Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barmat schreef:Nee, dat is gewoon typisch bokt... En de ene krijgt om een scheet al een OW... terwijl de ander alles schijnt te kunnen maken. Kennelijk is onderling respect een subjectief begrip.
Chiqa schreef:Barmat schreef:Nee, dat is gewoon typisch bokt... En de ene krijgt om een scheet al een OW... terwijl de ander alles schijnt te kunnen maken. Kennelijk is onderling respect een subjectief begrip.
Volgens mij is dit echt absolute onzin, waarom zouden mensen ongelijk behandeld worden op Bokt?
Hoe kom je aan dat idee?
Barmat schreef:Zie hetgeen Kiwiko schrijft.... soms worden bepaalde mensen er in geluist idd. En daarvan heb ik dan ook voorbeelden gezien, waarvan ik denk: Hoe kán dit, dat niet de verantwoordelijke, maar het "slachtoffer" (om het heel zwart-wit te stellen) de dupe is?
Als er smerig spel wordt gespeeld, dan vind ik dat er verder gekeken moet worden dan de neus lang is, laten we het daar op houden. Ook dát is respect hebben.
Yamcha schreef:Soms maken mensen ook van die vuile opmerkingen, en word je uitgedaagd tot en met, en als je dan reageert, heb je een OW te pakken..... maar de uitlokker kan gewoon doorgaan....
Yamcha schreef:Soms maken mensen ook van die vuile opmerkingen, en word je uitgedaagd tot en met, en als je dan reageert, heb je een OW te pakken..... maar de uitlokker kan gewoon doorgaan....