Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charissiej

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:25

We gaan in protest *\o/* !!! Oude E.A. moet terug! Hier is niets aan! :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:39

Nog maar een keer de vraag aan een mod of beheerder, hebben jullie al cijfers over het aantal geplaatste advertenties nu en bv een week geleden? Ik heb er nog geen reactie op gehad.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:48

Klein vraagje, hoe gaat het als je een lotterij wilt openen, ivm bijvoorbeeld een fotoshoot ... moet dat dan ook via de PB ? Of komt hier iets anders voor ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:54

Freya schreef:
Klein vraagje, hoe gaat het als je een lotterij wilt openen, ivm bijvoorbeeld een fotoshoot ... moet dat dan ook via de PB ? Of komt hier iets anders voor ?

Dat vroeg ik me ook af, want ik wil zelf frontriemen gaan verloten maar via PB is dat echt niet te doen :=

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:51

Ik vind de nieuwe regel ook echt te belachelijk voor woorden. Ik kan wel tig redenen noemen en er zit geen een positieve reden bij. Echt waar, wat een domme aktie en ik hoop echt dat ze het snel weer ongedaan maken want de lol is er zo wel vanaf. (of was dat soms ook de bedoeling)
Gatver ik snap echt niks meer van het tegenwoordige beleid van bokt, bokt word er in ieder geval niet leuker of gemakkelijker op.
Voor zowel ons als ondernemer en voor bokt zelf was het oude systeem beter.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:57

charissiej schreef:
We gaan in protest *\o/* !!! Oude E.A. moet terug! Hier is niets aan! :D

Mee eens..ik vind dit ook niets!
En als jullie dan zo nodig moeten veranderen, dan moet de adverteerder sowieso veel meer informatie gaan geven!
De prijs staat er meestal niet bij, net als de stokmaat! Plaats waar het paard staat enz. enz.
Met andere woorden er moet veel meer informatie komen bij een advertentie!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:58

Kunnen we geen petitie beginnen?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:58

Inderdaad, je kan nu alles dubbel gaan posten, zowel via de PB als in de topic.

Hoop dat er snel iets op gevonden wordt, zeker voor het commercieele gebeuren.

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:00

chanel1985 schreef:

Das wel een goed idee! :j

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:00

Ik probeerde net op een advertenntie te reageren waar geen plaats bijstond en de link naar mp niet werkte. Baal er nogal van dat je niet meer rechtstreeks kan reageren. Ik ben wel geïnteresseerd, maar niet zo dat ik haar speciaal een pb ga sturen voor een foto. Ik vind deze verandering ook niet veel bijdragen aan een beter EA. Jammer....

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:06

ik vrees er wel voor als dit bv in een topic komt dat ze die gaan sluiten

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:46

Hmm ik vind het vervelend dat je niet kan reageren in een topic nu.. Maar ach, het zal wel wennen :=

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:46

K walitatief
U itermate
T eleurstellende

actie is dit zeg!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:28

bokt is verpest!

normaal kreeg je aardig wat reacties in je topic nu niks meer.
veel bokkers (en ik geef ze geen ongelijk) hebben geen zin om elke keer weer iemand te gaan pben,
nou vind ik pb niet zo erg maar andere mensen wel.
en ik vind het zo niet meer leuk.
hopelijk word het weer zoals het was anders ben ik dalijk niet meer te vinden op bokt,
bokt meot blijven zoals het was :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:37

Ik zou ook graag een reactie van het beheer zien. Er wordt waarschijnlijk driftig overlegd achter de schermen (hoop ik) maar toch zou ik wel een teken van leven willen zien.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:04

_melissaa schreef:
chanel1985 schreef:

Das wel een goed idee! :j

Nee, geen goed idee.

Ik had een polltopic geopend en binnen 2 uur waren er 70 mensen die gestemd hadden, waarvan ruim 80% tegen was.. En toen werd het topic dichtgegooid want kritiek zijn ze blijkbaar niet echt van gediend :Y)

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:06

CoronaLime schreef:
Ik had een polltopic geopend en binnen 2 uur waren er 70 mensen die gestemd hadden, waarvan ruim 80% tegen was.. En toen werd het topic dichtgegooid want kritiek zijn ze blijkbaar niet echt van gediend :Y)

Maar je mag wel helpen meedenken en voorstellen doen over het verbeteren van bokt :z ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:08

Nou... Als je het praktisch bekijkt.. :')
De mods hebben het in ieder geval vast een stuk rustiger. :Y)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:11

Nee, geen goed idee.

Ik had een polltopic geopend en binnen 2 uur waren er 70 mensen die gestemd hadden, waarvan ruim 80% tegen was.. En toen werd het topic dichtgegooid want kritiek zijn ze blijkbaar niet echt van gediend :Y)[/quote]

Voila,dat dacht ik ook dat er ging gebeuren. We mogen voor wel "voor de sier" mee nadenken hoe alles veranderd en verbeterd kan worden maar ze doen eigenlijk gewoon hun zin, waarom heb ik dan een paar dagen geleden nog moeite gedaan om een equete in te vullen voor bokt

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:15

Oscar schreef:
1) Oude advertenties worden verwijderd.
Over ongeveer een week zullen alle advertenties van vóór 1 Januari 2010 verwijderd worden.
Als er mensen zijn die er behoefte aan hebben om hun oude advertenties te bewaren, dan is dit nog een week mogelijk. Je kunt bijv. je advertentie per PB aan jezelf sturen zodat je de advertentie op deze manier kunt bewaren.

Wanneer gaat deze regel uitgevoerd worden? Tot op heden kan ik zien dat alleen de oude advertenties op EA-GZ Diensten verwijderd zijn, bij overige onderdelen van EA staan ze er nog allemaal.

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:17

CoronaLime schreef:

Ooh balen -O-
Laatst bijgewerkt door _melissaa op 20-02-11 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:18

Kaisa, ik zal even vragen aan Bart hoe dit zit met topics verwijderen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:54

Ik vind dit een vrijwel onmogelijke zaak. Je krijgt nu 100 pb's met dezelfde vraag. Al deze pb's zul je stuk voor stuk moeten beantwoorden.
Er bieden 3 mensen hetzelfde bod. Dan moet je deze 3 mensen alweer pb'en dat er 3x hetzelfde bod is geboden. Als ze dan hoger gaan bieden is de kans groot dat de biedingen elke keer rond hetzelfde bedrag zitten waardoor er nooit iemand tegen een ander opbied. En dan heb in het nu nog maar over 3 bieders op 1 artikel.
Stel je verkoopt 7 artikelen, nou, dan kan je mij opvegen. Dat is simpelweg onmogelijk bij te houden. Niks meer overzichtelijke lijstjes in het topic, ik kan er dan wel een hele administratie aan gaan wijden wat ontzettend veel tijd gaat kosten en bovendien minder betrouwbaar is.
Bieden op iets laat ik dan maar helemaal achterwege, want maar een beetje dagen wachten tot een gebruiker online komt, alles uitgevogeld heb, en te horen krijgen dat 100 mensen hetzelfde bod hebben gedaan of het ondertussen al verkocht is zonder dat ik de kans heb gehad meer te bieden.

Ik hoop dat er nu geluisterd wordt, want dit zijn hele redelijke klachten. Ik vind dit geen gezeik maar gewoon meningen van de gebruikers die EA moeten gaan gebruiken. Voor mij gaat de lol er in elk geval snel af zo.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:56

En het is natuurlijk ook hartstikke leuk om pb's te krijgen met de gehele advertentie erin! :j

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:00

Ik neem aan dat de MODS dit wel lezen, en dat er misschien een knopje om gaat dat dit niet werkt op EA....