Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Wat betreft de verschillende delen van bokt waar mensen elkaar vinden: Ik snap dat de keuze gemaakt moet worden tussen verschillende groepen. Om een rassensub te kiezen en een sporttak vind ik een goede keuze, welke het dan wordt maakt mij helemaal niks uit. Geloof dat er hier wel een aantal mensen zijn die teleurgesteld zijn dat hun sub niet is gekozen? (correct me if I'm wrong)
En ja, voor het team is een kritisch punt natuurlijk niet leuk om te lezen (heb mijn mening al gegeven dus ga het niet herhalen), maar het kan niet alleen maar jubel en juich zijn. Hoop dat de mensen die tijd en energie in het blad hebben gestoken zich niet persoonlijk aangevallen voelen. Want bekijk het zo: Het is wel een hele mooie prestatie dat zoiets tot stand kan komen op een forum. Toch?
Roosch schreef:Dribbel schreef:Het is idd geschreven voor niet-bokkers die een Bit abonnement hebben of een Bit kopen, maar ook voor bokkers staan er interessante dingen in, zoals twee uitgelichte community's e.d. Als we de insteek van een voor bokkers geschreven magazine hadden genomen, dan kon het niet bij Bit uitgegeven worden, want dan was het onbegrijpelijk en niet interessant voor de Bit abonnees.
Dat had wel wat duidelijker naar buiten mogen komen bij het promoten van het magazine, als het aan mij lag.
Marit schreef:Ik vind het opzich niet slecht of iets, het is gewoon nogal verkeerd gebracht. Het klonk alsof het een magazine voor ons, bokkers, is om het 10 jarig bestaan te vieren. Dus vol leuke extra's en verhalen die wij bokkers herkennen. Echter is het puur een reclame folder, en niet voor ons bokkers, maar voor de niet-bokkers.
Ik vind dat dit naar voren gebracht had moeten worden. Het is een mooi 'magazine' en er staan leuke dingen in, maar een bokt-magazine speciaal voor de bokkers is dus niet, helaas.
Eline schreef:Voor de mensen die oprecht teleurgesteld zijn: doe voordat je het blad als kattenbakvulling gebruikt mee aan de prijsvraag. Zie het ‘weggegooide geld’ dan als lotprijs voor - van wat ik heb kunnen vinden - de meest uitgebreide prijsvraag/winactie in Nederland op paardengebied in de afgelopen paar jaar met (even nagevraagd bij Bart) op dit moment voor sommige prijzen nog een winkans van bijna 50%.
Eline schreef:Ben blij om te lezen dat het blad bij mensen in de smaak valt en vind het jammer dat anderen het idee hebben geld te hebben weggegooid. Als iets niet aan je verwachtingen voldoet dan is het niet relevant of het in elkaar geflanst is of dat er veel moeite in gestoken is. Dus dat ga ik niet als excuus opvoeren: Mochten we in de toekomst weer het idee krijgen om Bokt te vertalen naar papier, dan is wat Bart al eerder in dit topic geschreven heeft (het duidelijker zijn over verwachtingen) een heel groot leerpunt. Maar zo zijn we bij het maken van het magazine tegen een stuk meer leerpunten aangelopen. En bij een volgende keer, of dat nou bij een magazine is of bij een ander project, nemen we die punten mee.
WildWings schreef:Eline schreef:Voor de mensen die oprecht teleurgesteld zijn: doe voordat je het blad als kattenbakvulling gebruikt mee aan de prijsvraag. Zie het ‘weggegooide geld’ dan als lotprijs voor - van wat ik heb kunnen vinden - de meest uitgebreide prijsvraag/winactie in Nederland op paardengebied in de afgelopen paar jaar met (even nagevraagd bij Bart) op dit moment voor sommige prijzen nog een winkans van bijna 50%.
Welke prijzen zijn dat precies, die met de winkans van 50%?
Oh edit: en natuurlijk bedankt voor de uitgebreide reactie. Op naar 25 jaar bokt met niet een magazine maar een heel boekwerk
Nikki__ schreef:Dus de mensen die nog geen blad hebben ontvangen hebben nu nog maar een kans van 50% omdat de rest het al heeft kunnen invullen?
Nikki__ schreef:Dus de mensen die nog geen blad hebben ontvangen hebben nu nog maar een kans van 50% omdat de rest het al heeft kunnen invullen?
Marlinda schreef:Nikki__ schreef:Dus de mensen die nog geen blad hebben ontvangen hebben nu nog maar een kans van 50% omdat de rest het al heeft kunnen invullen?
Lijkt me sterk, ze verloten pas als de inschrijftijd is verlopen lijkt mij.