Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 01:17

Mireille schreef:
Siets schreef:
Maarja, als je dan de vergelijking gaat maken met een bedrijf, zijn wij de klanten.
Ik kan me niet indenken dat Albert Heijn in de winkel om gaat roepen waarom de
manager is ontslagen...

Mooi vergelijk. :)

easygoing; Bokt is zeker wel een bedrijf. We hebben een eigenaar, we hebben een plan en we hebben medewerkers (welles waar vrijwilligers).
Het is ook nodig om in de gedachtegang van een bedrijf bezig te zijn. Bokt is bedoeld voor informatie en gezelligheid, maar bij een bedrijf hoort ook een stukje zakelijkheid. En zonder die zakelijkheid had Bokt nooit zo lang kunnen bestaan en hadden we met z'n allen nooit zo veel berichten kunnen plaatsen. Bokt is inmiddels véél meer dan koetjes en kalfjes.
En dat stukje 'bedrijf' uit zich in heel veel dingen. Even als bijvoorbeeld communicatie naar gebruikers, die we gewoon zo goed en zo zakelijk netjes mogelijk proberen op te pakken. Net als in deze situatie, het niet uiten van details is niets meer dan een zakelijk iets, gebaseerd op realistische normen en waarden.

Als er bedrijven bij zijn waarbij wel open en bloot dingen worden besproken, ook wanneer dat in het nadeel van de huidige werknemers of in het nadeel van de vertrokken/ontslagen ex-collega, dan is dat natuurlijk de keus van dat bedrijf. En het zal ongetwijfeld voorkomen, maar er zijn ook veel bedrijven waarbij er niet over wordt gesproken. En voor mij persoonlijk is dat toch de meest nette manier om met dat soort situaties om te gaan.

En de gebruiker hier is dan de klant?
Dan mag er toch wel even gekeken worden naar het feit hoe er met de klanten omgegaan wordt. Als ik voor een jas 20 euo moet betalen, vind ik het wel fijn als de andere klant dat ook moet en niet maar 15 euro voor eenzelfde artikel hoeft neer te leggen. Zo zie ik het ook met de bans en openheid hier. Het beheer kiest ervoor om het beleid op een bepaalde manier uit te voeren, en daarbij gebeuren er dus kennelijk dingen die als oneerlijk worden gezien/zijn. Laat je daar dan de marktwerking op los dan zullen er klanten verdwijnen. Hoeveel is niet te zeggen natuurlijk.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 01:25

dwaallicht schreef:
Dan mag er toch wel even gekeken worden naar het feit hoe er met de klanten omgegaan wordt. Als ik voor een jas 20 euo moet betalen, vind ik het wel fijn als de andere klant dat ook moet en niet maar 15 euro voor eenzelfde artikel hoeft neer te leggen. Zo zie ik het ook met de bans en openheid hier. Het beheer kiest ervoor om het beleid op een bepaalde manier uit te voeren, en daarbij gebeuren er dus kennelijk dingen die als oneerlijk worden gezien/zijn. Laat je daar dan de marktwerking op los dan zullen er klanten verdwijnen. Hoeveel is niet te zeggen natuurlijk.

Ik ben zeker mee eens dat dingen opener kunnen, maar dit argument klopt niet. Op Bokt koop je niets, je hebt geen verplichte winkelnering, je betaalt niet.
De serverkosten zullen hoogstwaarschijnlijk gedekt worden uit reclame en banners.
Maar als je niet op Bokt wilt komen is het niet 5 euro goedkoper dan bij de concurrent. Het is gratis voor de gebruikers. Bij de concurrent is het ook gratis.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 01:45

EstherHegt schreef:
dwaallicht schreef:

Ik ben zeker mee eens dat dingen opener kunnen, maar dit argument klopt niet. Op Bokt koop je niets, je hebt geen verplichte winkelnering, je betaalt niet.
De serverkosten zullen hoogstwaarschijnlijk gedekt worden uit reclame en banners.
Maar als je niet op Bokt wilt komen is het niet 5 euro goedkoper dan bij de concurrent. Het is gratis voor de gebruikers. Bij de concurrent is het ook gratis.

Het klopt dat het gratis is, maar het gaat er wel om wie de beste voorwaarden heeft... dat is imo wat de "klanten" hier trekt. Ik zie bokt dan ook als een product dat wordt aangeboden aan de gebruiker. Hoe meer klanten er van dit "product" gebruik maken, hoe meer inkomsten er gegenereerd worden uit de banners e.d. dus op die manier "betaalt" de gebruiker voor het forum. Maar als je vindt dat mijn redenering nog niet klopt, voel je vrij om er op in te gaan, want ik leer graag :) (maar nu eerst een nacht slaap..)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 01:49

Moderatoropmerking:
Mag ik de dames en heren die de behoefte hebben het beheer van Bokt ter discussie te stellen doorverwijzen naar het rondetafeltopic elders op FZ? Dit is het afscheidstopic van Nessah en hoewel een en ander naar de mening van verschillende Bokkers samenhangt, is dit toch niet de plek om diep op heden, verleden en toekomst van het beheer van Bokt in te gaan.

Heb je een mededeling voor Nessah maar aanleiding van haar openingspost of tussenliggende reactie, dan is je bijdrage hier uiteraard van harte welkom.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 01:56

verevelend voor je nessah dat het zo niet leuk gegaan is succes met nieuwe leuke dingen

MarJon

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:38

Agnes, bedankt voor wat je allemaal gedaan hebt! :D

En we willen nog wel foto's hè? :D

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:13

En helpt het als we een petitie tekenen? :o
Naam met leuke boktzin? :o

Oké.. ik zal me mond maar beter houden. :+
Ik wens je veel moed Agnes!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:43

:= Bokkers zijn werkelijk een kei in speculeren en het trekken van conclusies op basis van aannames..

Nessah, ik ben je als mod nooit tegengekomen, maar bedankt voor je tijd en inzet als groentje. Hopelijk heb je met de zwarte kleur weer een stuk rust terug!

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:38

Meis heel erg bedankt voor al je goede zorgen hier op bokt.
Hopelijk ben je weer een beetje uit je dip en gaat het weer beter met je!
Nou welkom terug als groentje in elk geval :)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:39

Nessah: Erg jammer dat je op deze manier moet stoppen. Jammer ook, dat het wel erg toevallig is allemaal, goed dat je op deze manier je ongenoegen uit. Succes en welkom terug in het zwart!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:39

Ben het vaak niet met je eens geweest in sommige topic's maar vond je verder wel een goede mod.
Blijkt ook meer weer uit je OP, je bent denk ik 1 van de weinige mods die zo eerlijk durft te zijn , En zo blijkt ook maar weer dat Bokt er een zooitje van maakt achter de schermen.

Laten we nu maar leuk allemaal 18 jarige mod maken he , Die geven teminste geen tegengas :)

Denk dat bokt eens nodig bijzichzelf moet gaan denken waar ze nu allemaal mee bezig zijn ,Laten we een mod die even prive niet goed zit er maar uit "trappen", Tjha laat deze mod nou een net een beetje eigen mening hebben en het plaatje is compleet... Spijtig.. Erg spijtig...

Jammer dat je zo behandelt word, Erg fijn dat je zo eerlijk bent!

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:55

Specials schreef:
Ben het vaak niet met je eens geweest in sommige topic's maar vond je verder wel een goede mod.
Blijkt ook meer weer uit je OP, je bent denk ik 1 van de weinige mods die zo eerlijk durft te zijn , En zo blijkt ook maar weer dat Bokt er een zooitje van maakt achter de schermen.

Laten we nu maar leuk allemaal 18 jarige mod maken he , Die geven teminste geen tegengas :)

Denk dat bokt eens nodig bijzichzelf moet gaan denken waar ze nu allemaal mee bezig zijn ,Laten we een mod die even prive niet goed zit er maar uit "trappen", Tjha laat deze mod nou een net een beetje eigen mening hebben en het plaatje is compleet... Spijtig.. Erg spijtig...

Jammer dat je zo behandelt word, Erg fijn dat je zo eerlijk bent!

Wat heeft een leeftijd hiermee te maken?

[edit] Toevoeging: nu lijkt het net alsof je zegt dat iedereen onder de 18 geen eigen mening heeft of uit. :)

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:56

Die geven geen tegengas zoals ik er ookal had bijgezet hoor :)

Edit na jou toevoeging:
Nee die mods die hier zitten niet nee :)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:04

Specials schreef:
Die geven geen tegengas zoals ik er ookal had bijgezet hoor :)

Edit na jou toevoeging:
Nee die mods die hier zitten niet nee :)

Ah, oke het gaat dus alleen over de moderators op bokt. Het leek net alsof je het over iedereen had, en ik houd er niet van als iemand iedereen over een kam scheert. Eigenlijk doe je dat nu alsnog, maar zelf heb ik niet veel contact met mods dus daar kan ik niet veel over zeggen en dat doe ik dan ook niet.

Maar dat ze geen tegengas geven wil niet zeggen dat ze geen eigen mening hebben, misschien zijn ze het gewoon oprecht eens met de besluiten die genomen worden? Daar kunnen wij geen uitspraak over doen denk ik want wij kunnen niet "achter de schermen". Nu neem je alle mods van rond de 18 bij elkaar, is dat wel zo eerlijk?

Verder wilde ik nog even zeggen. Nessah ik heb je nooit aan het werk gezien want ik ben voornamelijk een meelezer en dan let ik niet zo op naampjes. Jammer dat het zo is gelopen maar ik wens je alle goeds toe samen met je mooie paardje! :)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:33

agnes bedankt voor je inzet, en veel plezier als "zwartje".
je was TOP!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 20:02

Nogmaals thanks voor de lieve berichtjes en pbtjes..

@Specials : Ik vind het leuk dat je ook hier een reactie plaatst.. Aangezien wij vaak in discussies totaal andere meningen hebben vind ik dat echt tof van je :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:24

Joh, wees blij dat je er van af bent, zeg nu eerlijk wil je ECHT bij zo'n club horen???
Persoonlijk zou ik er niet echt trots op zijn om bij een club te horen die geen flauw idee heeft wat het woord integriteit betekent...