebt dit groentje weer een woord bijgeleerd geloof ik, maar wat betekent dit in vredesnaam? Is dat iets voor bij de soep?
Neonlight schreef:Adindaa schreef:bliksemknalbertje erbij ?Oke, nu ben ik confused, je hebt dit groentje weer een woord bijgeleerd geloof ik, maar wat betekent dit in vredesnaam? Is dat iets voor bij de soep? JIJ KENT BLIKSEMBERT NIET?
Als ik nou moeilijke woorden, komma's, punten en nette zinnen ga gebruiken. En goed let op mijn grammatica, zou ik dan een hoger P.Q. krijgen? 1 APRIL! (even iemand feliciteren nu )
Neonlight schreef:Adindaa schreef:bliksemknalbertje erbij ?Oke, nu ben ik confused, je hebt dit groentje weer een woord bijgeleerd geloof ik, maar wat betekent dit in vredesnaam? Is dat iets voor bij de soep?zo heette dat paard toch ?die ze voerde met groentensoep enzo, of ben ik nou gek ?