t1000 schreef:Ja leuk verhaal allemaal, maar opvoeden doe je bepaalde mensen niet, en sommige kan je de mond gewoon niet snoeren. Accepteer dat en praat er om heen als het niet aan de discussie toe doet.
Discussie op de man af is helemaal niet verkeerd, maar als ik zie hoe het er ook hier in dit topic weer aan toe gaat kan ik niet anders zeggen dat hier ook weer zo'n lading hangt waarin iedereen elkaar zogenaamt weer even een lesje wil leren.
Als je de noodzaak ziet om als een bull terrier je overal in vast te bijten dan krijg je ook dit soort situaties. Leer gewoon eens over iets heen te lezen en niet overal stomweg op te reageren. Dit heeft niets meer met een goede discussie uit te staan, dit is meer elkaar aan de haren trekken, net zolang dat weer iemand uitbarst en we weer lekker verder kunnen gaan met stoken.
Actie = Reactie, begrijp dat nou eens, en als je je van te woren weet dat er al reactie op kan komen die je zelf niet eens wil horen, laat het dan AUB.
nou laat ik het zo zeggen. Het is niet algemeen geaccepteerd dat er dieren worden verzopen in een vangkist. En dat daar discussies op komen, dat kan je gewoon aan zien komen. Dat is geen kwestie van willen opvoeden, dat is een kwestie van gemiste opvoeding van betreffende persoon die dat doet.
Aan mods: dit was onderbouwd op deze manier zodat het duidelijk is dat je niet over bepaalde zaken heen kan lezen, ook al wil je het nog zo graag.