ik denk dat je essentie mist fenia

je hebt er wel degelijk mee te maken ook al heb je geen problemen veroorzaakt...
het gaat namelijk over een forum waar wij actief op zijn, di wij leuk en gezellig vinden, en dat graag zo willen houden...
echter, als er zoveel achter de schermen gebeurd wat niet kan, waar wij niet mogen komen etc...
hoe betrouwbaar is het oordeel dan nog van de modjes?
de modjes zijn teveel betrokken geraakt bij bokt zelf, zijn te veel betrokken geraakt bij de bokkers...
en dat is een probleem geworden...
als de modjes minder betrokken zouden zijn bij de bokkers zou je niet wanneer er een ow uitgedeeld moet worden antwoorden krijgen als "ik durf niet" omdat ze diegen zo goed kennen

de mids zijn teveel betrokken geraakt achter de schermen

hoe eerlijk is hun oordeel nog, als ze achter de schermen mee discusseren, informatie door geven enz?
het zijn in feite gewoon modjes geworden waar je ook je bezwaar bij kunt aantekenen

dat is nooit de bedoeling geweest van de modjes en de mids...
ik wil bokt houden zoals het is, een leuk forum, bedoelt om kennis te delen etc...
maar zelfs ik (terwijl ik pas een jaartje zit) merk dat het steeds meer veranderd...
de mensen die kennis hadden gaan weg, en daarvoor in de plaats komen pennys...
dat maakt niet uit, maar het zorgt er wel voor dat er steeds strenger gemod moet worden...
aangezien de penys steeds het bloed onder de nagels vandaan halen bj de bokkers met kennis... omdat ze eigenwijs zijn, en denken dat ze alles al weten...
maar... als er strenger gemod moet worden, moet er wel eerlijk gemod worden... en dat gebeurt niet meer...
de modjes hebben duidelijk gezegt dat he ze niet uitmaakt als bokt een pennyforum wordt...
een lekker vooruitzicht lijkt mij

maar goed, aar het dus over gaat:
nee, ik heb er in feite niks mee te maken, nee, de meeste hebber hier niks mee te maken...
maar is dat een reden om dan je ogen dicht te knijpen als je zoveel fout ziet gaan?
is dat dan de reden om het als een vervanmijnbedshow te behandelen??
NEE....!!!!!!
er zijn oorlogen begonnen om minder dan dit, er zijn forum en internetssites om minder kapot gegaan...
laten we nu, nu het nog kan, met zijn alle onze schouders er onder zetten, en van de fouten die gemaakt zijn onze lering trekken, en er voor zorgen dat die fouten NOOIT meer gemaakt kunnen worden...
en er met zijn alle voor zorgen dat bokt weer wordt zoals het was...
een leuk en gezellig paardenforum waar je kennis kunt vergaren!!