Onze favoriet (en toch wel de meest grove i.m.o) is toch wel uitwonen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Citaat:Dus puur en alleen omdat JIJ er geen problemen mee hebt wordt ie uit het filter gevist
Excuus voor mijn verlate reactie, drukke dagen gehad hier.
Maar ik heb in m'n post eigenlijk al uitgelegd waarom ik de censuur eraf gehaald heb: die is ingesteld voor scheldwoorden, termen die vooral kwetsend gebruikt worden. Niet voor schuttingtaal (dan zou er inderdaad wel meer bijkunnen). Of ik er al dan niet problemen mee heb, doet er dan eigenlijk verder niet toe.
Essssss schreef:Stef, niet alleen Eline ziet de meerwaarde er niet van in, maar wel meerdere bokkers. Ik kan me er ook niet aan storen als ik opeens het woord neuken zou lezen ipv fietsen.
MarcoBorsato schreef:Ik vind die censuurlijst een beetje hypocriet, want poedersuiker en banketstaaf en klootzak zijn gecensureerd, maar befteckel, moederneuker en slet dan weer niet...
edit: Klootzak is niet gecensureerd
Sammie schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vind die censuurlijst een beetje hypocriet, want poedersuiker en banketstaaf en klootzak zijn gecensureerd, maar befteckel, moederneuker en slet dan weer niet...
edit: Klootzak is niet gecensureerdKan Klootzak dan niet fietser worden
Als je neuken eruit gaat omdat het geen scheldwoord is dan zou slet en klootzak er in moeten. Moederneuker.. oke ik word oud :/
Jolliegirl schreef:8nnemiek schreef:Je kan toch gewoon nette vormen van die woorden gebruiken als je een serieus topic er over opent?
Nette vorm van het woord n euken?
De liefde bedrijven?
Sexueel contact?
Ketsen?
evenals l.ul.... dat mag niet, maar piemel mag je wel zeggen......